نظرات درباره کتاب زمان اشتباه، مکان اشتباه و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب زمان اشتباه، مکان اشتباه اثر جیلیان مک آلیستر

نظرات کاربران درباره کتاب زمان اشتباه، مکان اشتباه

انتشارات:نشر نون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۷۶ رأی
۴٫۱
(۱۷۶)
Fariba_Hemati
هر لحظه خواننده رو غافلگیر می‌کنه. این کتاب برای کسانی که علاقه مند به اثر پروانه ای هستند گزینه ی خوبیه. واقعا خوندنش لذت بخش بود. علاوه بر این در این کتاب زمان به گذشته بر می گرده و یه جورایی سفر در زمان محسوب میشه. اتفاقات گذشته هم بارها و بارها خواننده رو شوکه می کنند.
کاربر ۴۸۷۷۲۷۹
این کتاب یک جورهایی حرکت در زمان است . رفتن به روزهایی در گذشته . زن داستان ما بخاطر شوکی که بهش وارد شده بود بجای فردا ، روز گذشته از خواب بیدار شد. و هر روز ۲۴ ساعت وقت داشت تا تغییراتی ایجاد کند. خیلی موضوع جالبی بود و تا آخر ماجرا جذب میکرد . من اول فکر کردم شبیه کتاب "وقتی که میخوابم" است ولی کاملا متفاوت بود . عالی بود و خوندنش میارزه .
mina piraste
کتابی که مطمئنا غالفگیر کننده و مسحور کننده است. شما قراره در زمان سفر کنین و تا صفحه اخر از رازهایی که یه تدریج فاش میشن حیرت زده بشین. واقعا لذت بردم از خوندن کتاب.
_`Farnaz`_
کتاب جذابیه و شروع و پایان مهیجی داره به جز چند صفحه ای اواسط کتاب که یه مقدار حوصله سربر بود کلا داستان پرکششی داره. موضوعش تخیلی و یه جور سفر در زمانه یعنی شخصیت اصلی کتاب هر بار که میخوابه به روزی در گذشته برمیگرده!! و میتونه وقایع اونروز رو حتی تغییر بده...
داتیس
همه عناصر یک کتاب جالب راداشت،معما،غافلگیری،وهیجان به مقدار بسیار،اگر اهل داستانهای معمایی و راز آلود هستید حتما اقناع خواهید شد.
Zeinab
فکر کن تو یک حلقه زمانی بیفتی و همینطور به گذشته برگردی و خاطراتی رو دوباره تجربه کنی و متوجه اتفاقات مهمی بشی که اصلا قبلا بهشون توجهی نداشتی... . سبک داستانی جدیدی بود برای من و واقعا دوستش داشتم. تا اواسط داستان یه مقدار کند پیش می‌رفت یکم طول کشید بخونم و حوصلم سررفته بود ولی بعد یه‌سره نشستم خوندم و هی پیش‌بینیم درمورد ادامه عوض میشد یا یک موضوع غیرقابل پیش‌بینی رو داستان رو می‌کرد و درکل داستان جذاب و همینطور دلنشینی بود. هیستریک و چنین ماجرایی... واقعا جالب بود برام!
سنیوریتا
این کتاب فوق العاده بود از هر نظر دم نویسنده و مترجم گرم اولش ک شروعش کردم یکم کند پیش می‌رفت با خودم گفتم اه کاش یه کتاب دیگه میخوندم اما هرچی جلو تر رفت داستان دچار کشش و معماهای زیادی شد که نمیشد زمین گذاشتش و یه جوری راز ها افشا میشن و غافلگیر میشد که مو به تن آدم سیخ میشه و توضیحات نویسنده درباره سفر در زمان حوریه که واقعا تا مدت ها ذهنتون درگیر این کتابه
HHKHHA
علمی تخیلی ، جنایی مطمئنم از خوندش پشیمون نمیشید. واقعا برای هر دو تا ژانر، اثر خوبیه‌ نویسنده بی نظیر عمل کرده و ریتم کتاب تا لحظه آخر حفظ میشه. از ترجمه خوب کتاب هم باید تشکر کرد. ترجمه بی نقصی بود.
شیرین
کتاب درباره ی مادریه که از فشار روانی اتفاق باورنکردنی ای که برای پسرش میفته به گذشته سفر میکنه تا بتونه با کنار هم قرار دادن اطلاعات و تکه های پازل علت اتفاق رو متوجه بشه و شاید آینده رو تغییر بده . کتاب ترجمه ی روان و خوبی داره و نویسنده به خوبی احساسات یک مادر رو به تصویر کشیده و‌ این بازگشت به گذشته جوری بیان نشده که تخیلی و نامفهوم به نظر بیاد . پایانش رو دوست نداشتم و به نظرم پایان های دیگه ای هم ممکن بود اما در نهایت کتاب خوب و دوست داشتنی ای برای من بود.
nastaran saberian
داستان فوق‌العاده جذاب و گیراس ک بدون مکث و استراحت دوست داری بدونی چ میشه هر لحظه اتفاقی میفته ک هیجان زده میشی و نمیتونی ادامه ندی. البته ترجمه بسیار روانی هم داره.👍👌
لیلاخانوم
از بهترین کتاب های معمایی که خوندم.ایده ی داستان جذاب و جدید بود. خوندن این کناب رو توصیه می کنم
مه گل
واقعا یکی از بهترین و جذاب ترین کتاب هایی بود که توی زندگیم خوندم...ترکیبی از یک ماجرای رمزالود و جذاب و یک سیر داستانی بی نظیر و بی نقص...خوندنش رو حتما توصیه میکنم و در کنارش کتابخانه نیمه شب هم کتاب بسیار عالی هست
Sharareh Haghgooei
صحبت کردن در مورد کتاب بدون لو دادن داستان ممکن نیست. کتاب تاکنون تعداد زیادی نقد مثبت دریافت کرده است، بنابراین مطمئن هستم که بسیاری از خوانندگان آن را دوست خواهند داشت. اما برای من داستان کند و با هیجان کم‌ همراه بود. و در نهایت هم حس خوبی به جا نگذاشت. کتاب با یک قتل شروع می شود و با سفرهای زمانی به‌گذشته برای یافتن ریشه های آن ادامه می یابد.
بهنوش
عالی بود حتما بخونین
mamanesami
عالی
مینا
زندگی اگر معکوس می شد دوست داشتین چه چیزهایی رو تغییر بدین ،
مانی
این کتاب رو خریدم ولی وارد کتاب های من نشده پول از حساب کم شده ولی دانلود نشده باید چی کار کنم ؟
alii313w
کتاب خوبیه یکم خسته کننده میشه ولی جذابه
نورا
اگر از خواندن کتاب های معجزه های خواربارفروشی نامیا و کتابخانه نیمه شب لذت بردید ، از این کتاب هم خوشتان خواهد آمد، البته داستان پردازی این کتاب به مراتب قوی تر است.
Negar Kh
کتاب ماجرایی عاشقانه - جنایی داره که در هر مرحله شمارو غافلگیر میکنه. یکی از بهترین رمانهایی بود که خوندم.

حجم

۳۴۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۳۴۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان