نظرات درباره کتاب جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند اثر محمدامین جندقیان بیدگلی

نظرات کاربران درباره کتاب جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند

۴٫۰
(۳۸۱)
هاجر
یک ستاره کم میدم به خاطر ترجمه نه چندان قوی
کاربر ۱۴۳۹۰۱۴
اوایل کتاب را کمی صبوری کنید و از خواندن آن لذت ببرید. 👌🏻👌🏻👌🏻
Shayan
کتاب خوبی بود...در زمینه داستانی ارزش یکبار خوندن رو داره...داستان و شخصیت کیا و رشدش جذابه قسمت های جناییش اونقدر جالب نبود...در کل اگر دنبال کتاب سرگرم کننده می گردین گزینه مناسبیه اما اگر دنبال شاهکار ادبی هستید به نظرم دنبال گزینه دیگری باشین. 😉
فاطیما
آخرین کتاب سال ۹۸... کتاب جالب و جذابی بود، داستان زندگی یک دخترِ تنهایِ از همه طرف رهاشده‌یِ زیبایِ باهوشِ فوق‌العاده مستعد رو میخونید... بخونیم و یاد بگیریم چطور از شرایط سخت و فجیعی که کیا توش گیر افتاده بود میشه برای پیشرفت استفاده کرد ... داستان این کتاب جذاب و توصیفاتش لطیف بودند... این ۹۸ِ دلگیرِ پر از حادثه که داره نفس‌های آخرشو میکشه ولی شما میتونید این کتاب رو به عنوان یه پیشنهاد خوب برای سال جدیدمون ۱۳۹۹، که ان‌شاءالله پر از خیر و برکت برای همه‌مون باشه، از من داشته باشید 😊
الهام
واقعا عالی بود یکی از بهترین کتابهایی که خوندم
bahar.a
کتابی که با توصیفاتش شما رو به دل طبیعت بکر یه مرداب میبره و به شما اجازه میده از همزیستی با مرداب بدونید. توصیفاتی که از شخصیت کیا و نوع ارتباطش با دیگران از کودکی تا بزرگسالی شده بسیار جالبه و از نظر من ابهامی که در کتاب هست جذابیتش رو بیشتر کرده.
نازنین
یه سری معما حل نشده باقی موند اما کتاب لطیف و روح نوازی بود در کل
Mono⁷
این کتاب رو همین چند ساعت پیش به پایان رسوندم و تموم این مدت داشتم بهش فکر می‌کردم. باید بگم طوری که تک‌تک کلمات و افکار کیا، تک‌تک شعرهایی که می‌خونه و تک‌تک اتفاقات، ما رو به سمت پایان داستان راهنمایی می‌کنه، کم‌نظیره و در عین حال، حدس پایانش اون‌قدر هم آسون نیست! هرچند که بعد از اتمام دادگاه، براساس یکی از شواهد ما می‌دونستیم که قاتل چه کسیه ولی باز هم غافلگیرکننده بود. این کتاب پر از درس زندگیه. داستان کیا با اون‌همه دشواری، تنهایی و دردی که کشید تا در نهایت بزرگ و شکوفا بشه، به من یاد داد که حتا اگه همه‌ی آدم‌های دنیا تنهامون بذارن و حتا اگه عمیقا از تنهایی خسته باشیم، باز هم آسمون رو داریم و زمین رو... و طبیعت رو که در حقیقت متعلق به اون هستیم. زندگی کیا پیوندی ناگسستنی با طبیعت و مرداب داره و بر این اساس، داستان پر از توصیفه که من خیلی دوستش داشتم ولی احتمالا برای بعضی حوصله‌سربر باشه. کمی طول می‌کشه تا داستان روی غلتک بیفته و وارد ماجراهای اصلی بشیم و روندش هم تا نزدیک به پایان، کمی کند و پر از جزئیاته؛ اما چند بخش انتهایی ریتم تندتر می‌شه و این شاید یه نقطه‌ضعف شمرده بشه. ترجمه هم عالی نیست و نقص‌هایی داره اما در مجموع می‌شه گفت روانه. با این‌که خیلی نتونستم احساسات کارکترها رو درک کنم، از خوندنش خیلی خوشحالم. (16)
shayestehbanoo
بنظر من برای این کتاب هر ژانری رو میتونید تعریف کنید… عاشقانه، روانشناسی، جنایی، اجتماعی… یک کتاب بسیار خوب در مورد زندگی دختری که با از دست دادن خانواده اش از ۸ سالگی توی خونه ای وسط مرداب تنها رندگی میکنه … دختری که عاشق طبیعت و نقاشی… کتاب در عین لطیف بودن پایان بسیار جذابی داره ! نکته : بتازگی فیلم کتاب هم اکران شده و فیلم خوش ساختی هم هست .
میلاد
اگه دنبال ژانر جنایی هستید خیلی قوی نیست این جنبش و توصیه نمیشه.
وحید
ترجمه به حدی بد و نامفهوم بود که تنها چند ورق خواندم. ظاهرا کتاب، کتاب خوبی است. دنبال ترجمه‌ی بهتر باشید. ترجمه‌ی خانم مسعودی را قبلا در کتابی دیگر مطالعه کرده‌ام. احتمالا ترجمه‌ی ایشان برای نشر آموت از این ترجمه خیلی بهتر است. ولی متاسفانه در کتابخانه بی‌نهایت نیست.
Mahya☔
کتاب خوبیه. درمورد یه دختره که با خونوادش کنار مرداب زندگی میکنن و تو سن کم تنها میشه و تنهایی اونجا زندگی میکنه و کم کم اتفاقات دیگه ای تو داستان می افته که در کل جذابه
یوکی
فقط میتونم بگم از کتابی که حدود ۵۰ هفته شماره یک پرفروش نیویورک تایمز بوده خیلی بیشتر از اینها انتظار داشتم. خیلی بیشتر. ولی در کل هرچند کمی غیر منطقی اما متفاوت هستش.
محمد حسین علی پور
بی شک یکی از بهترین کتابهایی است که خواندم. توصیف طبیعت زیبا ، بیان ساده و جذاب ، داستانی جدید و با جزئیات و تکرار نشدنی. به گونه ای که من نیز اهل جایی شدم که خرچنگ ها آواز می خوانند.
نگهبان آشویتس
کتابی به این جذابی که مخاطب زیادی به خودش جذب کرد واقعا پاسخ دهنده این سواله که چرا آدما عاشق قصه ان. چه قصه خوبی❤ از صفحه ۱۰ با گریه رفتم جلو و به راستی درگیرم کرد.و در خط به خط داستان با کیا همراه بودم.تمام پر ها قارچ ها پرنده ها و بقیه حیوونای همراهش رو کنار خودم حس میکردم.
marya
قشنگ بود داستان طوری نوشته شده بود که من تنهایی هاشو حس میکردم .و عاشق طبیعت و مرداب شدم فقط قسمت جنایی شو دوست نداشتم.
$@D@£
ترجمش خوبه؟؟
امیننننن
آره، عالی بود.. حس های کتاب رو خیلی خوب منتقل می کرد.
معین آبان
اصلا، اصلا ترجمه ی نشر آموت رو بخون
armind
کتابی فوق‌العاده زیبا با نگارشی منحصر به فرد! 🙂 با یک تیر دو نشون میزنید 😂 انقدر این خانم زیبا و واقعی حیات وحش دنیای داستانش رو توصیف کرده که من از یک طرف از داستان زیباش لذت می‌بردم از طرف دیگه از وصف حال و احوال طبیعت بکر مرداب 😍 یک جاهایی از نظر ترجمه ضعیف و بسیار گنگ بود ولی با این حال بازم ممنون از مترجم عزیز و طاقچه بابت این کتاب زیبا 😘
mahdi
تخفیف ۵۰ درصد SB98P2WUFGPSKJ
S. A. M
بنظرم کتاب جالبی بود و واقعا ادم رو غرق در زندگی کیا میکرد و پا به پای اون دغدغه هاش رو احساس میکنی.

حجم

۴۰۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۴۴ صفحه

حجم

۴۰۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۴۴ صفحه

قیمت:
۸۲,۰۰۰
۴۱,۰۰۰
۵۰%
تومان