نظرات درباره کتاب مامان و معنی زندگی (داستان‌های روان‌درمانی) و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب مامان و معنی زندگی (داستان‌های روان‌درمانی) اثر اروین  د. یالوم

نظرات کاربران درباره کتاب مامان و معنی زندگی (داستان‌های روان‌درمانی)

انتشارات:نشر مصدق
امتیاز:
۳.۱از ۹۷ رأی
۳٫۱
(۹۷)
m a
کتاب جالبی بود‌شایدبه نظربرسد که خاص روانکاوان است‌ولی میتوان ازبعضی رفتارهای یادداده شده درآن استفاده نمود‌.کتابهای یالوم عالی هستند.
Nausica96
جزو آن دسته از رمان های روانشناسی است که نمیشود آن را زمین گذاشت، گیرایی و کشش هر یک از داستان ها بالاست.
کاربر ۹۵۲۸۲۵
ترجمه بسیار بدی داره.. طوری که نصفه رها کردم و رفتم با یه ترجمه دیگه تهیه کردم و دارم میخونم.. بارها و بارها برخی جملات رو میخوندم تا متوجه مفهوم بشم.. بنظرم با این ترحمه نخونید بهتره
کاربر ۲۱۱۵۱۴۹
با سلام‌.‌اصولا یالوم نویسنده نیست در نتیجه اثار وی شاید جذابیتی همچون اثار رمان نویس های مطرح را نداشته باشد .در نتیجه اگر بدنبال سرگمی هستیم آثار یالوم چندان مناسب نیستند .اما اگر بدنبال درک زیستن و زندگی با بررسی چهار سوال اصلی از دیدگاه روانشناسان هستی گرا هستیم اثار یالوم بسیار کمک‌کننده هستند .مامان و معنی زندگی به بررسی این چهار موضوع با محوریت مرگ با هدف زندگی کردن و درک هستی و زیستن می پردازد .این کتاب را بهتر است با گروه مطالعه کرد .
...Par...
ترجمه خوب از این کتاب و ناشررخوب از روی این اثر رو لطفا معرفی فرمایید
کاربر ویدا.ک
کتاب برای کسانی خوبه که روانشناسی خونده باشند یک رمان اگزیستانسیالیسمی است و نیاززبرخی اصطلاحات ووتکنیکها را از قبل بشناسید
ellanica
برداشتی که از این کتاب دارم فقط و فقط حس سردرگمی نویسنده است. در آخر کتاب داستان واقعی ای بیان شده: بعد از گذشت 10 سال یه گروه درمانی خود را بازنگری میکنند. به این نتیجه می رسند که همه اعضای گروه در طول این 10 سال دچار تحولی عظیم شده اند جز درمانگر که همانجا باقی مانده شاید این حرف درست باشه که درمانگر کمترین بهره رو از فرایند درمان میبره. به هر حال حسی که از این کتاب دارم فقط سردرگمی نویسنده است. سوال های اساسی و مهمی که بی جواب باقی موندن. این چهارمین کتابی بود که از دکتر اروین یالوم میخوندم. کتاب های اول جذاب و گیرا بودند. اما در این چهار کتاب کم و بیش مفاهیم یکسانی طرح می شدند. به همین دلیل کتاب آخر تا حدی خسته کننده و تکراری بود.

حجم

۲۷۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲۷۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد