نظرات درباره کتاب موهبت کامل‌ نبودن و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب موهبت کامل‌ نبودن اثر اکرم کرمی

نظرات کاربران درباره کتاب موهبت کامل‌ نبودن

نویسنده:برنه براون
امتیاز:
۳.۶از ۲۰۶ رأی
۳٫۶
(۲۰۶)
__mohadeseh.b__
من جذب نام این کتاب شدم و شروع به خوندن کردم ، مطالب خوب و مفیدی داره به طور کلی از پذیرش خود و عشق به خود صحبت میکنه ، توضیحات زیادی داده میشه و مفاهیم جدیدی بیان میشه ، اما من با تمام بخش های کتاب نتونستم ارتباط بگیرم و فکر میکنم نیاز هست زمانی دیگر این کتاب رو مجددا بخونم با این وجود پیشنهاد میکنم کتاب رو ، شاید برای شما مفید باشد. :)
الهه
بسیار کتاب خوب و کاربردی هست. خوبی این کتاب در این هست که بیشتر از توضیح مسائلی مثل ترس، اضطراب، معنا بخشیدن به زندگی و... راهکار ارائه داده که شاید بعضی از این راهکارها برامون آشنا باشن ولی یادآوریشون به صورت یک جا می تونه مفید باشه و ارزش چندبار خوندن رو داره.
مرضیه
آیا این کتاب همون کتاب زندگی حضورمندانه هست؟
کاربر ۱۴۲۴۳۹۹
بله
fateme.ghorbanzadeh
بر خلاف تمام تعریف ها از این کتاب ، جذابیتی برام نداشت و دوستش نداشتم
amir hossein hamedi
به نظرم جزو بهترین کتاب ها برای افراد کمال گرا هست ، به شدت از این موضوع رنج می‌بردم ، مطالعه کتاب چون از مطالب واقعی بهره برده به همون دلیل مخاطب رو جذب خودش میکنه ، برنه براون به معنای واقعی کلمه زیبا و عملی مینویسه ، حساب این کتاب رو از کتابای روانشناسی زرد و موفقیت با قاطعیت جدا میکنم .
مریم سامانی
در کلاس های یوگا و خودشناسی خواندن این کتاب توصیه شده
negin bamzad
خوبه بنظرم
الهامم
به نظر میرسه که کتاب میخواد مطالب مهمی بگه و در واقع یک سری کلیدهایی هم در این باره میده اما نمیدونم ترجمه خوبی نداره یا اینکه فقط به کلی گویی بسنده کرده و مطالب مورد نظر انطور که لازمه شرح نداده و یا اینکه اصولا کتاب سنگینی هست و چند بار خوندنش لازمه، در کل خوندنش به افرادی که دچار کمال گرایی منفی یا بی ارزشی هستن توصیه میکنم حتما حاوی کلیدهایی برای پیدا کردن مسیر هست
Ziyarahman Saydi
عالی
زینب دهقانی
اولشم خیلی خوشم اومده ،کاش بتونم کامل بخونم دوست دارم،خیییلی مطالبشو دوست دارم
Parsa Ehsandoost
من این کتاب رو به توصیه دکتر شکوری خریدم بی نهایت ممنونم ازشون بابت پیشنهاد این کتاب. کتاب درباره این حرف میزنه که چطور تو این قرن جدید و مدرن که قدرت ها و حاکمان سعی میکنن مارو جوری بسازند که به نفع خودشون کار کنیم خودمون رو دوست داشته باشیم. میگه که هیچ انسانی روی کره زمین نیست که کامل و بدون عیب و نقصی باشه. درباره پذیرش خود واقعی مون با تمام کاستی ها و نواقص و رها کردن خود آرمانی حرف میزنه. در حقیقت این کتاب یجوری ما رو با خودمون آشتی میده و به خود واقعی مون ما رو برمیگردونه اگر حس کم‌ ارزشمندی و خود کم بینی دارید و احساس میکنید به اندازه کافی، کافی نیستید خواندن این کتاب می‌تونه بسیار بهتون کمک کنه تا سعی کنید خودتون رو همون جور که هستید دوست بدارید و اونوقتی که شما بتونید خودتون رو دوست داشته باشید میتونید به بقیه هم عشق بورزید. در نهایت من از دکتر مجتبی شکوری و همچنین انتشارات نشر صابرین بابت این کتاب تشکر میکنم.
یلدا
خیلی مفید بود. مدت ها پیش از چند نفر از دوستان روان شناسم بهم تاکید شده بود که مشکلم ریشه در کمال گرایی داره اما من از پذیرشش سر باز زده بودم. دست آخر یکی شون این کتاب رو معرفی کرد. باز هم برای خواندنش مقاومت داشتم، تا اینکه جیر روزگار وادار به خوندم کرد. بسیار ازش آموختم. اگر مشکل عزت نفس دارید و به دنبال درک ریشه ها و شناخت بهتر خودتون و علل رفتارهاتون هستید، اگر به دنبال یافتن ترمزهای ذهنی تون برای تحقق خودتون هستید، اگر نمی دانید چرا به شادی عمیق دست پیدا نمی کنید خواندن این کتاب رو بهتون توصیه می کنم.
Meli
مطالعه این کتاب توی دنیا امروز که جا افتاده باید بهترین عالی ترین باشی از اونی که الان هستی؛ واقعا واجب هست :)
جواد
دوستان کتاب مفیدی هستش و مطمئنا از خوندنش حس خوبی دریافت خواهید کرد،نویسنده بدون تعارف صحبت میکنه و شعار هم نمیده و ادعایی هم در مورد خودیاری نداره فقط داره تجربیاتش رو که ممکنه خیلی از ماها توی اون مشترک هستیم و واکاوی میکنه و گوشزد میکنه چجوری برای خودمون تو مخی درست نکنیم و زیاد سخت نگیریم و زندگی رو به معنای واقعیش بدون اینهم زلم زیمبو ببینیم،توصیه میکنم بخونید و بخش های مهمش رو هم اونطور که خودتون فکر میکنید علامتگذاری کنید تا هرزگاهی یه گریزی بهشون بزنید،تا روزی که همه مردم کشورم شاد و اصیل و بی آلایش و دغدغه از پس مشکلات کوچیکو بزرگشون بر بیان.
وانیا
کتاب در مورد راهکارهایی برای پذیرش خود نوشته شده اما به نظرم برای کسانی است که تابه حال کتابی در زمینه کمال طلبی نخوانده‌اند. متن فوق العاده ساده و بیش از حد کلیشه ای‌ست . با وجود نظرات منفی در مورد کتاب بازم سعی کردم کتاب رو بخونم اما فقط تا پنجاه صفحه اول مرتب خوندم بقیه بخش ها رو سرسری گذروندم و به نظرم هیچ کدوم از اونا گیرایی نداشت. خیلی جالبه که نویسنده اصلا به این موضوع توجه نکرده که کسایی که میان سراغ این کتاب همه از دم کمال‌گران، پس یه چیزی بیشتر از چندتا جمله و راهکار ساده لازمه تا راه و روش ایده‌آل‌گراییشون رو کنار بذارن!!!! من قبل از این کتاب، کتاب "چگونه کمال گرا نباشیم" رو خونده بودم که به نظرم جذابیت متن و روان بودنش خیلی بیشتر بود . این کتاب حرف تازه ای برای من نداشت!
غزاله
متنش اصلا روون نیست حتی گاهی یه جمله میخونم باز باید بخونم ببینم معنیش چیه دوم هم اینکه اونجوری که ازش تعریف می‌کنند نیست بیشتر داره میگه همه جوره خودمون بپذیریم و.... که بنظرم تا حالا تو هزارتا کتاب همه گفتن در کل من ۵۰درصد خوندم و کنارش گذاشتم
کاربر ۴۳۲۷۶۲۵
درجه یک ترین بود👌🏻🌱 صغحه به صفحه‌ش پر از نکته و درس❤️:)
صدف
❤️
Sima Teimourianmotlagh
کتاب موهبت کامل نبودن سومین کتابی که از برنه براون خوندم. پژوهشگری که طی دو دهه گذشته در زمینه شجاعت، آسیب‌پذیری، شرم و همدلی مطالعه کرده‌است و پنج کتاب او جزء پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز است. این کتاب در درک این موضوع کمک می منه که ما خواسته و ناخواسته در طول زندگی بین طیفی از شرم و کمالگرایی در حرکتیم روندی که عمدتا برای جلب توجه و تایید دیگران در ابعاد مختلف زندگی ما هست. شاید هم به نوعی در یک شخصیت کلیشه ای بر گرفته از الگوهای مرسوم گیر افتاده ایم. به قول نویسنده پذیرش داستان خود و دوست داشتن خود در جریان زندگی، شجاعانه ترین کاری است که می‌توان در تمام عمر خود انجام داد. پس اولین قدم، پذیرش آسیب پذیری و کامل نبودن است و درک این موضوع که شخصیت ما مجموعه ای از شکست ها و پیروزهایمان هست و هویت ما تنها با یک شکست تعریف نمی شود. موهبت کامل نبودن تنها پذیرش نقصان ها و ماندن در آن وضعیت نیست بلکه شناسایی موانع و تلاش برای بهبود خود با تمام کاستی هاست. اگر آنقدر شجاع باشیم که با جنبه‌های تاریک وجودمان روبرو شویم می توانیم قدرت بیکران جنبه‌های روشن خود را دریابیم.
کاربر ۱۵۸۶۰۱۳
چرا کتاب های تاریخی تون رایگان نیست؟

حجم

۱۳۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

حجم

۱۳۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰
۱۰%
تومان