نظرات کتاب اعتراف

نظرات کاربران

rain_88
یکی از بهترین کتابها در مورد خود شناسی. تولستوی به صورتی عریان زندگی خودش و اوج و حضیض وضعیت عقاید و افکارش رو در این کتاب شرح میده. عمیقأ فلسفی و درجه یک. ترجمه هم مناسب بود
پیمان محمدی
این کتاب در خاطرم میمونه
Faezeh ☕
تولستوی در این کتاب، به یأس فلسفی‌ای که در بهترین دوران زندگی‌اش گریبان‌گیر او شد اعتراف می‌کند. «اعتراف» سیر تفکرات او از روی برگرداندن از دین، و سپس بازگشت دوباره به آن را برای خوانندگان شرح می‌دهد. چرا بخوانیم: - ترجمه روان - باعث می‌شود فکرکنید - استدلال‌های شیرین تولستوی - پاورقی‌های به‌جا - درک بهتر آثار دیگر تولستوی و تفکراتش حین نوشتن آن‌ها - حجم کم و تمام شدن کتاب در نهایتاً سه روز - با تولستوی همراه شویم تا پاسخ این سوال را برای شخص خودمان بیابیم: «آیا در زندگی من معنایی هست که با مرگم از بین نرود؟»
مسلم عباسپور
این کتاب برای یک تامل درونی درباره ی معنی زندگیمون خیلی موثره. اندیشیدنی ژرف برای دانستن کیستی خود
hussein
کتاب رو با این امید که حداقل دریچه ای هرچند کوچک به سمت معنا دهی به زندگی و جواب منطقی به سوالاتم شروع کردم اما فقط با سوالات بیشتری رها شدم. با اینکه لئو تولستوی چهار دسته که در مواجهه با پرسش های فلسفی اعم از اینکه معنای زندگی چیه مطرح میکنه که هر کدوم به طریقی از مواجهه با این پرسش فرار میکنن اما در نهایت برای اینکه از بی معنایی رهایی پیدا کنه مجبور میشه که دسته ای دیگه از خط مشی رو مطرح کنه که باز هم در نهایت دچار بی معنایی میشه و با شک هایی که تولستوی عنوان میکنه نمیشه معنایی پیدا کرد به شخصه بعد از توجیهاتش این سوال برام پیش اومد که بلاخره خدا که ما رو آفریده چه هدفی داشته یا اینکه گروهی از ما میرن بهشت و گروهی به جهنم بلاخره هدف از این موضوع چیه.با این حال کتاب رو حتما پیشنهاد میکنم.
Najmeh Star
دوستان ترجمه اش خوبه؟؟
hamid
عالیه
بهنام
بله
majidtrh
به جرات میتونم بگم یکی از تاثیر گذارترین کتاب هایی بود که تا بحال خوندم.
Peyvand
کتابی جالب و خواندنی از نویسنده ای پخته
فهیم همتی
این کتاب رو حتما پیشنهاد می کنم. این کتاب اشاره به همان است که شهید مطهری فرمود: اضطراب مقدمه آرامش و شک مقدمه یقین است. یا سخن آلبر کامو که گفت : تنها یک سوال هست که چرا نباید خودکشی کرد؟! و همچنین تعبیر علامه جعفری که دنیا یک طرف معادله ای است که بدون دانستن آنطرف معادله حل شدنی نیست. (از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود به کجا می روم ...) تنها چیزی که به زندگی معنا می دهد دین است. تولستوی توی این کتاب اعتراف می‌کنه و زندگینامه فکری خودش رو میگه مثل کتاب اعترافات روسو
داریوش پارسا
اکثره آدما در جستجوی آثاری هستن که بهشون انگیزه زیستن بده! چون حس می کنن نا امیدی, خیلی موضوع خطرناکی ی. در حالی ک هیچی اندازه ی امیدوار بودن مضر نیست. امید به فردای بهتر, درست بودن انتخابا, رسیدن به آرزوها و.. دقیقا همین به ظاهر انگیزه ها باعث میشه, از فهم و درک و درسه شرایط فعلی, ناکام بمونیم و هربار, با روبرو شدن با تضاده خواسته ها تا واقعیات, از قبل هم افسرده تر و وامونده تربشیم.. از این رو هست ک, درک و فهم آثاره این نویسنده و امثال ایشون, به کام خیلی ها خوش نمیاد. به اعتقاد من, تا قبل از سن رشد عقلانی و تجربه ی کافی,سمت چنین آثاری نرید چون, به ذهن نشخوارگرهای این چنینی,هیچ پستونک نشئه آوری نمیده.

حجم

۹۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

حجم

۹۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان