نظرات درباره کتاب اضطراب موقعیت و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب اضطراب موقعیت اثر آلن دوباتن

نظرات کاربران درباره کتاب اضطراب موقعیت

نویسنده:آلن دوباتن
امتیاز:
۳.۶از ۲۲۲ رأی
۳٫۶
(۲۲۲)
شاداب
اصلا نتونستم با کتاب ارتباط برقرار کنم. کتاب پر از نظریه و داستان‌های تاریخی و تئوری ها به صورت پراکنده و درهم و حوصله سر بر بود و معلوم نبود دقیقا چی رو میخواد بگه و به کجا برسه. فقط صفحاتش رو جلو رفتم ببینم آخرش به چه نتیجه یا راه حلی میخواد برسه که چیزی دستگیرم نشد. از نظرات مثبت بعضی دوستان رغبت کردم کتاب رو بخونم ولی اصلا خوشم نیومد و چیزی در کل متوجه نشدم!
کاربر ۳۷۷۹۸۰۷
کتاب می خواهد به ما یادآور شود که بدون مقایسه وارزش گزاری های مادی با دیگران ارتباط داشته باشیم وترس ازشکست را کنار بگذاریم واز معمولی بودن خود لذت ببریم ونگذاریم عوامل بیرونی در زندگی ما تاثیر گزار باشد
خاک
کتاب عالیه ولی ترجمه بد.واضحا بعضی جاها مطلب رو بر عکس ترجمه کرده
imab
ترجمه ضعیفش باعث شد ک نتونم بیش از ۱۰۰ صفحه از کتابو بخونم...
kian
این عالیه حرف نداره
مهدیه
خیلیی کتاب خوبیه. در کل همه کتابای دوباتن خوب و کاربردی و مفیدن
mustafaa
کتاب نسبتا خوبی بود و فراز و فرود های زیادی برای ادامه دادن به خواندن کتاب داشت
مهدی
کتاب برای من جذاب بود. نویسنده در قسمت های مختلف عوامل اضطراب انسان مدرن رو بررسی و تحلیل می کنه. وقتی عوامل اضطراب و شرایط انسان مدرن رو بشناسیم و بازخوانی کنیم شاید بهتر بتونیم با اضطراب موقعیت کنار بیایم و یا حتی اون رو‌ کنترل کنیم. نویسنده در روند تحلیل ها از مثال های تاریخی، نوشتن تاریخچه های کوتاه و نقل قول های متنوع استفاده می کنه که نوشته اش رو جذاب می کنه.
amirkabir79
کاش نظریات نویسنده رو تو دانشگاه به همه آموزش میدادن..گاهی اوقات یاداوری این حرفا برای اینکه به خودمون بیایم و ببینیم کجاییم و داریم چیکار میکنیم لازمه..منو به شدت یاد سبک زندگی اهل تصوف و عارفا انداخت که حقیقت زندگی متوجه شده بودن و دنیای خودشون از مردم جدا کردن..کتاب دلنشین و زیبایی بود
Amirhr21
بی نظیره، بنظرم هر کسی باید این کتاب رو بخونه بعضی قسمت های کتاب ممکنه برای خواننده، سنگین و غیر قابل درک باشه ولی با کمی تفکر میشه درکش کرد. بعد از خوندن این کتاب دیدگاهم متفاوت تر شد و واقعا تو مسئله اضطراب کمک کننده هست.
samin
واقعا بدتر و افتضاح تر از این نمیشد ترجمه کرد قلم آلن دوباتن انقدر رسا و واضح هست که کج سلیقگی مترجم از نحوه انتخاب کلمات و جملات مشخص کاملا کاش متون اصلی رو هم بتونید قرار بدید
whale
من کلا آلن دوباتن رو قبول دارم و کارا و حرفاش به نظرم کاملا منطقی هست ولی اصلا نتونستم با این کتاب ارتباط خوبی بگیریم به جز چند مورد چون خیلی از مثال هاش برام ملموس نبود.
غزاله
کناب بسیار مفیدی به نظر میرسه ولی من نتونستم تمومش کنم از بس که ترجمه کتاب نا مفهوم بود. پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو با ترجمه دیگه ای مطالعه کنید.
گلی
به غیر از ترجمه جنبه هایدیگه کتاب خیلی خوب و جذاب بود.
سپیده
اینکه ادبیات آلن دو باتن پیچیده است حرفی نیست، ولی ترجمه ی این کتاب به شدت نامفهوم و گنگ بود، یک پاراگراف رو باید چند بار خوند!! و بازم شک داشت!!!
اسماعیل فرمانی
کلا کتابهای آلن دوباتن خیلی آموزنده و مفید هستند و خیلی راهنمای خوبی برای مسایل روانی و عاطفی هستند.
adel alizadeh
خلاصه این کتاب رو در برنامه کتاب باز از مجتبی شکوری شنیده بودم، ولی خوندنش یه چیز دیگس. به نظرم همه باید بخوننش، برای آرام کردن افرادی که به هر دلیلی نتوانستن، و در افرادی که با هر روشی توانسته ان یجورایی عدم قضاوت دیگران و شکرگزاری از این موقعیت!
Shazada Khan
یک راه بخاطر موفقعیت نیست، دیگر راه هم است اگر کنجکاو باشیم.
afshin
بسیار کاربردی برای نسل امروز ایران. و تآثیر گذار روی طرز تفکرات افرادی که نتونستن جایگاهشون رو به خوبی درک کنن
LEO
به هرحال آلن دوباتن نویسنده بزرگیه و ایراد گرفتن ازش کار سخت و شاید غیر عادلانه ای باشه یه وقتها... اما متن کتاب بر پایه تئوری و استنادات و تاریخچه خیلی وقایع هست و شاید از یه جا به بعد خسته کننده شه... من یک سوم کتاب رو خوندم و خستم کرد... نمیتونم بگم بخونید یا نخونید سلیقه ایه... نکات خوب کم نداره... اما فرسایشیه و خسته کننده میشه به نظر من

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۲۷,۵۰۰
۵۰%
تومان