نظرات درباره کتاب گور به گور و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب گور به گور اثر ویلیام فاکنر

نظرات کاربران درباره کتاب گور به گور

انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۴.۵از ۸ رأی
۴٫۵
(۸)
هه زار زندگی
اگر قصد دارین سراغ فاکنر برین با این کتاب شروع کنید، یهو نرید سراغ خشم هیاهو گیرپاچ می کنید. خود فاکنر برای اینکه خشم هیاهوش رو مخاطب بفهمه اول قصد داشت زمانها که مدام در داستان عقب و جلو میشه رو با چند رنگ بنویسه بعد منصرف شد. جویس سلف فاکنر هنگام نوشتن اولیس به دوستی گفته بود یه کتاب نوشتم که از نوشتنش سرم داره گیج می خوره ولی در برابر گیج خوردن سر مخاطب هیچی نیست. فکر کنم فاکنر هم موقع نوشتن کتاب بدجوری سرش گیج خورده بوده که همچین ایده ای داشته تا مخاطب کمتر زجر شیرین بکشه. راستی ترجمه از دریابندریه ها، استاد دریابندری، از حلقه های ترجمه ای که بعد انقلاب یک نهضت بزرگ ترجمه راه انداختند و بزرگترینش حلقه اصفهان بود. یادت گرامی استاد ابوالحسن نجفی یادشون گرامی
Mono⁷
این کتاب، داستان فقر و حماقت یه خانواده‌ی روستاییه که درگیر یک سفر پر از مشکل و دست‌اندازهای ریز و درشت می‌شن. به‌شکل غم‌انگیزی تلخ اما زیباست. اوایل کتاب کمی سردرگم بودم؛ اما به‌قدری جذاب بود که من رو تا پایان دنبال خودش کشید. فضاسازی‌ها و توصیفات بی‌نقص و بسیار زیبایی داره. به‌عنوان اولین کتابی که از فاکنر خوندم، عالی بود و ترجمه‌ی مرحوم دریابندری هم جای هیچ حرفی نداره. (67)
Danial Taherpour
بارز ترین ویژگی کتاب، پرداخت به ریز ترین جزئیات و توصیف شخصیت ها و محیطه. شاید داستان خودش رو یه کم دیر پیدا کنه و آدم اونقدرا جذبش نشه اما ارزش خوندن داره واقعا.

حجم

۱۷۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۱۷۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۲,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد