نظرات درباره کتاب جنگجوی عشق و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۱۲ | طاقچه
کتاب جنگجوی عشق اثر سمانه پرهیزکاری

نظرات کاربران درباره کتاب جنگجوی عشق

۳٫۸
(۶۹۰)
Mostaan Salehi
عالی
Negar Gh
کتاب، خاطرات نویسنده از دوران کودکی تا میانسالی رو شرح میده و با اینکه اوایل کتاب خیلی خوب تونسته بود توی احساسات خودش عمیق بشه و ریشه‌ای به موضوع نگاه کنه، در ادامه بیشتر شبیه غرغرهای مداوم و تکراری نویسنده بود و جذابیتی نداشت.
BoOk WorM
اول بگم که دوتا ستاره رو به مترجم دادم چون ترجمه روان و مناسب بود الحق و الانصاف 🚫🚫 با توجه به تعریف های کاربران و مهمتر از اون نظرات خواننده های ابتدای کتاب، انتظار خیلی بالایی از محتوای کتاب داشتم اما هرچی بیشتر پیش رفتم بیشتر مأیوس شدم و انتظارم برآورده نشد شاید بگید این یه زندگی واقعیه و قرار نیست اتفاقات خاص و خارق العاده توش بیفته درسته دقیقا همون قدر ساده و عادی پیش رفته که اصلا ارزش نوشته شدن چاپ شدن و خونده شدن نداره گفته شد که نویسنده طی داستان به خدا رسیده من که این موضوع رو هیچ کجای داستانش حس نکردم خدای اینا فقط از نظر لغتِ «خدا» با ما مشترکه وگرنه هیچ شباهت دیگه‌‌ای به خداوندی که واقعیه و در اسلام نمایانده شده نداره درواقع خدا تو این داستان همون پرت و پلاهاییه که تو روانشناسی های زرد و سریال های دین زده‌ی شرق و غرب گفته میشه حالا باز یه عده بیان غلط املایی و نگارشی بگیرن و از این طریق سعی کنن ثابت کنن اونی که نظرش منفیه کلا هیچی بارش نیست و حتی املای درست کلماتم نمیدونه چه برسه به نقد کتاب و هرکی نظرش مثبت بوده فهیم و داناست😏😏 بعنوان پی‌نوشت اضافه کنم که نحوه‌ی نوشتن آدما تو قالب چت به هیچ عنوان نشانه‌ی سطح دانش شخص در زمینه نگارش نیست و نخواهد بود هیچکس قرار نیست تو چت گلستان سعدی رو تداعی کنه😆
آزاده بشيري
این کتاب واقعا به من کمک کرد. چون در موقعیتی بودم که دقیقا به این وضعیت دچار شده بودم و خودم را گم کرده بودم و با خواندن این کتاب یاد گرفتم با خودم آشتی کنم و نگاه مهربان تری نسبت به خود واطرافم داشته باشم.
raha
شاید فقط به درد همان جوامع غربی که غرق فساد و بی بند و باری بخوره و کسانی که طرز فکرشون اونجوری !
کاربر ۱۶۳۱۵۹۸
خیلی بد و مسخره بود
Kimeya Banoo
من این کتاب رو به صورت چاپی خوندم اصولا کتابای چاپی یا صوتی رو میخونم و راحتتر هست برام راجب کتابها نمیشه به نظر کلی اشخاص اکتفا کرد چون هر فردی به زندگی از دیدگاه خودش، وابسته به گذشته و شرایطی که گذرونده مطرح میکنه بطور کلی خوندن این کتاب توصیه میشه اما خوبه که وقتی داستانی رو میخونیم و یا برامون تعریف میکنن به نکات مهم و درسهای کتاب توجه کنیم و یاد بگیریم که ما جای دیگران نیستیم و نمیتونیم هیچکسی رو قضاوت کنیم به هرحال برای رسیدن به صلح و آرامش باید عاشق بشیم،درک کنیم،رنج بکشیم و قشنگ زندگی کنیم
کاربر 3572341
کتاب بسیار پر مفهموم و آموزنده ای است درباره دوست داشتن و پذیرش خودمان به طوری که نگاه ما را نسبت به خودمان در دنیای امروز تغییر می دهد در ضمن از آنجا که کتاب به شکل رمانی زیبا نوسته شده که خواننده را به دنبال خود می کشاند خواندن کتاب جذاب تر و راحت شده و مطالب و مفاهیم روانشناختی به روشی آشنا و قابل درک بیان شده است. خوندن این کتاب را به همه به خصوص تمام زنان و دختران پیشنهاد می کنم.
mah RoOo
کتاب خیلی خوبیه و خوندنش رو به همه توصیه میکنم به نظر من در عین ساده و روان بودن و قابل فهم بودنش متن داستان جوری نوشته شده که من با خوندنش کلی به فکر فرو رفتم خوندن این کتاب باعث میشه بهتر از اینی که هستی بشی و در مقابل مشکلات کم نیاری.کاش خودم زودتر این کتاب رو خونده بودم.
زهرا خ
در یک کلمه عالی(:♡
کاربر ۶۹۹۸۶۷۹
کتاب خوبی است چون به خانم ها روش خود شناسی یاد می دهد
دختر عاشق عطر چایی
گلنن زنی که تصمیم گرفته خودش رو نجات بده..... یک کتاب با موضوع روانشناسی بسیار عمیق و بسیار ساده که میتونه شما رو به یه قهرمان در زندگیتون تبدیل کنه.
ayda
عالی بود فوق العاده بود کتابی که به آدم حرات و شهامت میده ادمو از تنهایی خودش درمیاره و باعث میشه بتونی خودتو روحتو دوست داشته باشی باعث میشه دیگه کنارخودت احساس تنهایی نکنی.
sweet.girl.m
متاسفانه من تو شرایط و حال روحی خوبی نبودم که این کتاب بهم معرفی شد و فکر میکردم میتونم حس خوب و حال خوبی ازش بگیرم اما با اینکه این کتاب نظرات مثبت زیادی گرفته ، برای من جذاب نبود ، داستان خیلی طولانی و کسل کننده بود ، جملات تکراری ، ذهن مشوش نویسنده اما چون کنجکاو بودم انتهای داستانش رو بدونم تا آخر خوندم .آخه چرا باید یه کتاب ۵۰۰ صفحه ای فقط کش و قوس زیادی داشته باشه بنظرم خیلی نقاط تاریک داشت ... این اولین بار درباره ی کتاب همچین نظری داشتم هنوز هم ذهنم درگیر کتاب و زندگی الان نویسنده س چطور ممکن زنی که انقدر مراقب بچه هاش بود و مراقب بود چیزی نفهمن از ناراحتی و غم و رابطه ش بعد الان با یک زن رابطه داره و ازدواج کرده اصلا برام قابل هضم نیست . شاید هم چون از زندگی الان و جداشدنش از کریگ رو فهمیدم کتاب برام جالب و جذاب نبوده . نمیگم کل کتاب بد بود چون بعضی جاها رو هم میشد بیشتر تامل کرد و فهمیدش ولی کتابی نیست ک بخوام دوباره بخونم یا به کسی معرفی کنم .
سميه
در یک کلام بی نظیر بود ، اینکه بفهمیم رنج هم بخشی از زندگی است و هر لحظه احساساتمون رو درک کنیم.
f.a.e.z._
روایت صادقانه و جسورانه ای از زندگی نویسنده هست که در خلال داستان نکات اموزنده ای هم داره
marmar
تا صفحه ٤٥٠ خوندم و لحظه شماری میکنم که تموم بشه اراجیف و روزانه نویسی یا شاید ترجمه بدی رو میخونم ، به نظرم مثل هر کتاب جدیدی که این سال ها نویسندگان امریکایی نوشتن باید در حد هنون وبلاگ نویسی باقی بمونه و چه اصراری دارن که نظرات و یافته های خودشون رو بدون پایه و اساس علمی بازگو کنن. هنوز تموم نکردم کتاب رو ولی ب زور دارم ادامه میدم .
Sarah .A
یه کتاب فوق العاده که با خط به خطش میتونی واقعیت زندگی رو لمس کنی کتابیه که نمیخونی که تمومش کنی بلکه حتی دوست نداری که تموم بشه .چقددددر همه چیز پاک وصادقانه بود چقدر زندگی با خوندن این کتاب هیجان انگیزتر و دلچسب تر میشه .مطمئنا دوباره و دوباره میخونمش ممنونم از طاقچه برای معرفی این کتاب
میمْ؛ مثلِ مَنْ
این کتاب زندگی نامه است و توقع داستان پردازی نمیشه داشت. البته بیشتر حول روابط عاطفی و جنسی نویسنده میگرده. برای همین اولا برای یک رده سنی مناسب نیست، دوما کسی که با این موضوعات چالشی نداره یا خوندن در موردشون براش جالب نیست، از کتاب هم خوشش نمیاد. اوایل کتاب برای من اصلا جذاب نبود و می خواستم ادامه ندم ولی از یک جایی به بعد خوب شد. نظرات و تجارب و سیر تغییرات گلنن هم در حد اینکه یک آدم معمولی تعریف میکنه قابل توجهه و یک جاهایی نکته های خوبی داره ولی بدون اشکال نیست. چیزی که برای من اذیت کننده بود این بود که بیشتر تک بعدی بود و از خودش و روابطش و همسرش حرف میزد و نقش بچه هاش مشخص نبود‌. قبل ازدواج که خب از خانواده جدا شده بود و طبیعی بود چیزی تعریف نکنه ولی بعد ازدواج هم انگار خیلی درگیر خودش بود یا حداقل تو کتاب چیزی نبود.
mehrabi mahya
پاراگراف هایی داره که جملات تامل برانگیزی رو میگه و گاها داره خودتو‌تفسیر میکنه .تفسیر جالبی درباره رنج داره و کناراومدن با اون رو بیان میکنه .مطالعه اش رو به همه پیشنهاد میکنم

حجم

۲۳۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲۳۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان