نظرات درباره کتاب ناگفته‌های جنگ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ناگفته‌های جنگ اثر احمد دهقان

نظرات کاربران درباره کتاب ناگفته‌های جنگ

نویسنده:احمد دهقان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۱۵ رأی
۴٫۳
(۱۵)
بیسیمچی
حقیقتا مطالب کتاب با عنوان کتاب همخوانی داره...ناگفته های جالبی رو شهید بزرگوار روایت کرده... خداوند شهید صیاد رو قرین رحمت کنه که تکرار نشدنیِ...
مهدی
متاسفانه تا حالا کتاب خوبی درباره جنگ نوشته نشده
صدیقه
هستید؟
سید
صفحات پایانی این کتاب را که از کتابخانه مسجد گرفته ام ،دارم می خوانم. واقعا جالب است.اخلاص شهید در روایت خاطراتش کاملا هویداست. کتابهای دفاع مقدسی که پیش از این خوانده بودم خاطرات سربازان و پاسداران معمولی بود.اما این یکی فرمانده است آن هم از نوع ارتشی. بخشهای درگیری بنی صدر با او و طرز برخورد شهید از همه جالبتر است.واینکه در همه جا عنایات الهی به رزمندگان را توضیح میدهند. خدایش بیامرزاد.
زینب هدایتی
کتاب از نظر محتوا خیلی خوبه شهید بزرگوار در این کتاب برادری و توکل و وحدت زمان جنگ رو به طرز زیبایی بازنمایی کردن زیباترین،جالب ترین و مهیج ترین قسمت های کتاب در توصیف عملیات ها در جنگ تحمیلی، ستون کشی ها در کردستان، پاکسازی شهرها از ضد انقلاب و ... است
شهید
ممنون
HQSAMM
کتابی بسیار عالی، نکاتهای نظامی جنگ بخصوص قضیه کردستان و عملیات مرصاد را بخوبی تشریح می کنند. روحشان شاد و یادشان گرامی و راهشان پر رهرو.
alireza atighehchi
این نسخه حرفی از عملیات مرصاد نبود ؟ حذف شده ؟؟
3149759234
درک بزرگان بزرگی میخواهد
alireza atighehchi
کتاب نثر روان و خوش خوانی دارد. به شخصه برای من از لحاظ دانستن اطلاعاتی در مورد وقایع کردستان و همچنین سال های اولیه جنگ از دید یک ارتشی جالب بود. شهید صیاد مشخص است که فردی خود ساخته بوده و در هنگامه ای که ارتش فاقد فرماندهان آموزش دیده خود بوده است سعی می کند با دانسته های خود و البته آزمون و خطا نقش سربازیش را بخوبی برای کشورش ایفا کند. صداقت ایشان هم در جای جای خاطرات مشخص است بویژه که ایشان نظر تخصصی خود در مورد ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر را بیان می کند اما چون یک سرباز تابع دستورات مافوق ، برخلاف نظر تخصصی مجبور به انجام کار دیگری بوده است. اگر به مسائل نظامی و تاریخی علاقه دارید خواندن این کتاب را توصیه می کنم. در مورد وقایع انتهایی جنگ در سال ۶۷ و عملیات فاو و ... در کتاب ناگفته های جنگ متاسفانه خالی بود.
سید مهدی
نام کتاب کمی ابهام دارد چون در آن، مبارزه با دشمنان داخلی چه سیاسی چه رزمی هم از خاطرات شهید بزرگوار نقل شده است. خواندن این کتاب که به بُعد ارتشی جنگ از بعد سپاهی کمتر پرداخته شده است را روشن‌تر می‌کند.
flanker57
تماما برگرفته از کتاب در کمین گل سرخ!

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

قیمت:
۹۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد