نظرات درباره کتاب سرگذشت فلسفه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب سرگذشت فلسفه اثر براین مگی

نظرات کاربران درباره کتاب سرگذشت فلسفه

نویسنده:براین مگی
انتشارات:نشر نی
امتیاز:
۳.۶از ۲۲ رأی
۳٫۶
(۲۲)
فاروق
کاش یکم قیمت‌گذاری‌ها معقول‌تر بود!
amir1983
همین الان خواندن این کتاب را تمام کردم،برای من خیلی لذت بخش بود،من بر اساس پیشنهاد دکتر بهار کاتوزی برای وارد شدن به دنیای فلسفه از رمان جذاب دنیای صوفی شروع کردم و امروز که این کتاب را تمام کردم با حال سرخوشی جذابی مواجه شدم بخصوص در اواخر کتاب چون عملا از زمانی که وارد نگرش ها و نظریه های فلسفه قرن بیستم میشوی سرعت خواندن و دریافت برای من دانش آموز ابتدایی فلسفه کم تر میشود اما از زمانی که با فلسفه پوپر آشنا میشوی دوباره حال خوبی پیدا میکنی به این دلیل که خیلی قشنگ و واضح نگاه دگم و بسته نسبت به آدم ها و شناخت آنها از تمام جهان پیرامون را میگیرد و به من حتی انگیزه داشتن نگرش و فلسفیدن درباره جهان و شناخت و ماهیت را میدهد،برایان مگی یکی از بهترین کار ها را برای نسل ما با تالیف این کتاب انجام داده است،بنظر من بعد از خواندن کتاب دنیای صوفی اگر همچنان تشنه دانستن درباره فلسفه و اصل زندگی و حیات و شناخت درباره ماهیت و هویت هستید این کتاب تا حد زیادی میتواند هم تشنگی شما را سیراب کند و هم اینکه انگیزه بیشتری برای جست جو به ما میدهد.
سمیعی
بله کتاب دنیای سوفی هم(سوفی اسم دختر داستان) کتاب جالبی است.
Arman.Maleki
خیلی عالی
سمیعی
کتابی فلسفی ولی بسیار قابل فهم و تامل انگیز ، اگر اندکی به فلسفه یا به اندیشه های بزرگان که در مسیر تحول زندگی بشر تاثیرگذار بودند علاقه دارید صد درصد این کتاب رو نسخه چاپی تهیه کنید و در کتابخانه خود داشته باشید.
hamidn75
نثرِ بی‌نظیره برایان مگی، آدم رو به یک سفرِ درونی میانِ ایده‌های جذّابِ انسانهای خردمند میبره. مطالعه‌ی این کتاب ابعاد ذهن آدم رو بزرگ‌تر میکنه.
khazar
من فلسفه خوندن رو با این کتاب شروع کردم. و تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای بود. خوندنش خیلی زمان‌بره و هنوز کامل نخوندمش اما انقدر جذاب و شیرین و دوست‌داشتنیه که دلم‌ نمی‌خواد زود بخونم و تموم کنم. هرچه جلوتر می‌ره خوانشش راحت‌تر می‌شه. نسخه چاپیش عالیه. _بیست
کاربر ۱۵۳۹۵۰۵
لطفا بشود کتاب تاریخ فلسفه کاپلستون را هم به نسخه های صوتی اضافه کنید .باتشکر

حجم

۲۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۱۶۸,۰۰۰
۱۳۴,۴۰۰
۲۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد