نظرات کتاب با آخرین نفس‌هایم
کتاب با آخرین نفس‌هایم اثر لوئیس بونوئل

کتاب با آخرین نفس‌هایم

امتیاز:
۴.۱از ۲۰ رأی
۴٫۱
(۲۰)

نظرات کاربران

بهزاد
اگه میخواید از تکنیک های فیلم سازی و فیلم نامه نویسی بونوئل سردربیارید احتمالا چیز قابل توجهی تو این کتاب پیدا نمیکنید. اما اگه در مورد منشا ایده های داستانی بونوئل میخواید بدونید، اطلاعات خوبی توی کتاب هست. همینطور برای کسایی که از جنبش سوررئالیسم اطلاع دارند خاطرات صریح بونوئل به خوبی نشون میده این جنبش ضد مذهب، ضد بورژوازی و تا حدی ضد قانون چطور به خاطر فساد اخلاقی اکثر اعضا، به خاطر اختلافات داخلی اعضا سر مسائل اغلب اخلاقی و به خاطر فاصله بین حرف و جرئت عمل کردن، هیچ وقت نتونست یه انقلاب اجتماعی بوجود بیاره و در نهایت محو شد.
افسانه
بدون شک از جمله کتابهایی است که باید خواند۰ روایت بی نظیر بونویل از زندگی اش که پر از فراز و فرودهای تاریخ خونبار اسپانیاست۰ عالی است۰
امیررضا
با آخرین نفس هایم ناداستانی است خواندنی از زندگی لوئیس بونوئل.او در این کتاب از کودکی و زندگی در کنار خانواده تا جوانی و درس خواندن و سفر به کشور های مختلف و شروع به کارگردانی و ساخت فیلم هایش تا هفتاد و ... سالگی و در نهایت از آخرین روز های زندگی و ویژگی های پیری سخن میگوید. ریتم کتاب به جز چند جا که آن هم کوتاه است،‌ در کل تند و جذاب است و میشود از زندگی پر فراز و نشیب و فلسفه خاصی که در زندگی دارد خواند و لذت برد.
mobina
بسیار از خواندن این زندگی نامه لذت بردم. بونوئل شخصیتی کم نظیر دارد و روایت های پر فراز و نشیب زندگی اش در قرن بیستم و در خلال جنگ های داخلی و جهانی دست کم برای من فوق العاده جذاب بود. اگر شناختی نسبی راجع به سورئالیست هایی مثل دالی و ارنست و ... داشته باشید قطعا بیشتر لذت میبرید در غیر این صورت ممکن هست تعدد نام های آنها در کتاب کمی خسته کننده باشد.
Royaa
یکی از بهترین کتاب ها درباره ی کارگردان نامی اسپانیایی لوئیس بونوئل ، این کتاب از ابتدا تا انتهای دوران زندگی این کارگردان هست ، توصیه میکنم اگر به خواندن زندگی نامه علاقه دارید این کتاب را بخوانید و لذت ببرید حتی اگر این کارگردان را نمیشناسید .
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
اگر به تاریخ و سینما علاقه دارید مطالعه کنید در غیر اینصورت جذابیتی برایتان ندارد. سه چهار صفحه از کتاب که خاطرات خواهر نویسنده نوشته شده برای من جالب‌تر بود.
راحله فلاح
عالی بود وبینظیر ،صداقت وصراحت وراحتی بونوئل در روایت زندگیش خیلی خوبه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد