نظرات درباره کتاب بی تابوت و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب بی تابوت اثر لاله زارع

نظرات کاربران درباره کتاب بی تابوت

نویسنده:لاله زارع
امتیاز:
۳.۹از ۱۴ رأی
۳٫۹
(۱۴)
Mono⁷
این کتاب عالیه! یه پرونده‌ی سخت با مقتولی که هویتش مجهوله و غیر از یه سرنخ مبهم و بی‌ربط، چیزی برای حل معما وجود نداره. روند داستان خوب و پر از تعلیقه اما گاهی _به‌ندرت_ از پرونده دور می‌شد. انگار نویسنده هم توی حفره‌ی چسبناک روزبه گیر می‌افتاد! چیزی که احتمالا برای نشون‌دادن درونیات افشار رخ می‌داد. تو این کتاب کمی بیش‌تر با سروان افشار و همکارش بهمنی آشنا می‌شیم اما بهتره قبلش «جمجمه جوان» رو بخونید؛ چون توی «بی‌تابوت» معرفی اولیه‌ای برای کارکترها وجود نداره. (5)
صبرا
بی تابوت رو هم قبلا در اپلیکیشن دیگه ای خریدم و خوندم. نمی دونم چرا طاقچه کتاب های خانم زارع رو دیر گذاشته.. چون ترجیح من اینه که کتاب ها رو تو طاقچه بخونم. اما در مورد داستان... متن روان و دلنشینی داشت. مثل کتاب جمجمه تا آخر داستان معلوم نبود قاتل کیه و چه انگیزه ای داره... و خوانده پا به پای کاراگاه قصه جلو میره و گره های داستان باز میشه. در کل از خوندنش راضی بودم.
Faezee Mirmussavi
بنظرم در ژانر ادبیات جنایی کتاب خوبی بشمار میاد. نسبتا خوب داستان‌پردازی شده و نویسنده کوشیده تا برای رفتار شخصیت‌ها توجیه روان‌شناختی دستوپا کنه و این خودش رمان رو باورپذیرتر کرده. اما در مجموع بنظرم برای یک رمان جنایی، معمایی، کاراگاهی یا هرچه که اسمش هست، اونقدر که باید به جزییات نپرداخته. مثلا من بعنوان خواننده خیلی متوجه نشدم چطور معما حل شد و بنظر میرسید نویسنده خودش جواب رو از پیش میدونسته وگرنه لزوما از سیر وقایع نمیشد به جواب معما رسید. در کل ولی‌ بنظرم اثر معقول و ارزشمندیه.
مسعود
خلاصه بگم: فوق العاده. مفصلتر بگم: یک داستان معمایی پلیسی عالی، داستان پردازی عالی، شخصیت پردازی عالی، غافلگیری عالی، پیچیدگی عالی، تا چند صفحه آخر قاتل معلوم نیست و قابل حدس هم نیست،غیر ممکنه کسی بتونه پیش بینی کنه، جذابیت که دیگه نگوووو، وقتی شروع میکنی دیگه خیلی سخته که ولش کنی فقط خدا رو شکر که خیلی طولانی نیست وگرنه آدم رو کلا از کار و زندگی میندازه😉😉 احسنت و خدا قوت به خانم زارع، امیدوارم هزارتا کتاب بنویسه🤲🤲🤲🤲👏👏👏👏👏
پگاه گودرزی
بنظرم به عنوان یک کتاب جنایی ایرانی خیلی عالی بود
فاطمه جعفری
یک کتاب جنایی عالی با یک معمای مجهول که اصلا نمی‌تونید حدس بزنید یا از کتاب دل بکنید
کتیبه سپید
حجم زیادی از توصیف‌های غیر ضروری توی این کتاب هست که نه فقط وقت مخاطب رو می‌گیره، بلکه اصلا مناسب فضاسازی یه داستان جنایی نیست. حالا اگه یه داستان عاشقانه بود که طرف روی چمن‌ها دراز کشیده بود و همراه با جریان نسیم خنک تابستانی، به آسمون خیره شده بود و توی ابرها دنبال شکلی شبیه اژدها می‌گشت، این حد از توصیف‌های طولانی شاید یه توجیهی پیدا می‌کرد. هرکس که داستان و فیلم جنایی درست و حسابی دیده باشه، خودش با خوندن فایل نمونه متوجه میشه که این داستان، ضعف‌های زیادی داره. باز نیاین بگین ازش ایراد نگیر و حمایت کن. از کار غلط نباید حمایت کرد. این به نفع خود نویسنده هم هست.

حجم

۱۶۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱۶۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
۱۹,۲۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد