نظرات درباره کتاب انسان در جستجوی معنا و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۱۵ | طاقچه
کتاب انسان در جستجوی معنا اثر ویکتور فرانکل

نظرات کاربران درباره کتاب انسان در جستجوی معنا

۴٫۰
(۶۱۲)
sami
ده درصد خاطرات نویسنده از زمان حضورش در اردوگاه کار اجباری نود درصد بقیه کتاب نظریه پردازی درباره چگونگی و چرایی رفتار اسرا !
sami
ممنون👌
maedeh
این یه کتاب روانشناسیه عزیز
اون یارو
کتاب انسان در جست و جوی معنا پرده از بزرگترین جنایت هیتلر بر می دارد. همانا شکست آلمان نازی در جنگ جهانی که در نهایت منجر به چاپ چنین کتابی شده جنایت غیرقابل بخششیست که در نهایت با اتلاف هزاران ساعت وقت انسان ها در سرتاسر جهان بدترین پیامد جنگ جهانی بوده. کتاب به دو بخش تقسیم می شود، بخش اول خاطرات ویکتور فرانکل در زمان جنگ دوم جهانی در اردوگاه کار اجباری ( که تا حدودی جذاب و قابل تامل است ) و بخش دوم اراجیف ذهن زوال یافته یک " پزشک " خود متفکر پندار ( که حتی نیمه اول کتاب را زیر سایه خود قرار داده و کلیشه راوی غیر قابل اعتماد را تداعی می کند ) ترجمه متوسط رو به ضعیف و اشتباهات نگارشی متعدد نیز کمکی به بهبود تجربه مطالعه نمی کند. به پارک بروید و پفک نمکی بخورید، راه های ساده تری برای اتلاف وقت وجود دارد.
omid dabirinejad
معتقدم بیش از حد به این کتاب بها داده شده
محمد
پول کتاب و پرداخت کردم برام نسخه کاملش نمیاره رسما دارن دزدی میکنن از مردم
Leila
.
گیسو
برا همه پیش میاد نگران نباشید. اگر با راهی که کاربر حوا گفتن موفق نشدید به قسمت پشتیبانی برید و بگید بهشون سریع جواب میدن و مشکل رو برطرف میکنن.
حــــــــــــوا🍃
پاکش کنید و دوباره دانلود کنید. نیازی هم به پرداخت دوباره هزینه کتاب نیست
Somaye Haghighat
نخوونده میگم که این یهودیان در اون برحه بشدت استاد مظلوم نمایی بودن و هستن که نمونه اش فیلم پیانیست که جوری یهودیان لهستان رو روایت میکنه که دل هر آدمی رو بدرد میارن.قرآن هم در این مورد میفرماید یحرفون الکلمات مواضعه که یهودیان کلمات ما رو تحریف میکنند.بمیرم برای حضرت موسی که این قومش خون تو دل این نبی خدا کردن.وقتم رو برای یکسری توهمات و ایهام این قوم نمیذارم.برقرار باشید
کاربر ۱۳۱۸۰۲۶
خدا نگفته قرآن بخون عقلتو تعطیل کن ..اخه جهالت تا کجا ..این پیام عینا نژادپرستیه ..شما با این تفکر فرقی با هیتلر و امثال اون ندارید ..ظلم به هر انسانی مسلمون مسیحی یهودی یا بودایی ظلمه و خارج از انسانیته.. امیدوارم ازین به بعد بیشتر از نعمتی که خدا تو وجودت گذاشته استفاده کنی..
کاربر ۲۱۲۴۵۵۴
جای تاسف داره که نه از روی تحقیق و تجسس جامع! بلکه با تقلب از روی دست عده ای جاهل! دست به قضاوت می زنید. این کتاب زیبا و عمیق است.
shatranj
منظورتون چیه که نخونده نظر میدید؟؟شما حتی وقت نمیزاری که ببینی نویسنده اصلا چی گفته..نوشته های نویسنده بر پایه ی ابهام و دروغ نبست و. بع گفته ی خودش مدارکش موجوده...
Foad Ask.
اصلا حال نکردم باهاش. مفاهیم غنی ای واسم نداشت

حجم

۱۴۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱۴۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۲۷,۳۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۱۴
۱۵
صفحه بعد