نظرات درباره کتاب پل‌های مدیسن کانتی و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب پل‌های مدیسن کانتی اثر رابرت جیمز والر

نظرات کاربران درباره کتاب پل‌های مدیسن کانتی

۴٫۰
(۱۳۲)
-؟!.شبح.!؟-
کتابی ساده با اتفاقی ساده باحجمی کوتاه و ساده برای رمان خوان های که وقت کم و انتظار زیادی دارند بسیار مفید است
فیروزه
داستان جذابی داشت
amirali
یک عاشقانه فوق العاده جذاب-چه عشق نابی-چه تعهدی-چه مسئولیت پذیری نسبت به فرزندان و همسر- و چه پایانی-فیلمش هم عالیه با بازی مریل استریپ و کلینت ایستوود ببینید و بخونید
Hossein shiravand
عالی بود شاید عشق رسیدن و زندگی کردن با کسی که میخوایش نیست همین که لحظاتی که باهاش داشتی رو توی فکرت داشته باشی خودش خیلی ارزشمنده
farzaneh barani..
به عنوان نمونه خیلی داستان خوب پر پیچ وتابی دارد ...
mehdik2017
عالی بود باتشکر
کاربر ۱۴۲۰۶۰۹
یکی از عزیزان تو نظراتشون گفتن این داستان براشون مثل شکلات کاکائوییه که دلش میخواد کم کم بخوره تا تموم نشه......داستان در کل شاید بنظر معمولی بیاد ولی توصیفات نویسنده بقدری زیباست که شما رو همراه شخصیتهای داستان به عمیق ترین لایه های حسی عشق وجدایی و اتفاقات دیگه میبره،یکی از زیباترین کتابهایی بود که خوندم وحتما یبار دیگه آهسته آهسته میخونمش.
کاربر ۳۷۷۹۸۰۷
چه زود دیر می شود،عشقی پاک وماندگار درعین حال دور از دسترس
گلدون
یکی از دوستان نوشته بودن که داستان واقعی هست میخواستم بگم واقعی نیست و صرفا اینطور به نظر میرسه.
Alireza Majidi
هم فیلمش خوبه و هم کتاب. این رو باید بیست سالگی میخوندم. نه الان...
رقصنده با کتابها
فقط بخوانیدش فیلمش رو هم ببینید در این زمانه به دور از عشق با این کتاب میشه ساعتها عشقبازی کرد..
میمی
فقط میتونم بگم خیلی قشنگ بود...
Aa
داستان قشنگ و لطیفی داره
پروا
پلهای مدیسن کانتی رمانی در بارۀ موقعیت انتخاب است.انتخابی که در میان معنایی خاص و عام از عشق دست و پا می زند و نهایتا معنای عام عشق را بر معنای خاص آن ترجیح می دهد و در این انتخاب از قربانی کردن خود در پای چنین معنایی سر باز نمی زند. در وجهی عمیق تر ، رمان پلهای مدیسن کانتی را می توان انتخابی میان فردیت و جامعه ارزیابی کرد.و این سوال اساسی را مطرح نمود که در یک دو راهی ، به نفع کدامیک می بایست دست به انتخاب زد.به نفع فردیت یا جامعه؟ آنچه فرانچسکا از آن رنج می برد چالشی است که در این دو راهی چنین انتخابی را برای او ناگزیر ساخته است.و خود را قربانی انتخابی می کند که فشارهای اخلاقی ، اجتماعی ، فرهنگی و عاطفی باعث آن شده است اما به نظر می آید که رضایت کاملی از آن ندارد و در انتهای داستان(جایی که تمامی این فشارها حذف شده است)به نفع فردیت و عشقی ممنوعه به انتخاب دوباره ای دست می زند که علتی برای فردیت و هویت او می باشد. رمان پلهای مدیسن کانتی اگر چه یک داستانه عاشقانه میان فرانچسکا و رابرت کین کید می باشد اما در لایه های زیرین خود مفاهیم عمیق تری را بررسی می کند که پاسخ به آنها نه تنها ممکن نیست بلکه حتی در فهم و‌ درک آنها نیز دچار چالش می شویم. پی نوشت: ترجمۀ ضعیف خانم «زاهدی» از نقاط ضعف این کتاب است و توصیه می کنم که این رمان را با ترجمۀ خانم «منصوره وحدتی احمد زاده» مطالعه کنید.
Zahra.S
خیلی وقت پیش بود که فیلم پل های مدیسون کانتی رو دیدم و تبدیل به یکی از فیلم های خاص زندگیم شد، همیشه دوست داشتم کتابش رو هم بخونم که بالاخره بعد از مدت ها خوندم. به کسایی که هنوز شروع نکردید توصیه میکنم که اول فیلمش رو ببینید تا بهتر بتونید زیبایی احساسات فرانچسکا و رابرت به همدیگه رو با بازی های بینظیر کلینت ایستوود و مریل استریپ لمس کنید، چون عاشقانه ای نیست که هر کسی درکش کنه و در ترجمه هم بخش هایی مربوط به رابطه شون سانسور شده. اگه مثل من دلباخته این فیلم شدید کتابش رو هم بخونید تا در دل نوشته ها هم غرق این عاشقانه بشید. کسایی هم که فیلم رو دیدن در کتاب یکم اطلاعات بیشتر از سرنوشت رابرت بهمون میده.
سیلوئِت
یک کتاب خوش نگارش، با چاشنی عشق ممنوعه که البته من این مدل سوختن و ساختن در زندگی زناشویی رو اصلااا قبول ندارم.اگر دلت جای دیگس باید بری اینکه سالها با فکر کسی زندگی کنی خودش خیانت بزرگیه.
paariiaa
خیلی وقت بود پای یک کتاب میخکوب نشده بودم واقعا انتظار همچین پایانی رو نداشتم!!!!
سناء
با کتاب همراه بودم و نبودم. احساسات خیلی خوب بیان شده بود و درون خودم حسشون میکردم. تضاد شدیدی در کتاب حس میکردم که باور داستان رو برام سخت میکرد.
کاربر ۱۸۱۵۵۹۱
❤️
سهیلا
عاشقانه ای زیبا و قابل تامل برای همه خصوصا نسل جوان

حجم

۱۵۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

حجم

۱۵۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۵۰%
تومان