نظرات درباره کتاب حفره و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب حفره اثر محمد رضایی‌راد

نظرات کاربران درباره کتاب حفره

انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۳.۵از ۲۶ رأی
۳٫۵
(۲۶)
مجتبی
داستان با دو خط روایت به صورت موازی شروع میشود و در نهایت این دو به هم می‌رسند و در هر دو حفره نقش اساسی و نمادین را بازی می‌کند. حفره ای که ظاهراً در زمین کنده شده اما حاکی از یک خلأ وجودی درونی است و این حفره به تک تک اتفاقات داستان تسری پیدا می‌کند. روایت تجاوز هم همین کارکرد را داره و تجاوز به خاک، به تجاوز به انسان و در نهایت به تجاوز به ذهن و وجود آدمی تسری پیدا میکند. داستان پرکشش، جذاب که از همان صفحات اول مخاطب را درگیر خودش میکند و تا انتها می‌برد. مدتها بود کتابی رو یک نفس نخونده بودم. درباره کتاب و محتوا و فرم اون میشه ساعت ها حرف زد منتها هر نقد و بحثی، تعلیق های مهم داستان رو اسپویل می‌کنه. با وجود ضعف منطق در بخشی مهمی از ماجرا و برخی شخصیت پردازی ها، با یک داستان خوب و خواندنی طرف هستید.
mohi.bookish
من چاپی این کتاب رو به تازگی خوندم، داستان پردازی عالی بود. داستان جناییه، درباره قتل و تجاوز... تو دو بازه زمانی روایت میشه. شروعش از جنگ ایران و عراقه، بعد میاد چندین سال بعد رو میگه. اما بهم پیوسته است.
کاربر mina
این کتاب از نظر داستانی و روایی، بسیار زیبا بود، اضافه گویی نداشت و توصیف های فوق العاده ای داشت و چهره ی کثیف و وحشتناک جنگ رو به خوبی نشان داده بود، نثر انتهای کتاب که فوق العاده بود.
MozMozGhandi
جالب بود
داتیس
خیلی قشنگ بود،لذت بردم از خواندنش بخصوص ساده وروان وخالی از لغات زشت خارجی که این روزها در جملات فارسی بشدت وارد شده وآن را بسیار ناهماهنگ وبی ریخت کرده،فقط اگر وقتی از پسرک به ماندگاریا بر عکس داستان گفته میشود یک ستاره یا خط تیره ایی گذاشته میشد،بهتر نبود،سپاس
Zar
داستان پردازی این کتاب ماهرانه و عالی‌ست. از همون اوایل دیگه نمی‌تونید کتاب رو زمین بذارید و یک نفس می‌خونید. به شدت پیشنهاد میشه
كتابخوار
خاص جذاب متفاوت
مهدیه
به یکبار خواندنش می ارزد ✋
امیرعلی سید فتاحی
این برنامه خیلی خوب نیست کتاب هاش پولیه
کاربر ۱۳۸۲۵۷۹
کتاب های خوبی داره و ارزش وقت گذاشتن و خواندن را داره.
(:Tarlan banoo:)
آقای امیر علی سید فتاحی، شما میشه یک برنامه پیشنهاد کنید که کتاب هاش رایگان باشه
Sou_Ma
امیرعلی، ۸ ساله از سیاره‌ی مریخ

حجم

۱۲۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

حجم

۱۲۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد