نظرات درباره کتاب جنگجوی عشق و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب جنگجوی عشق اثر سمانه پرهیزکاری

نظرات کاربران درباره کتاب جنگجوی عشق

۳٫۸
(۶۵۵)
maryam shirzadi
کتاب خیلی خوبیه ،توصیه میکنم بخونید خصوصاً دخترها وخانومهای عزیز .
Rh S
حس میکردم دارم یک رمان میخونم.چیزهایی نوشته بود ک بنظر میاد عده ایی از ما کم و بیش دچارش هستیم.(فرار از واقعیت و نداشتن اعتماد به نفس و پناه بردن به سرگرمی هایی که نه تنها حالمون رو بهتر میکنه بلکه اصل وجودمون رو تخریب میکنه .نویسنده با تغییر دیدش به خدا و واقعیت وجودیش و تلاش تونست زندگی و روح سرگردانش رو نجات بده... اتصال به خدا مسلمون و غیر مسلمون نداره.نیاز همه ما آدماست تا با اون آرامش و نیرو بگیریم) البته بعضی جاها که نویسنده عواطف و احساسش رو با کلی مثال و تشبیه بیان میکرد کمی حوصله سر بر بود و گاه غیر قابل درک.
M.J
من نمونش رو خوندم زیاد جالب و مورد پسندم نبود.
پریسا
این کتابی هستش که هر خانمی باید اونو بخونه . به شخصه با این که ازدواج نکردم و شرایط مشابه با شخصیت داستان نداشتم، ولی خیلی از جملات کتاب رو مارک کردم چون در خیلی از شرایط صدق میکردند .
sdfjvr
سلام.این کتاب رو سه سال پیش چند روز قبل از تولد هجده سالگیم خوندم،این روزها اتفاقاتی افتاد که باز برگشتم و مرورش کردم و به هایلایت ها و یادداشت هام در کتاب سر زدم. قصه ی یه «دختره» دختری که میخواد پذیرفته بشه،دختری که دنبال هویته و دختری که در در طول بزرگ شدنش بین خواسته ی گم میشه.بین چیزی که بقیه ازش انتظار دارند گم میشه ، خودش رو یادش میره و یه جایی مثل یه شُک خودش رو میبینه و باورش نمیشه این آدم کیه و‌چی شده. آروم آروم میگرده دنبال خودش،هویتش و خواسته هاش به عنوان یک دختر،همسر،مادر. مفهوم زیبایی،دختر بودن و دوست داشته شدن و باهویت بودن با تمام آسیب ها و عمق هاشون به خوبی در این کتاب بیان شده. گلنن یاد میگیره باید یه آدم واقعی باشه که میتونه از رنج هاش صحبت کنه و حد و‌مرز مشخص کنه. اونموقع من این کتاب رو خیلی پاره به پاره خوندم.این حجم از آسیب های گلنن من رو به هم میریخت و عصبانی میکرد. در نهایت تا حد زیادی گلنن و یافته هاش رو دوست داشتم. ولی بازم به عنوان یک قهرمان در ذهنم نیست. °کتاب آسیب های جهان غرب برای دختران رو ب خوبی نشون میداد. °ممکنه برای سنین پایین مناسب نباشه‌ ° پر جزییات بودنش و توانایی بسیار عالی در توصیف احساسات و‌ وقایع منو شگفت زده می کرد.
کاربر ۸۸۲۷۱۵
زندگی داستانی ای جی فیکری خیلی جالبه. سرگذشت آب و آتش هم طرفدار زیاد داره. با اینکه من کتاب تاریخی نمی خونم، دوست داشتم.
مارال
لطفا این کتاب رو هم رایگان کنید.مرسی
Fateme M.Noor
منم موافقم
اکیا
سلام واقعاعالی بودبخاطرعشق واقعی بایدجنگید.این کتاب روتوصیه میکنم بانوان ایرانی مطالعه کنن
فریبا
این کتاب خوندنش به هر زنی توصیه میشه، عالی بود
shakiba
اول کتاب یک نظر روخوندم که نوشته بود باتموم شدن کتاب اشک ریختم وگفتم کاش تموم نمیشد فکرنمیکردم این اتفاق برای خودمم بیفته.کتاب زیباییه دوست دارم عمری باشه هرده سال ازعمرم ک میگذره یکباردیگه بخونمش مطمئنم میتونم باز ازش یاد بگیرم وبهتردرکش کنم.
مژگان
کتاب زیبایی بود
shima
عالی و فوق العاده.فراز و نشیب و درگیری های فکری یک دختر با روحیات حساس از کودکی تا میانسالی.تلاش برای نجات زندگی.تلاش برای خودشناسی.بسیار زیباست این کتاب از عمق وجود نویسنده خط به خطش بیرون اومده و واقعا شجاعت نویسنده در بیان احساسات و جز به جز زندگیش بسیار قابل تحسین است.
fatemeh
اولش یکم کسل کنندش ولی بعدا واقعا جذاب میشه در مورد چیزایی صحبت میکنه که ممکن یه زن در زندگی خودش و روابط زناشوییش به اون مشکلات بر بخره .
من
به نظرم کتاب زیبایی بود ،ومترجم هم خوب ازعهده ترجمه اش براومده بودکتاب یک اقرار بود خجالتی از زندگی شخصی بود که لحظات و اتقاقات یک زندگی عادی رو یا تعابیر زیبا توصیف کرده بود. به همه پیشنهاد خوندن این کتاب زیبارو میدم
kian
ترجمه به قدری ضعیفه که ادم رغبت نمی کنه ادامه بده. خب بدید یکی دیگه ترجمه کنه. مگه مجبورید!!!
sadeghi
۱۰۰صفحه ی اول کتاب از اینکه دانلودش کردم پشیمون بودم اما فصلهای بعدی که گلنن خودش را پیدا کرد وسرسختانه برای نجات خودش تلاش میکرد جذب کتاب شدم,ودر اخر هم میتونم بگم تلاشش فوق العاده بود وبه ادم گوش زد میکنه که به زوایای پنهان درونش برای انجام هرکاری دقت کنه.
Nima
فوق العاده بود مخصوصا بخش اخرش 💙🌹
tr
خیلی خوب و عمیق بود. آدم رو به فکر وادار میکنه. صفحات آخرش که بینظیره. نویسنده خیلی شجاعه که داستان خودشو نوشته.
aliahmadian
خیلی قشنگ بود . چیزهایی که در فرهنگ ما گم شده است
zahra
خیلی قشنگ توصیف کرده بود که رنج ها پیام اور رشد انسانند و نباید ازشون فرار کرد بلکه باید در اغوش کشیدشون اگرچه خیلی سخت باشه. در مجموع خیلی عمیق و اموزنده و به فکر انداز بود.
Melika
زندگی‌نامه گلنن هستش بسیار کسل کننده و انرژی منفی. نتیجه گیری ها و نکات اموزندشو ترجیح میدادم از یه کتاب با انرژی مثبت کسب کنم

حجم

۲۳۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲۳۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۳۴,۵۰۰
۵۰%
تومان