نظرات درباره کتاب معنای زندگی ام و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب معنای زندگی ام اثر رومن  گاری

نظرات کاربران درباره کتاب معنای زندگی ام

نویسنده:رومن گاری
انتشارات:نشر چشمه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۱۸ رأی
۳٫۴
(۱۸)
Sina Iravanian
عنوان کتاب این گمان را ممکن است ایجاد کند که این یک جستار به قلم رومن گاری است با موضوع معنای زندگی از دیدگاه او؛ در صورتی که این کتاب یک مصاحبه مکتوب در چهار بخش است. تقریبا تمامی کتاب شرح زندگی رومن گاری است و تنها یکی دو پاراگراف در انتهای کتاب به مسئله‌ی معنای زندگی از دید او می‌پردازد، آن هم نه با شرح و بسطی که انتظار می‌رود. از این نظر کتاب می‌تواند مأیوس‌کننده باشد ولی داستان زندگی رومن گاری به خودی خود جذاب است و ارزش خواندن را دارد. - احساس می‌کنم تحت کنترل زندگی بوده‌ام، بیش‌تر آلت دست زندگی بوده‌ام تا آن‌که بخواهم خود آن را انتخاب کنم، حتی فراتر از این زندگی ما را آشکارا به صلابه می‌کشد.
ehsan fatahi
🙏🙏
یاسمن خمسه پور
زندگی نامه و آثار خودش را بسیار زیبا گفته است.
2862978
کتاب خوبی است. توصیه میکنم.
عطریاس
جالب بود.....
___fareee___
وقتی شخصی مانند رومن گاری در چهار بخش زندگی نامه خودش رو خلاصه می‌کنه، قطعا میتونه جذاب باشه چون که داریم به مهم ترین وقایع اتفاق افتاده در زندگی اون شخص نگاه میکنیم. کتاب جذاب و روانی هستش و خوندنش میتونه دیدگاهی به شما بده که بتونید آثار رومن گاری رو به نحوی دیگر و آنطور که خودش میخواست بخونید.
هادی محمودی
کتاب کوتاهه و روانه و واقعا قلم نویسنده یه جوریه آدمو زده و خسته نمیکنه و بالا و پایین و ماجراهایی که نویسنده از سر گذرونده جالبِ توجهه و میتونه و فتح‌الباب مناسبی برا آشنایی با رومن گاری باشه. هر وقت زندگی یه نویسنده رو بدونی در خلال نوشته‌هاش بهتر میتونی باهاش ارتباط برقرار کنی.
asiyeholia
این کتاب آخرین مصاحبه رومن گاریه که به رشته تحریر در اومده و پس از این مصاحبه، او به زندگی خود پایان داده. زیاد اهل خواندن زندگی‌نامه نیستم ولی این کتاب برایم جالب بود.سرگذشت پر فراز و نشیب و اینکه می‌بینی چطور یک رویای قدیمی تحقق پیدا می‌کنه برای من خیلی زیبا و خارق العاده بود. برای من محتوای جالبی داشت و با توجه به حجیم نبودن نسبی کتاب، خواندنش رو بهتون پیشنهاد می‌کنم.
کاربر ونوس
جالب بود ، خلاصه و روان نوشته شده .

حجم

۲۶۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

حجم

۲۶۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد