نظرات کتاب تفریحگاه خانوادگی
کتاب تفریحگاه خانوادگی اثر یکتا کوپان

کتاب تفریحگاه خانوادگی

نویسنده:یکتا کوپان
انتشارات:نشر ماهی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۶۳ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

Zeina🌸💕
یک داستان ترکیه در کل خواندنی بود ولی یک جاهایی تخیلی میشد و توصیفات بیش از حد داشت که از حوصله من خارج بود
|نستوه|
کتاب بیشتر در رابطه با درگیری‌های ذهنی و واقع گرایانه شخصیت اصلیه. توصیف‌ها رو دوست داشتم و از شخصیت مزین خوشم اومد. تقریبا پایان کتاب هستم و به نظر من کتابیه که عصرها با یه لیوان چای میشه در آرامش خوند.
Nadi Otari
ترجمه خوبی داشت. داستان یکم غم انگیز و خاکستری بود روایت یه دختر به اسم مزین که بعد از مرگ مادرش ازهمه اعضای خانوادش متنفر میشه و پدروخواهر کوچیکشو مسبب مرگ مادر میدونه
رعنا
به شخصیت‌ها خوب پرداخته شده بود. داستان جدایی و فراموشی و سرانجام مرگ پدر. داستان با خود کنارنیامدن. داستانی که می‌توان آن را از نظرگاه روان‌شناسی بررسی کرد.
AS4438
تشکرازطاقچه بابت رایگان کردن این کتاب درایام عید، کتاب خوبی بود، پایانی باز داشت، ولی نفرتی سیاه برکتاب سایه افکنده بود، سیاه همچون سرنوشت تمامی قهرمانهای داستان ، کینه ای که باعثش فقط پدرخانواده وعیاشی اش بود، تشکرمجدد ازطاقچه.
مینا
رمان ساده و زیبایی است. غم در فضای رمان شناور است. به کسانی که به تراژدی علاقه مند اند توصیه میشه ولی به کسانی که به دنبال حس خوب و شاد در رمان هستند توصیه نمیکنم.
زینب دهقانی
بسیار بسیار عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی، لذت بردم،بجز مرگ پدر به ان شیوه
نگین
قشنگ بود
کاربر ۲۷۵۷۷۵۶
کتابی که حتما دوست خواهید داشت.داستان پردازی جذاب و ترجمه عالی.خیلی خیلی از خوندنش لذت بردم .کتاب طرز تهیه تنهایی در آشپزخانه عشق از همین نویسنده رو هم توصیه میکنم.
کاربر ۱۴۴۲۲۲۲
کتاب خوبی بود. روایت زیبا و روان. رفتار مزین و احساسش زیبا پرداخت شده اما در فصل های پایینی گیج کننده است. من منتظر اتفاقات بیشتری بودم. با این حال زیبا بود.

حجم

۱۲۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۲۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان