نظرات درباره کتاب در و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب در اثر نصراله مرادیانی

نظرات کاربران درباره کتاب در

نویسنده:ماگدا سابو
انتشارات:نشر بیدگل
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۹۵ رأی
۴٫۱
(۹۵)
JİLA
مرده‌ها همیشه برنده‌اند ؛ فقط زنده‌ها می‌بازند..
manik
نویسنده ای برای اداره ی امور خونه از قبیل پخت و پز و نظافت کسی رو استخدام میکنه، کسیکه شخصیت سرسخت و منحصر به فردی داره بودنش یه جور قصه داره نبودنش چندتا، راوی داستان بودنش رو ترجیح میده منتهی مطابق خواسته ها و رسم و رسوم و عقیده ی خودش، اینجاست که گاهی جا میخوره و..... داستان پرکششی نیست و طولانیه یه جاهایی حتی کسل کنندست اما من ترجیح دادم بخاطر سرنوشت "امرنس" صبوری کنم و کتاب رو تموم کنم چون دوست داشتم پایان داستان رو ببینم. در مورد خوب یا بد بودن ترجمه نظری ندارم چون نمونه ی دیگه ای نخوندم که بخوام مقایسه کنم، خب بنظرم قابل فهم و روونه. ارجاعات کتاب صفحات آخره بدون لینک، که این خیلی خوب نیست.
کاربر ۱۸۴۴۷۵۸
کتاب عالی بود اولین کتابی بود که در باره زندگی در مجارستان خوانده بودم
Mary gholami
قشنگ بود
کاربر ۴۵۹۱۴۸۲
تا حدود نیمه کتاب خواندم. بقیه رو جسته گریخته خواندم. خسته کننده است و به نظرم کتابها و داستانهای با ارزش تری وجود دارد برای خوانده شدن. نوشتن قرار نیست هنر کش دادن موضوع باشد آن هم کش دادن چه موضوعی!!!
zozo
ما همه مان صاحب درهایی هستیم که به طرق مختلف به رویمان گشوده شده است و چ بسیار درهایی که هیچ وقت باز نشد، حتی زمانی که با تبر به جانشان افتادی، (واگویه ای درونی) کتاب رو دوست داشتم و تحولات درونی خانم نویسنده، تحولاتی از جنس انسانیت و بُعد روحی آدمی بود..
Mona
قبلا ترانه ایزا رو ازین نویسنده خونده بودم میدونستم قلمش عالیه. این کتاب هم با وجود سادگی داستان که روابط یه خدمتکار با خانم خونه رو نشون میده بسیار شخصیت پردازی قوی داره و نقطه قوت کتاب همینه.از اواسط کتاب به بعد همش به این فکر میکردم که چرا نویسنده که توی داستان پست بالایی هم داشته باید به یه خدمتکار که مقداری هم بی ادبه تا این حد بها بده و بزرگش کنه.خیلی سعی کرده بود این خدمتکارو خاص جلوه بده ولی من هیچ چیز خاصی جز تواناییش برای انجام کارهای سخت نیافتم! ولی کتاب کاملا کشش داشت اگرچه روندش کنده. ترجمه عالی روان
هادی موسوی
یه کتاب بی نظیر کمتر کتابی خوندم که بتونه این همه عمیق وارد یه شخصیت بشه برا من که خیلی حال خوب کن بود خوندن این کتاب
zeinvzfh
به نام خداوند رنگین کمان از پایانش زبان لالی گرفته ام ، آخرهای کتاب با نفس حبسی جلو می‌رفتم. اتفاقات آخرش انقدر تند و واقعی و باورنکردنی بودند که سر درد گرفته ام. ادبیات خوبی داشت ولی کلماتش مقداری سنگین بودند ولی می‌شد از این روان‌تر هم بشود.
سمیرا میرزایی
تا فصل دو خوندم قصه رو پسندیدم تا اینجا ولی امان از ایرادات تایپی🤦 متن اصلاااا ویراست نشده و فکر کنم حتی یکبار هم از روش نخوندن😢 طوریه که گاهی خواندن و فهمیدن رو سخت می‌کنه.
اِلوچ
برای علاقه مندان ادبیات داستانی، حقیقتا کتاب خوبیه. روابط انسانی رو در عمیق ترین شکل خودش روایت میکنه. مدتها بود از خوندن یک رمان اینقدر لذت نبرده بودم. فقط همون طور که دیگران هم اشاره کردن، کار نکردن لینک پاورقی ها و اشکالات تایپی از موارد منفی ست. وگرنه که بقیه فقط و فقط لذت خواندن یک رمان خوب است.
Bluenight
بعد از گذشت چندین روز از اتمام کتاب ، هنوز هم کتاب در ذهنم در حال جریان است. بسیار کتاب خوبیست توصیه میکنم.
کاربر 1408576
چه خبر بچه‌ها؟
ZarH2080
از خوندن این کتاب خیلی لذت بردم، داستان برای من به هیچ عنوان کسالت آور نبود و واقعا کشش داشت. شخصیت پردازی خیلی خوب بود و شیوه پردازش نویسنده به مسائل مختلف رو دوست داشتم... اینکه عشق و اعتماد چه ماهیت پیچیده ای دارند و گاهی با وجود عمیق ترین تفاوت ها روابط نابی شکل میگیرن. یک سوم انتهایی داستان ناراحت کننده بود، اگرچه داستان از ابتدا هم داستان شادی نبود.
میومیو
به این فکر نکرده بودم که دلباختگی میان آدم ها چقدر غیرعقلانی، چقد پیش بینی ناپذیر و روندش چقدر محتوم و مهلک است... کل کتاب در مورد همین دو خط است همین چهار کلمه قلبتون رو از هیجان توام با غصه آب میکنه
زهرا۵۸
کتابی که تا تمومش نکردم رها نکردم نویسنده ای که اثارش جادوم میکنه
M.Mohseny
کتاب در،دری است به دنیای آدمها،که به ظاهر عادی به نظر میرسندولی درهرکدامشان دنیایی برپاست! روابط انسانی ،شخصیت امرنس،نویسنده،همسرش،جناب سرهنگ بسیارقابل تامل است،! کتاب رودوست داشتم بخاط داستان پردازی،روایتش ازآدمها،ترجمه ی خوب ونثرروانش! به دوستان کتاب خوانم درطاقچه خواندن این کتاب خوب روتوصیه می کنم
Negin Garousi
ماگدا سابو رو دوست دارم
جواد
کتاب محشری بود و از خواندنش لذت بردم
کاربر ۹۴۳۹۰۳
زبان داستان و تعلیق آن نسبت به داستانهای خارجی خیلی خوب بود ‌شخصیت پردازی ‌خوبی داشت کلا رمان آموزنده ای بود

حجم

۳۳۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۷۶ صفحه

حجم

۳۳۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۷۶ صفحه

قیمت:
۱۴۵,۰۰۰
تومان