نظرات کتاب راز
کتاب راز اثر راندا برن

کتاب راز

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۹۱ رأی
۳٫۶
(۹۱)

نظرات کاربران

Behzad @booker
این کتاب شاید جزء اولین کتابهایی بود که در مورد قانون جذب خوندم یبار دیگه هم مرورش کردم فقط چون میبینم خیلیا میگن این قوانین و تکنیکها فقط توهمه و در حقیقت قابل اجرا نیست یه توضیح کوتاه بدم زیر بنای عملی شدن قانون جذب و دریافت پاسخ از کائنات باور داشتن به خود و خواسته ها و عملی شدن آنهاست کسیکه میگه من قبول ندارم چه انتظاری داره که براش اتفاق بیافته؟ اما من به شخصه میگم پیشرفتها و پسرفتهای ما در گرو باورهای ماست وقتیکه ما در زمینه ای خودمون رو باور نداریم چطور امکان داره در مسیر اون تلاش کنیم و به موفقیت برسیم خیلیا تصور میکنن قانون جذب مترادف با قانون تنبلیه که بشینی یه جا و فقط درخواست کنی. آخه وقتی منِ نوعی از کائنات درخواست پیشرفت دارم خب طبعا ابتدا باید تواناییهای خودم رو باور داشته باشم و کسیکه ایمان به تواناییهای خودش داره حتما و حتما در اون مسیر تلاش میکنه و صددرصد یقین داره که به نتیجه میرسه این موضوع حقیقت زندگیه و توهم و خیالات نیس تمام انسانهای موفق روی کره زمین طبق این قانون صعود و نزول کردن. خیلیام که میگن این قوانین خلاف باورهای دینی ماست باید بدونن که اتفاقا در تمام ادیان اصول الهیات بر قانون درخواست ، صبر ،ایمان و پاداش بنا شده حالا یکی اسم این نیروی مافوق طبیعی رو کائنات میذاره یکی میگه ن من فقط از خدا درخواست میکنم خب این کائنات یک سیستم هوشمند و منظمه که طبق قانون جذب و زیر قدرت خدا اداره میشه مهم اون ایمان به بروارده شدن حاجات هست که هرکسی به این قانون ایمان داشته باشه بسوی نور و موفقیت حرکت میکنه و حتما در ادامه خوبیها رو جذب میکنه. در سراسر گیتی نیروی عشق جاریست فقط کافیه که فرکانس درخواستهایمان رو به کانال عشق تنظیم کنیم. و ایمان داشته باشیم حتما پاسخ خواهیم گرفت.
کاربر ۶۸۰۰۴۰۴
کل قانون جذب دریک جمله خلاصه میشود،اینکه شمابایدبه شکل طبیعی خودتان ازدرون واقعا خوشحال باشیدچون وقتی خوشحالیدشماتبدیل به همان چیزی میشوید که هم خودتان میخواهی وهم خداوندازشمامیخواهدشمابایدبه این مرحله برسید،یعنی هدف مقدس شمادرهرشرایطی بایدخوشحالی باشدمابقی دیگه بادهواست
کاربر ۵۵۹۸۰۱۶
کائنات چیه؟
فاطمه اکرمی
آیا توی این کتاب حرفی از عمل کردن زده شده؟
ونوشه
بسیار خوب بود ولی حقیقتا مباحثی که در این کتاب ذکر شده به طور جامع و کامل در کتاب ها و روایات دینی ما بسیار عنوان و تشریح شده. در کل کتابش رو دوست داشتم و لذت بردم.
0
ابوالفضل
این کتاب واقعا هدیه خدا بود بهم و به لطف خدا خیلی زندگیمو تغییر داد و الان احساس خوشبختی میکنم بعد از خوندنش خداروشکر😍
mahsan
این کتاب ارزش چند بار خوندنم داره من واقعا تو زندگیم یه چیزاییو تحربش کردم که واقعا قدرت فکرم بوده و بهش رسیدم حتما مطالعه کنید تا زندگیتون تغییر کنه🙂
جیمی جیم
کاش انقدری که نویسنده ها و ناشران مختلف هزینه ای که صرف چاپ یک کتاب میکنند رو صرف کتابهای ترجمه نشده میکردند....
0
زهرا برجی
زندگیم عوض شد ممنون از تاقچه
mary
کتاب جزء کتاب‌های زرد انگیزشی هست، من توصیه نمیکنم ولی هر کس خودش باید به این نتیجه برسه که البته زیادم َطول نمی‌کشه که به این نتیجه برسید، چون مطالب گفته شده در کتاب ریشه در واقعیت و زندگی واقعی نداره.
تارا
خیلی آسون و روان جذبو توضی میده البته بعضی قسمتاش گنگه ک تو فهمیدن اصل ماجرا مشکلی پیش نمیاره عالیه
کاربر ۱۳۴۸۹۳۶
تمامیِ محتویات این کتاب چندسالی هست که رد شده. وقت و هزینه‌تون رو صرف کتاب‌های با ارزش کنید.
mary
فوق العاده

حجم

۱۳۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۱۳۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد