نظرات کتاب شهرهای بی‌نشان
کتاب شهرهای بی‌نشان اثر ایتالو کالوینو

کتاب شهرهای بی‌نشان

نظرات کاربران

باران
کتاب خواندنی و جذابی هست، که باید بیش از یک بار خوانده شود تا مطالبش بیشتر فهمیده و درک شود...
0
Mohammad
(۵-۲۷-[۱۰۳]) داستان ترکیبی از واقعیت و خیاله؛ به نظرم داستان پردازی خیلی خشک و یکنواختی داره و به جز بعضی از قسمت ها، بقیه ش جذابیت آنچنانی نداره و خیلی خسته کننده ست.
نسیم رحیمی
در مورد این کتاب می تونم بگم هم خیلی دوستش داشتم هم یه جاهایی ازش خسته می شدم. کتاب کم حجمی هست با داستانی متفاوت و بی پایان،نثر کتاب در عین زیبایی و سخت خوانی در بعضی بخش ها خسته کننده می شد اما زیبا بود. نکاتی که در ضمن توصیف شهرها بیان می شد واقعا جای تامل داشت و اینکه در واقع تمامی شهرهایی که توصیف شده بود شهرِ ما و انسان ها هم خودِ ما هستیم و کردار و رفتار همه ما بود. توصیف شهرهایی که در واقعیت وجود نداره خیلی زیبا هست،اینکه چطور همه شهرها و آدم ها در حال نابودی و از بین رفتن هستند و همه چیز ظاهری هست و در باطن هر فرد و مکانی داره به سمت پوچی می ره به نظرم بیشتر به جای اینکه توصیف شهرهایی باشه که وجود ندارند توصیفِ ما آدم ها هست و شهرها استعاره ای از انسان ها بودند،نمی دونم درست متوجه شدم یا نه ولی برداشت من از کتاب اینطور بود. البته کتاب گفتنی زیاد داشت و سر فرصت باید دوباره مطالعه کنم تا بهتر گفته ها رو درک کنم.
Dentist
مارکوپولو در قصر قوبلای خان داستان شهر های خاص و متفاوت و عجیبی رو‌ که دیده برای قوبلای خان تعریف میکنه و ویژگی های خاص هر شهر رو واسش توصیف میکنه. ظاهرا نقاشی همه ی شهرها رو میشه توی نت دید و چه حیف که من همزمان با خوندن کتاب ندیدمشون.. این کتاب یکی از محبوب ترین اثار کالوینو عه ولی متاسفانه من به قدر کافی ازش لذت نبردم..
msm
عجیب و سیال (و کمی خسته‌کننده!) من چند اثر از کالوینو خوندم قبلا همشون عنصر خیال و خلاقیت رو به وفور دارند ولی این یکی کمی خسته‌کننده بود چند صفحه بیشتر نتونستم بخونمش..
نازبانو
متاسفانه برام جالب نبود ، عجیب بود ، و نخوندمش ، ترجمه ش عالیه

حجم

۱۴۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱۴۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد