نظرات درباره کتاب سرخ سفید و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب سرخ سفید اثر مهدی یزدانی خرم

نظرات کاربران درباره کتاب سرخ سفید

۴٫۱
(۶۸)
Omid r kh
بی نظیر و فوق العاده. هیچ حرف و تحلیلی راجع بهش ندارم چون انقدر دوستش دارم که میترسم هرچیزی بگم دری وری و چرت و پرت هایی درباره ی کتاب از آب در بیاد.
زهرا
کتابی خوب و جالب
مهدیه
خرده داستان های بسیار جالبی داره این رمان ، و قطعا به یکبار خواندنش می ارزد
صبا کثیری
عجب قلمی داره این یزدانی خرم. داستان از اول آدم رو میندازه روی دوش و با خودش می‌بره. به سختی میتونستم کتاب رو زمین بذارم. حتما بازم از یزدانی خرم می‌خونم
Emma
من عاشق کارهای این نویسنده شدم
محمد
کتاب خیلی خوب بود و قلم اقای یزدانی خرم عالی بود کتاب های خون خورده و من منچستر یونایدت را دوست دارم رو هم از آقای یزدانی خرم بخونید. اونا هم جذابه .
azisfn
اولش فکر میکنی تعدد شخصیت و داستان داره رشته کار رو از دستت در میاره، برای من اینطوری اتفاق افتاد و باعث شد رمان رو نیمه کاره رها کنم. بعد از مدتی، این بار با آمادگی قبلی و تمرکز بیشتر رمان رو دست گرفتم. یه مقدار که پیش رفتم دلم میخواست داستان تا ابد ادامه داشته باشه و همچنان با شخصیتها و موقعیتهای جدید و هیجان انگیزش مشغولم کنه. از یه جایی فکر کردم نویسنده چقدر با دست و دل بازی این همه موضوع رو _که هر کدوم میتونست خودش یه داستان جداگانه باشه_ ریخته رو دایره. برای منی که همیشه به این موضوع فکر میکنم که همین الان که من شرایط جاری رو درک میکنم آدمهای مختلف در حال تجربه کلی شرایط متفاوتن، خوندن این رمان فوق العاده بود. این اولین اثر یزدانی خرم هست که خوندم، برداشتم اینه که این شخص بسیار پر مطالعه و متفکر و عمیقه.
آریا
کتاب خوبی بود.داستان جالبی داشت.
♧کتابخوان♡
کتاب پرازآدمهایی متفاوت باسرگذشتهایی جالب دربحبوحه انقلاب است
نگین
عالی بود
مها
اگه صبرو حوصله و وقت زیاد دارید برید سراغش، برخلاف چیزی که گفته شده بیشتر از اینکه یه داستان باشه، مجموعه داستان هایی هست از اوایل انقلاب، به جز خود ماجرای مبارزه کیوکوشین کای سی و ساله بقیه داستانها ازیه جایی به بعد حوصله سربر میشن و صرفا برای تحقیر وتضعیف احزاب چپ زمان انقلاب هستند، امااااا تغییر شکل روایت در بازی آخر و مبارز پانزدهم غافلگیری خوبی بود
صبا
یک نویسنده تا چه حد می تونه مزخرف بنویسه کاش نسخه چاپی نداشته باشه چون حیف کاغذ و حیف وقت که واسه خوندنش صرف بشه
arash sinaie
بنظرم ادبیات توهین آمیزی به کار بردید
melika
واقعا زشته که ادم نپسندیدن یه کتابو به سلیقه خودش نه و به چرت بودن(!) و مزخرف نوشتن نویسنده ربط بده! این رفتار مناسب یه آدم کتابخون نیست!

حجم

۳۵۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۶۶ صفحه

حجم

۳۵۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۶۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد