نظرات درباره کتاب خداحافظ برای همیشه و ممنون بابت اون‌همه ماهی (راهنمای کهکشان برای اتواستاپ‌زن‌ها، جلد چهارم) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب خداحافظ برای همیشه و ممنون بابت اون‌همه ماهی (راهنمای کهکشان برای اتواستاپ‌زن‌ها، جلد چهارم) اثر داگلاس آدامز

نظرات کاربران درباره کتاب خداحافظ برای همیشه و ممنون بابت اون‌همه ماهی (راهنمای کهکشان برای اتواستاپ‌زن‌ها، جلد چهارم)

۴٫۲
(۳۷)
-Dny.͜.
کتاب خیلی باحالیه هم قلم خود‌ نویسنده هم اسامی که به کار برده شده که با زور باید بخونی 😀🍵 یه جوریه که انگار نویسنده نشسته بغلت و داره راجب مسائل مختلف پر حرفی میکنه منتها نه از اون پر حرفی های تو مخ از همونا ک دوس نداری تموم بشه :) منتظر خواهیم ماند برای جلد های بعدی ❤😌
گیسو
آبجی جان شما آیدی تلگرامت رو بزار تو آخرین بریده ام که بازه نظراتش. من بهت پیام میدم
🍃رز رزاسه🍃
😄
-Dny.͜.
😄🍃
Dentist
گفت:«...در سیارهٔ این روبات انسان‌ها شهروندن و مارمولک‌ها حاکم. انسان‌ها از مارمولک‌ها متنفرن و مارمولک‌ها بر اون‌ها حکومت می‌کنن.» آرتور گفت «عجیبه. مگه نگفتی که سیاره‌شون دموکراسیه؟» فورد گفت «چرا. گفتم. دموکراسیه. چه‌طور مگه؟» آرتور امیدوار بود که سوالش خیلی احمقانه به نظر نرسه. «خب پس چرا انسان‌ها خودشون رو از شر مارمولک‌ها خلاص نمی‌کنن؟» فورد گفت «به ذهن‌شون نمی‌رسه. به همین سادگی. همه‌شون حق رای دارن و فکر می‌کنن که دولتی که به‌ش رای دادن کم‌و‌بیش همونیه که می‌خوان.» «یعنی می‌خوای بگی مردم داوطلبانه به مارمولک‌ها رای می‌دن؟» فورد شونه‌هاش رو بالا انداخت. «معلومه.» آرتور دوباره رفت سراغ اون سوالی که در پرسیدنش استاد بود. «چرا؟» «چون می‌ترسن که اگه رای ندن مارمولک بدتری بیاد سر کار.»
آرزو چاجایی
مرسی بابت تمام نظراتی که برای کتاب ها دادید
گیسو
جالب بود!
🇮🇷💪🏻🇮🇷REZA
دموکراسی داره منسوخ می شه
Mohammad
(۶-۲۶-[۱۳۶]) جلد چهارم هیجان قسمت های قبل رو نداره، بیشترِ داستان روی زمین اتفاق میوفته و ماجرا پیرامون زندگی آرتور و آخرین پیام ایزد در جریانه، و روند معمولیی رو دنبال میکنه.
amirreza🎭
کتاب خداحافظ برای همیشه و ممنون بابت اون همه ماهی جلد چهارم مجموعه راهنمای کهکشان برای اتواستاپ زن ها.کره زمین به طرز عجیبی نابود نشده و ارتور بعداز تمام ماجراها و اتفاقاتی که درسه جلد قبلی براش افتاد بالاخره به سیارش و انگلیس برمیگرده.برای ارتور هشت سال ولی به وقت زمین فقط هفت ماه از رفتن ارتور و نابودی زمین میگذره.در این جلد زاپود و تریلیان حضور ندارند و فورد و ماروین حضور کمی دارند.ارتور با دختری به اسم فنچرچ اشنا میشه که در اوایل جلد اول به این دختر اشاره کوتاهی شده بود.ارتور و فنچرچ به دنبال شخصی میروند تا بفهمند چرا دلفین ها ناپدیدشدند و بفهمند چه بلایی سر زمین اومده. این جلد برخلاف جلد سوم،مثل جلد اول و دوم عالی بود و ترجمه همچنان خیلی خوب ،ولی هنوز سوال اصلی درمورد زندگی،جهان و همه چیز یافت نشده.امیدوارم جلد پنجم زود ترمنتشر بشه و بتونیم ادامه داستان بخونیم.
الی
جلد پنجم کی منتشر میشه؟
امیرعباس قادری
شاید وقتی کتابو میخونی به خصوص تو جلد یک داستان شبیه یه هذیون یه شبه به نظر برسه، اما وقتی تا اینجا جلو میای بیشتر میفهمی که چه ذهن خلاقی پشت هذیوناست که برای هر یه جمله رها شده میتونه یه جلد کتاب دربیاره. این کتاب داستان فنچرچه که توی کتاب اول حضوری خیلی خیلی کوتاه داشت. اما حالا با بازگشت یکباره کره زمین و غیب شدن دلفین های قدرشناس که تو اخرین خداحافظیشون برای ماهیا تشکر کردن، هنوز به یاد داره ک کره زمین نابود شده. انتظار پایان بهتری داشتم، نمیگم بد بود اما شاید جلد قبل و شکل جمع و جور شده انتهاییش بد عادتم کرده بود، به خصوص که باید منتظر بمونم و پایان زیادی باز بود. به هر حال برای مزاحمت‌های ایجادشده پوزش می‌طلبیم.
helen
جلد پنجمش پس چی شد!
mahdi kia
پس جلد آخرش چی میشه؟؟؟؟
ر.د.ب
عالی عالی عالی. کتاب، ترجمه عالی
zahra
جلد اول و دوم را گذاشتید بعد چهارم ، پس جلد سوم چی شد؟
zohreh
۳۱. جلد سوم این مجموعه قطعا جلد مورد علاقه منه، اما میشه گفت جلد ۴ هم خوب بود. ترجمه بسیار روان و جذابی، منتظر جلد ۵ هستم.
کتاب 1984
من عاشق این مجموعه داستانام این جلد درسته از ۳ جلد قبل کمتره و از تخیلات علمیش کاسته شده ولی همچنان طنز زیباشو حفظ کرده👌
Minatalebli
جلد سوم رو بیارید!!! یک ستاره امتیاز بدیم تا جلد سوم بیاد!
arashhulk
کاش جلد سوم هم بذارین. ناشر اینجوری میکنه که خواننده مجبور ب خرید نسخه فیزیکی شه؛ شما حواستون باشه
Smnhgh
امتیازم ۳.۵ هست قشنگ بود البته نه به اندازه‌ی قسمتای قبل... ترجمه عالی و روان بود 👌🏻
aliasaran
یکی از جلدهای خوب این کتابه که خیلی چیزهارو مشخص می‌کنه. میشه گفت کمتر عجیبه، نسبت به جلدهای دیگه این سری کتاب. در کل معرکه‌ست.
mahboob
جلد سوم زندگی، جهان و‌همه چیزه که نسخه الکترونیک نداره
کتاب 1984
چرا هستش تو طاقچه
Anna
سلام. جلد سوم رو اول ندیده بودم. اما پیدا کردم. متشکر
Unknown
288

حجم

۱۹۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۱۹۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۲۷,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد