نظرات درباره کتاب رؤیای آدم مضحک و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب رؤیای آدم مضحک اثر فئودور داستایفسکی

نظرات کاربران درباره کتاب رؤیای آدم مضحک

انتشارات:نشر ماهی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۲۰ رأی
۴٫۳
(۲۰)
سیزده
چرا نشر ماهی با انتشار کتابهایش در «طاقچه بی‌نهایت» مخالف است و همکاری نمی‌کند؟
علی دائمی
چون پول پرست و خسیس است. تخفیف هم بیشتر از سی درصد نمیده.
کاربر ۲۵۲۵۰۳۳
پول 💸💸
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
بی‌شک نام داستایفسکی در فهرست نویسندگان بزرگ جهان قرار دارد. برای تعریف و تمجید از آثار او کافی است نام چند شاهکار او را به زبان آورد. نگاه اجتماعی و فلسفی این نویسنده به‌ویژه به انسان‌ها نه‌تنها در رمان‌های فاخرش بلکه در داستان‌های کوتاه او هم هویداست. داستایفسکی تحصیلات روانشناسی نداشته اما واکاوی او از آدم‌های جامعه به‌قدری دقیق و ظریف در داستان‌هایش بیان شده‌اند که توجه همگان را به آثار او جلب کرده است. کتاب رویای آدم مضحک مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه از داستایفسکی است که روایت‌های متعددی از آدم‌ها برای خوانندگان دارد.کتاب رویای آدم مضحک مجموعه‌ای از 7 داستان کوتاه از نویسنده‌ی بزرگ روس فیودور داستایفسکی استکه هرکدام از آن‌ها مربوط به دوره‌ای از زندگی نویسنده است.داستایفسکی این داستان را سال‌ها بعد از نوشتن آثار بزرگش همچون جنایت و مکافات و قمارباز نوشته است. به همین دلیل می‌توان پختگی و رشد قلم نویسنده را هم در خلل داستان‌های این مجموعه که درنهایت به رویای آدم مضحک ختم می‌شود را حس کرد. با اینکه موضوع داستان ها با یکدیگر تفاوت دارند اما نبوغ و هنر داستایفسکی در لایه‌های پنهان هر اثر امری است اجتناب‌ناپذیربرای افرادی که علاقه‌مندند به سبک آثار داستایفسکی به ویژه داستان‌های کوتاه او و تکامل نبوغ داستان‌نویسی‌اش گذری داشته باشند انتخاب این کتاب مناسب است. -روایت دقیق، توصیفات طولانی و کامل، شخصیت‌پردازی‌های منحصربه‌فرد از ویژگی داستان‌های کتاب رویای آدم مضحک است. - در بعضی از داستان‌های این مجموعه مثل داستان کروکودیل زبان طنز نویسنده نقطه‌ی قوت محسوب می‌شود. عنصری که شاید کمتر در آثار دیگر او باشد. - داستان‌ها خاصیت به هم‌پیوستگی ندارند و خواننده می‌تواند هرزمانی برای خواندن یکی از داستان‌ها به کتاب رجوع کند. 🌻💐
maHdieh
به همه پیشنهاد میکنم داستان رویای یک مرد مضحک رو بخونن فقط میتونم بگم پر از رمز و رازه
Mahi
کتاب مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است. برخی از این داستان‌ها واقعاً شگفت‌انگیز هستند و نوع روایتشون بسیار جذابه.
AS4438
مجموعه داستانهای کوتاه از داستایوفسکی، این داستانها هرگزکهنه وقدیمی نمیشوند، مخصوصن داستان آخرکه بانام کتاب آمده است،واقعن عالی .
ممد د وایز من
تلخ ترین و سیاه ترین داستان های ممکن که به خوبی زندگی در شوروی توصیف می‌کنه. داستان هاش برای پند گرفتن و آشنا شدن با آینده پیش رویمان بسیار مناسبه.

حجم

۱۸۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۹ صفحه

حجم

۱۸۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۹ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد