نظرات کتاب زوال فرشته
کتاب زوال فرشته اثر یوکیو می‌شیما

کتاب زوال فرشته

۳٫۶
(۱۲)

نظرات کاربران

vala
از خواندن کتابهای نویسندگان ژاپنی هیچ زمان پشیمان نشده ام زمانی که نوجوان بودم علاقمند به خواندن کتابهای رمان شدم البته زمان جنگ بود و کمبود کاغذ و طبعا آن زمان هم برای یک نوجوان خرید و مطالعه کتاب بصورت مکرر میسور نبود و البته کامپیوتر شخصی و کتابهای الکترونیکی که دیگر هیچ اما در گوشه و کنار اکثر پارکها کتابخانه ای بود که هر چند کتابها کهنه بود اما مخازن غنی از رمانها ی وزین بود و حتی اگر عضو هم نبودید میتوانستید به مخازن دسترسی داشته و کتاب مورد علاقه تان را همانجا مطالعه کنید البته حق خارج کردن از کتابخانه را نداشتید شاید باورتون نشه اما خیلیها آن زمان هم توانایی تهیه عکس و پرداخت حق عضویت هر چند ناچیز را هم نداشتند اما بهر حال فز مطالعه و ارضا علاقه ای که داشتند محروم نبودند اما حال نمیدونم چرا با اینهمه پیشرفت در تکنولوژی کتاب دور از دسترس تر از زمان گذشته شده کتابخانه های محلات که به لطف تاجران تقریبا مضمحل شده اند اما نسخه الکترونیکی کتاب چرا باید تقریبا ۵۰ درصد قیمت چاپی کتاب باشه ؟ آیا حقیقتا ما چیزی به عنوان قانون کپی رایت داریم ؟ که ناشر عنوان کنه باید نظر نویسنده را تامین کنه ؟ آیا به مترجمین مبلغ قابل توجهی پرداخت میشه ؟که تا اونجایی که من میدونم ما تعداد مترجمین مطرحمون از انگشتان یک دست تجاوز نمیکنه و خیلیها که فقط حاضرند اسمشون به عنوان مترجم روی جلد باشه بصورت رایگان و در حقیقت برده وار در خدمت ناشر هستند.؟ هزینه کاغذ هم که هیچ .ناشران و دست اندرکاران محترم همین نسلی که شما فقط با دید تاجرمابانه با آنها برخورد میکنید در آینده ای نه چندان دور زندگی و تامین رفاه شما را بعهده خواهند گرفت لطفا وقتی بیرحمی و رفتارهای غیر انسانی از آنها دیدید به خود لقب خدمتگزار فرهنگی بازنشسته و به آنها لقب بیسواد و بیشعور ندهید چون گندمی که امروز میکارید جز محصولی پوک و سیاه ببار نخواهد آورد متاسفانه همه بر سر شاخه نشسته و از بن میبریم.
arashhulk
اینا چهارگانه هستند. معبد سپیده دم که جلد سوم هست ترجمه نشده ایا؟
jiminiiiiiiiiii
زیبا و خیال انگیز... ادبیات ژاپن جدا غنیه
کاربر N...M. f90
BTS 💜
tttt
لطفا کتاب معبد سپیده دم رو هم تو برنامه قرار بدین
mohammad
خب خب کتاب رو تموم کردم...این کتاب واسه عموم مردم زیاد گیرا نیست....واسه اونایی ک خوره کتابن جالبه. لطفا لطفا اینقدر از کتاب تعریف نکنین.
مجید شیری
کسی که خودکشی کرده طبیعتا دارای افکار فوق العاده پریشانی بوده که در نوشته هاش هم نمود پیدا میکنه ..همین نمونه مانی که گذاشتید پر است از جملات پریشان ...
mohammad
راستش منم زیاد لذت نبردم ازش
الهام حمیدی
با نظر کاربر pejmannavi کاملا" موافقم ، پس باید آثار یکی از شعرای معروف و معاصر خودمونم که از زندگیشون سریالی چند سال پیش ساختن بخاطر اینکه مواد سنتی مصرف میکردن ، اصلا" نخونیم و آثار ایشونو بایکوت کنیم که فکر نمی‌کنم هیچ لااقل ایرانی بتونه اینکارو بکنه .
کاربر ۲۹۶۸۷۹۳
میگن خودکشی اونجا فضیلت است.پس خوبه.ولی کلا تو نویسنده های ژاپنی فقط موراکامی و اینازو نیتوبه رو میشناسم بقیشونم تو کشور خودشونم خواننده ای ندارن مثل بقیه جاها . نویسنده باید با اثار کلاسیک آشنا باشه....

حجم

۲۹۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۷ صفحه

حجم

۲۹۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۷ صفحه

قیمت:
۱۷۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد