نظرات درباره کتاب دختری با هفت اسم و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۱۴ | طاقچه
کتاب دختری با هفت اسم اثر هیئون سئو لی

نظرات کاربران درباره کتاب دختری با هفت اسم

۴٫۵
(۱۳۰۵)
امیر
ممنون از مترجم این کتاب،حقیقتا آدم با کتاب می‌تونه انس من پیشنهاد میکنم این کتابو بخونید واقعا سرگرم کنه و جالبه❤️
فران
داستان زندگی دختری که اتفاقی موفق به فرار از کره شمالی می شود. جذابیت داستان آنجایی که همراه با راوی با مشکلات و نحوه عجیب زندگی خود آشنا می شود ما هم همراه می شویم. که چگونه وقتی درون یک سیستم هولناک هستی خودت هم نمی دانی چه بلایی سرت آمده است و فقط با فاصله و نگاه از بیرون متوجه وخامت اوضاع می‌شوی. بعضی جاها هم همزاد پنداری می کنی.
AmA
با دیدن نظرات دوستان مشتاق شدم که این کتاب رو مطالعه کنم، اما این اواخرش رو به سختی تونستم تمومش کنم چون برام بسیار خسته کننده شده بود دیگه، و اما در کل یه نکته مثبتی که بخوام از کتاب بگم اطلاعات خوبی بود که از کره شمالی و جنوبی میداد بود
* بهارررررر
کتاب آموزنده ای بود، سرشار از نکات انگیزشی ،ومصداقِ ،،،،خواستن توانستن است،، همین...
سعیده .چ
همیشه زنان و مقاومتشان در برابر سختی ها متعحبم می کند. در واقع حس بالندگی و شعف می کنم از این همه تحمل. دختری از کره شمالی که جا نمی زند، شاید گاهی خسته یا افسرده شود ولی باز می ایستد و مصمم تر حرکت می کند. خواندن این کتاب را به خصوص به دختران سرزمین م بیشتر از همه تو صیه می کنم. همین..
شیلا در جستجوی خوشبختی
1~کتابِ خیلی جالبی بود جوری که گاهی اوقات حین خوندن تایم از دستم در میرفت و غرق کتاب میشدم. 2~اولین کتابی بود که در مورد کره شمالی خوندم و واقعا جذبم کرد، که دوباره در مورد کره شمالی کتاب بخونم. 3~با اون قوانین سخت کره شمالی انقدر راحت رفت چین که من جرات نمیکنم تا خونه همسایه مون برم😅 . . 173
malih
خیلیی عالی بود جذاب، پر هیجان و واقعی به امید آزادی و برابری تمام انسانها
fereshteh
من بعد از تماشای سریال "سقوط بر روی تو" نسبت به کره ی شمالی کنجکاو شدم و هر چیزی که در مورد این کشور چه در پادکست ها و چه در کتابها باشه مشتاقم که بشنوم و بخونم و حالا این کتاب به پیشنهاد طاقچه جلوی روم قرار گرفته. به امید آزادی همه ی انسانهای آزاده که زیر یوق حاکمان ستمگر قرار گرفتند.
منصور واشقانی فراهانی
کتابی بسیار عالی و جذاب میباشد و شباهت های حکومتهای دیکتاتوری را به خوبی توضیح میدهد
𝐅𝐚𝐞𝐳𝐞𝐡🧸
یکی از بهترین کتاب هایی بود که خوندم داستان جالبی از فرار دختری از کره شمالی و زندگی سختش در این کشور و راه طولانی که برای نجات خودش و خانواده اش طی کرده بود و همچنین وقف دادن خودش در شرایط و موقعیت های جدید باعث انگیزه و روحیه میشه وقتی برای هر چیزی تلاش میکرد و سرسختانه پای کاری که میخواست انجام بده می ایستاد به من روحیه و انگیزه میده یکی از بهترین و اموزشی ترین کتابای در حال حاضر امیدوارم تمام مردم دنیا که در استکبار و ظلم و در شرایط دیکتاتوری زندگی میکنند بتونن نگات پیدا کنن و یک زندگی راحت رو تجربه کنن
به دنبال ستارگان
کتاب ترجمه ی خوبی داشت . خوندن زندگی این افراد باعث میشه آدم به خوشبخت بودن خودش پی ببره. این کتاب باعث میشه شما معنی آزادی رو با تک تک سلول های بدنتون حس کنین. تنها نکته ای که راجع به این کتاب هست اینه که ممکنه اوایل کتاب خوندن براتون سخت باشه به خاطر دادن اطلاعات. أما کم کم عادت میکنین در کل کتاب خوبیه.
نگار ؛
کتاب عالی هست، قلم بسیار روان است و ما رو با خودش همراه می کنه، برای من از اون کتاب هایی بود که نمی تونستم زمین بذارم. بهتون پیشنهاد میدم بخونید.
motahareh
کتاب واقعا قشنگی بود و به ادم انگیزه ی اینو میداد که نباید با سختیای زندگی کم اورد
زهرا
تقریبا همه ما اطلاعات دست و پا شکسته ای از کشور کره شمالی داریم و ممنوعیت هایی که برای مردمش هست اما وقتی این کتاب و میخونی متوجه میشی که اطلاعاتی که قبلا داشتی اندازه یه سر سوزن از زندگی این مردم هستش. اینکه مردم حتی نمیتونند با اجازه خودشون از شهری به شهر دیگه ای برن یا حتی لباس هایی که میخوان و بپوشن خیلی عجیبه از همه عجیب تر اینکه این مردم هیچ گونه ارتباطی با دنیای خارج از کشورشون ندارند و به زور اینو توی مغزشون کردن که شما دارید توی بهترین و بی نقص ترین کشور دنیا زندگی می‌کنید.این کتاب برای من خیلی داستان جالبی داشت و اصلا نمیتونستم دست از مطالعه کتاب بردارم.🌻 🟣حتما این کتاب و بخونید حتمااا🟣
کاربر 1924914
نثر عالی داستان‌ها بدون اغراق و قابل باور هستند روایت به گونه‌ای است که اشتیاق به ادامه خواندن را برمی انگیزد
کاربر 8660493
جالبه اونجایی که میگه آمریکایی هابه سگ هاشون خیلی اهمیت میدن،حتی بیشترازآدمها،یادمه وقتی منم دوره ابتدایی رومیگذروندم معلم های ماهم همین هارومیگفتن،دقیقااون هاهم میگفتن زمان شاه امریکایی ها میومدن ایران،ایرانیهارومینداختن جلوی سگهاشون وبایدبه سگ هاشون احترام میذاشتن،یامثلا اگه یه ایرانی به سگ های امریکاییهابی احترامی میکرد یامیکشت ایرانی رواعدام میکردن
کاربر 8086085
فارق از محتوای خوب کتاب، ترجمه ی کتاب به شدت عالی و روان بود. داستان کتاب وقتی میفهمم بر اسلس واقعیته، م به تنم سیخ میکنه!
کاربر ۲۴۰۶۷۹۶
کتابی مستند که زندگی را به ما می‌آموزد. ااحساساتی مانند ترس، عدم امنیت که یک پناهنده یا کسی که فکر می‌کند هویتش چندپاره شده اما با سرسختی ادامه می‌دهد و در نهایت به جهان‌وطنی می‌رسد.
Faeze
کتاب عجیبی بود. این که یه دختر انقدر تونسته قوی باشه باعث میشه از خودم خجالت بکشم که وقتی میخوام کاری انجام بدم همیشه به موانع سر راهم‌نگاه میکنم و از انجام دادنش پشیمون میشم... امیدوارم بزودی مردم کره ی شمالی از اسارتی که توش هستن و خودشون خبر ندارن آزاد بشن.
کاربر 7238237
این کتاب به خوبی وضعیت حاکم بر گره شمالی را ترسیم کرده و اشکالات حکومتهای کمونیستی را به تصویر کشیده است. در این کتاب به خوبی متوجه میشویم که ملت کره یکپارچه چرا واقعا دو سرنوشت جداگانه و متضادی دارن. قسمت جنوبی این همه پیشرفت و قسمت شمالی این همه فساد و درجا زدن.

حجم

۶۳۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

حجم

۶۳۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۵۰۰
۴۸,۶۵۰
۳۰%
تومان