نظرات درباره کتاب پل‌های مدیسن کانتی و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب پل‌های مدیسن کانتی اثر رابرت جیمز والر

نظرات کاربران درباره کتاب پل‌های مدیسن کانتی

۴٫۰
(۱۳۲)
fuzzy
من چند ماه پیش فیلم پل های مدیسن کانتی رو دیدم ،با کارگردانی کلینت ایستوود و بازیگری ایستوود و مریل استریپ.فیلم فوق العاده بود به حدی که باعث شد کتابو بخونم،اما کتاب به اندازه ی فیلم موثر نبود. مطمئن نیستم به فیلم صحنه هایی اضافه شده بود که در کتاب نبود،یا سانسور باعث شده صحنه هایی از فیلم در کتاب نباشن. به همین خاطر فیلمو توصیه میکنم ولی در مورد کتاب شاید کمی شک داشته باشم. مهم ترین کاری که این کتاب میکنه اینه که یه زاویه دید جدید نسبت به خیانت و عشق مطرح میکنه.شاید از معدود داستان هایی باشه که توش خیانتکار، یه ضدقهرمان پلید نیست.بعضی جملات در کتاب ،در توصیف عشق عمیقن،اونقدی که چند بار خوندمشون. ترجمه خوبه،اگه سانسورو نادیده بگیریم.و متن روان و قابل فهمه.👫🏻
nargesbanoo
یک عاشقانه آرام دلنشین واقعی و غمگین عالی بود 😍
1977054
یک عاشقانه آرام و زیبا
کاربر ۱۴۶۷۲۳۵
من اول فیلم پل‌های مدیسون کانتی رو دیدم با بازی مریل استریپ نازنین و کلینت ایستوود جذاااب. عاشق اون فیلمم و چندبار دیدمش. دلم میخواست کتابشم بخونم و بازهم غرق شدم تو داستان فرانچسکا و رابرت.
آزاد
فکر میکنم که در این زمانه فقط من این کتاب را میفهمم.... فقط من..... به گمانم تا مدت زیادی در خیال آن خواهم ماند. حقیقتا به خواندن چنین داستانی در این روزهای دوری و بی قراری احتیاج داشتم. ممنونم.............
Fatemeh a.m.
کتاب برای من راحت خوان نبود. کسل شدم سرش... و موضوع داستان؟ عشق در پنج ثانیه! موضوعیه که برای من قابل درک و همذات پنداری نیست. خلاصه با منطقم جور در نمیومد و لذتی ازش نبردم.
naime❄
خیلی قشنگ بود اشکم دراومد
الهام
این کتاب فوق العاده بود. توصیف یک حس کوتاه به قدری زیبا و عمیق بود که باهاش میتونید ارتباط برقرار کنید و حتی اشک بریزید.
فرهیخته
کتاب زیبایی بود،عشق در یک نگاه،پیدا کردن همزاد و هم نفس به نوعی در کل کتاب قشنگی بود و به دوستانی که رمان خوان هستند پیشنهاد میکنم.
sahel parva
این کتاب یک داستان عاشقانه لطیفه که بشدت خواندنیه و هم خوب داستان پردازی شده و هم خوب ترجمه شده و به خوبی میتونید باهاش همراه بشید، داستان عاشقانه دو انسان عادی که انگار دنیا اومده بودن که فقط چهار روز زندگی کنن و شما داستان این چهار روز رو میخونید. پیشنهاد میکنم حتما بخونید چون مطمئنا لذت می‌برید و از اون کتاباس که همیشه در پس ذهنتون مینونه
کاربر ۹۸۴۴۱۸Maede
کتاب جالبی بود.
مهدیه
خیلی رمان قشنگی بود
Rachel Mah
فوق العاده قشنگ بود
Azadeh
برای کسانی که به رمان های عاشقانه علاقه دارند، خوب است.
hamtaf
زیبا زیبا کمتر داستان به این شیوه خواندم. عاشقانه بود ولی یک عاشقانه باوقار، دور از دسترس و دوست داشتنی. نمی دانم بگویم خوشا به حال فرانچسکا یا بدا به حالش. بخوانیدش. متفاوت لذت خواهید برد.
Morteza
به زیبایی فرانچسکا از نظر رابرت همونقدر زیبا بود.
fateme
حس خوبی بود خوندنش اما مقدمه ای که نویسنده اول کتاب نوشته متاسفانه باعث لو رفتن آخرش شد که از ارزش قصه گویی کتاب کم‌میکنه. بجزاین، کلا داستان پردازی قوی ای نداشت‌ .میشد با بیشتر کردن جزییات اون چهار روز ، خصوصا با شخصیت جالب کین کید ، خیلی بیشترعمق این عشق و اصلا علت شدت این عشق رو نشون داد که متاسفانه نویسنده ازش غافل بود. بااینحال جغرافیا و تاریخی که این اتفاقات توش رخ داد تاریخ و جغرافیای محبوب منه برای همین خیلی لذت بردم. توی همین سبک تقریبا ،کتاب دفترخاطرات از نیکولاس اسپارکس خیلی عالیه.ازنظر داستان پرداری دقیق تره و دوز عاشقانه اشم بالاتره ، پیشنهاد میکنم بخونین.
pariya
خیلی کتاب خوب و آموزنده ای هست
M.H
داستان غریبی بود سرنوشت آخرین گاوچران و فرانچسکا...
09150776308
خیلی لطیف بود . آدمو به فکر وادار می کنه که مرز عشق و دوستی تو جامعه و در عرف و فرهنگ ما کجااست... احساس تعلق که به دیگری می دیم یا می گیریم به عنوان یک ارزش در وجود هر کدوم از ما چه تاثیری می ذاره...

حجم

۱۵۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

حجم

۱۵۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۵۰%
تومان