نظرات درباره کتاب زمان اشتباه، مکان اشتباه و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب زمان اشتباه، مکان اشتباه اثر جیلیان مک آلیستر

نظرات کاربران درباره کتاب زمان اشتباه، مکان اشتباه

انتشارات:نشر نون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۷۶ رأی
۴٫۱
(۱۷۶)
Farzane
کتاب خیلی خوب، غافلگیر کننده و سرگرم کننده بود. در پایان هر فصل غافلگیر میشی و هر چی جلوتر میری جذابیت کتاب بیشتر میشه. من که واقعا خوشم اومد از همه عوامل سپاسگزارم
asiyeholia
این کتاب فوق العاده بود؛ هم از بابت روند داستانی که به شدت خواننده رو جذب می‌کنه، هم ترجمه خیلی روان و خوبی داشت. واقعا باید به این نویسنده آفرین گفت بعد از مدت‌ها اولین کتابی بود که خیلی از خوندنش لذت بردم. فقط یه بخش‌های کوچکی ایرادات املایی و نگارشی داره که بهتره ناشر محترم بازبینین کنن.
افسانه شنی
متن کتاب مشابه انیمه ژاپنی erased نوشته شده، اینکه یک جنایتی اتفاق افتاده و طرف به گذشته برمیگرده تا معمارو حل کنه. موضوعش جدید نیست و برای یکبار خوندن خالی از لطف نیست.
مریم
برای کسانی که به ژانر پلیسی تخیلی علاقه دارند عالیه
حنا دختری در چمنزار
قشنگ بود به طور کلی.
AS4438
عالی ، فوق العاده، کم نظیر، هیجان انگیز ورازآلود، اصلن نمیشه صفحه بعدرا حدس زد ، این کتاب بینهایت عالی وحتا بامطالبی آموزنده است، حتمن بخوانید.
ayda
داستان قشنگی بود میشه گفت معمایی تخیلی هست جنیفر بعد از شبی که پسرش غریبه ایی رو به قتل میرسونه روزهای زیادی رو به عقب برمیگرده تا علت این قتل رو پیدا کنه هر روز گذشته شبیه تکه های پازله که تا آخر کتاب کنار هم چیده میشن و تصویر کاملی از جنیفر و خونواده ش به ما میدن. کلا جذاب بود و منو کاملا یاد فیلم بسیار زیبای mirage انداخت که اونم موضوعش سفر در زمانه کسایی که این کتابو دوست داشتن این فیلمو هم از دست ندن
سوین
یک سوم کتاب رو که میخوندم واقعا کسالت بار بود ولی وقتی جلوتر رفتم دیدم هم معماییه هم عاشقانه.عشق کلی به جنیفر واقعا ستایش کننده اس.آخر کتاب واقعا غافلگیرمیشید
فاطمه
عالی بود هر بخش از داستان غافلگیری داشت اگه به سفر در زمان موازی علاقه دارید حتماً بخونید. داستان پردازی نویسنده عالی بود.
Davood Rajabi
متن کتاب ساده بدون هیچ‌گونه پیچیدگی است، از آن دسته کتابهایی که شاید فقط یکبار ارزش خواندن داشته باشد، مادری که صحنه قتلی را توسط پسرش مشاهده می کند و بعد از خوابیدن به گذشته بر می گردد تا علاوه بر بررسی موشکافانه مانع قتل شود. روایت ساده و استفاده از جملات تکراری، برخورد لرزید، فریاد می زند و ...دایره کلمات مورد استفاده نویسنده زیاد نیست و صرفا یک روایت است.از نگاه علمی کتاب خطا دارد و پیشنهاد می کنم اگر علاقه مند به مسائل جهان موازی (صرفا در حد یک داستان) و سفر به گذشته هستید، برای مطالعه وقت بگذارید.
کاربر 3559065
عالیه حتما بخونیدش😍
Ram
پایان بندیش جالب بود. در انتها هم تویست جالبی داشت. اما الباقی داستان خیلی کسالت بار بود.

حجم

۳۴۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۳۴۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۴
۵
صفحه بعد