نظرات درباره کتاب غول خودخواه و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب غول خودخواه اثر اسکار وایلد

نظرات کاربران درباره کتاب غول خودخواه

۳٫۹
(۷۰)
mahia
نسبتا خوب بود...
ASAL
داستان کودکانه ای بود که به درد بچه ها میخورد اما پایان قشنگی داشت *
کاربر ۴۱۴۲۶۴۶
مفهوم انسانیت ، مهربانی و عشق مختص سن خاصی نیست
کاربر ۱۷۲۴۴۷۰
کتاب دلنشینی بود ❤️
یوسفی
هرچند که از نویسنده های زبردست و مشهور فرانسوی بوده؛اما باید توجه داشت که همجنسباز هم بوده(مثل مارسل پروست و آندره ژید و غیره) ولی این موضوع که نویسنده خوبی بوده به نظر من درپوشی برای این عمل زشت نمیتونه باشه، اما نمی دونم چرا کسی نسبت به این موضوع حرفی نمی زنه. امیدوارم که شما هم با این دیدگاه که ما فقط میخواهیم با آثارش آشنا بشیم یا مطالعه مون رو بالا برده باشیم و یا پاسخ هایی به این شکل از این موضوع به راحتی رد نشید. با سپاس.
کاربر ۳۸۵۸۳۵۱
اولا ایشون ایرلندی بوده،دوما همه ما عیوب خودمونو داریم و اگر همجنسگرایی رو عیب هم بدونیم باز از قسمتهای خوب این نویسندگان بزرگ میتونیم استفاده کنیم.
کاربر ۲۹۶۸۷۹۳
درست گفتی ولی تو نویسندگی هم فقط مقلد اساتید سبک گوتیک بود.گوتیک را با توصیفات هنجار شکن کمونیستی و روانکاوی از جنس الیوت ترکیب کرده.که نتیجه هم مشخصه
Sina Kafashi
دوست عزیز، دقیقا همین که کسی راجع به این موضوع حرفی نمیزنه نشونه ی خوبی میتونه باشه که بفهمی شاید قضاوت کردن زود هنگام اونم بر اساس موضوعی که هیچ ربطی به هنر و نویسندگی این نویسنده نداره و زندگی شخصی خودش تاثیری روی آثارش نداره و همچنین به امثال من و تو هم ربطی نداره، کار درست و به جایی نیست، ما میتونیم همچنان از هنر این شخص استفاده کنیم، ازش لذت ببریم و ازش یاد بگیریم همانطور که میتونیم از آثار بقیه ی نویسندگان بزرگ استفاده کنیم. برای خودمون تو ذهنمون محدودیت نسازیم.

حجم

۸٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵ صفحه

حجم

۸٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد