نظرات درباره کتاب مرگ قسطی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مرگ قسطی اثر لویی فردینان سلین

نظرات کاربران درباره کتاب مرگ قسطی

انتشارات:نشر مرکز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۱۶ رأی
۳٫۲
(۱۶)
salimi.akram
وقتی شروع به خوندن این کتاب کردم کمی زمان برد تا با اون ارتباط برقرار کنم ولی بعد از این مدت، کتاب با وجودی که حجم بالایی داشت به قدری من رو جذب کرده بود که دلم نمی‌خواست تموم بشه. شخصیت اصلی داستان که پسر نوجوان و سر به هوا و خوش شانسی هست، آدم رو وادار می‌کنه با میل و اشتیاق، ماجراهاش رو دنبال کنه. کتاب پر از مفاهیم مربوط به زندگی، مرگ، فلسفه و هر آنچه برای زندگی نیاز داریم، هست.
پریسا
به کتاب های سلین باید فرصت بدید تا باهاش ارتباط بگیرید. مرگ قسطی کتاب فوق العاده ای بود
Permon
طنز لویی فردینان سلین در مرگ قسطی در اعلی‌ترین، دیوانه‌وارترین و افسارگسیخته‌ترین شکل ممکن خودش رو نشون میده. ضمنا ترجمه‌ی تکرار نشدنی مهدی سحابی بزرگ که از زبان فرانسه صورت گرفته و تونسته پیچیدگی های زبان سلین رو در برگردان به فارسی به زیباترین شکل ممکن انجام بده.
عرفان
ترجمه مهدی سحابی در این کتاب به شکل باور نکردنی خوبه واقعاً هیچ کس هیچ وقت نمی تونه در قدرت ترجمه به مهدی سحابی نزدیک بشه، واقعا گویی که سلین این کتاب رو به فارسی نوشته، هیچ رد پایی از ترجمه هنگام مطالعه احساس نمیشه خود کتاب هم که نیاز به تعریف و تمجید نداره سلین باز ها حتماً خوندن اونها هم که نخوندن می تونه شروع خوبی برای سه گانه ی سلین باشه مرگ قسطی_کودکی_سفر به انتهای شب_جوانی_ وقصر به قصر_پیری.

حجم

۶۷۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۲۸ صفحه

حجم

۶۷۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۲۸ صفحه

قیمت:
۱۳۴,۰۰۰
۶۷,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد