نظرات کتاب جسارت امید
۲٫۵
(۱۴)

نظرات کاربران

arash
پیش گفتارش رو دوست داشتم و در آینده کتابش رو خواهم خوند فقط اون قسمت که در معرفی جهان بینی خودش میگه " به تکامل (داروینی) اعتقاد دارم" از نظر من عجیب غریب میاد. درواقع همین جملات اشتباه هستند که باعث میشوند مخالفان فرگشت اون رو به چشم یه جور مذهب و ایدئولوژی ببینند. اشتباه نیست ولی عجیب غریب هست مثل اینکه من در توضیح دیدگاه های خودم بگم... من به جاذبه اعتقاد دارم! خب در عین درست بودن اعتقادم اما جاذبه رو معمولا با اعتقاد نمیسنجند. و در انتها بگم که بله فرگشت دقیقا به اندازه جاذبه اثبات شده است و داروین سالها مدرک و سند جمع آوری کرد منتها اگه کسی حوصله داشته باشه و در موردش مطالعه کنه و البته تفکر.
0
علیرضا
جذاب نبود
کاربر ۱۸۹۹۶۴۱ اوباما سمج
اوباما سمج
S.Y
انتشار این کتابها باعث تطهیر چهره این نامردان میشه...
آر-طاقچه
🛇بزرگواران طاقچه واقعا چرا این کتاب را منتشر نمودید 🛇و واقعا چرا انتشارات مورد نظر چاپ کرده است حواسمان است این آقا ☠سبب کشته شدن صدها هزار نفر آدم شده است
A mohamad Zalpour
کسانی که مخالف نشر همچین کتاب‌هایی هستید، چرا با آگاهی و شناخت مخالف‌اید؟ حتی اگر از نظر شما امثال اوباما دشمن هستند و شَر، اتفاقاً باید بیشتر از بقیه علاقه‌مند به انتشار چنین کتاب‌هایی باشید چون باعث شناخت بیشتر دشمنتان می‌شوند. دولت‌های خارجی (دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و نشرهایشان) سعی می‌کنند عده‌ای محقق و مترجم را برای انتشار کتاب‌هایی در مورد دشمنان و مخالفان‌شان استخدام کنند تا بدین‌وسیله شناخت و آگاهی‌شان نسبت به آنها بیشتر شود و در‌نتیجه بتوانند تصمیمات بهتری در مورد آنها بگیرند. در کل در عصر شبکه‌های اطلاعاتی و مجازی، مخالف با نشر کتاب مضحک به‌نظر می‌رسد.
ِ
کشته 1 یا دو.. یا اصن 7 میلیارد
مهدی
اشتباه گفتی صدها میلیون نفر رو کشته بقیه هم همه پاک و طاهر هستن

حجم

۴۳۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۴۷۹ صفحه

حجم

۴۳۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۴۷۹ صفحه

قیمت:
۱۹۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد