نظرات درباره کتاب هر دو در نهایت می میرند و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۱۹ | طاقچه
کتاب هر دو در نهایت می میرند اثر آدام سیلورا

نظرات کاربران درباره کتاب هر دو در نهایت می میرند

نویسنده:آدام سیلورا
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۴.۰از ۹۰۹ رأی
۴٫۰
(۹۰۹)
mwral
این کتاب واقعا عالیه !
کاربر ۴۷۳۹۰۶۰
کتاب خیلی زیبایی هستش اما متاسفانه ترجمه ی خوبی نداره و گنگ هستش.
[Nazanin]
سلام من تازه با این برنامه آشنا شدم میشه یکی بگه که در قسمت(نمونه) فقط بخشی از کتاب را میتوانیم بخوانیم؟ و اینکه این کتاب در کل چند صفحه دارد؟
M_manshadi
سلام. تو بخش نمونه حدود ۵۰صفحه‌س که میتونی مطالعه کنی؛در رابطه با صفحات کل این کتاب هم اطلاعی ندارم.
لاله
بسیار کتاب عامه پسندی هست و می تونید وقت ارزشمندتون رو صرف خوندن یک کتاب بهتر هم بکنید،برای من که بسیار حوصله سر بر بود و فقط از تعریف هایی که شنیدم تصمیم گرفتم بخونم،رمانی با داستانی بسیار متوسط که کلی هم بهش آب بسته شده بود .
sami
کتاب سخت خوان و بدون کششی هست بیشتر رمان نوجوانانه ! مربوط به عصری هست که مردم ۲۴ ساعت قبل از مرگشون توسط یه تماس آگاه میشن ( هر وقت قفل این مرحله توی جهان فعلی باز شد، یادم باشه بیام بخونم بقیشو) بعد از چندروز تازه به نیمه کتاب رسیدم، دیگه نمیکشم 👎
zahra.h77
NP35YX1CSQM کد خرید ۶۰٪کتاب
gita34902
بینظیره این کتاب 🥺😍
ord.afshin
از همون لحظه اول شروع داستان جذبم کرد. شاید داستان خیلی ناراحت کننده باشه ولی می تونه درسی بزرگ برای زندگی کردن باشه. من کتابخون حرفه ای نیستم و خیلی از کتاب ها رو همون اولش کنار می ذارم. ولی این کتاب جذبم کرد که تا انتها بخونم و بفهمم.
لاکپشت کتابخون🐢
کتاب خیلی خوبی در زمینه ی زندگی در لحظه متیو و روفوس از همین الان دلم برای خطر کردن با شما دوتا تنگ شده._.
roshan
دارم فکر می کنم اگر قاصد مرگ نبود ، اون وقت آیا متیو و روفوس با هم دوست می شدند ؟ و اگر نه ، آیا هنوز زنده بودند !!؟؟؟
arqavan
اسپویل کجا بود😂 از عجایب این کتاب همینه که خود نویسنده با اسمی که براش انتخاب کرده اسپویلش کرده ولی چیزی از جذابیتش کم نمیکنه!
هانی
مرسی اسپویل
کاربر 4895707
خسته کننده بود.
reihaneh ghanbari
تبلیغات بلاگرای کتاب ترغیبم کرد بخونم ولی فکر کنم در حد رمان نوجوانان هم نیست
کاربر imdreeam
متأسفانه این کتاب اینقدر سانسور شده اس که اصلا یه داستان جدید به وجود اورده به نظر من اصلا ارزش خوندن نداره برای من اصلا جالب نبود
Liana
به نظرم اصلا خوب نبود
famo
کتاب هردو در نهایت می‌میرند به نظر من برخلاف اسمش خیلی جالب نبود. بهش نمره ۳ از ۱۰ میدم و بهتون پیشنهاد می‌کنم مثل من وسوسه نشید و کتاب نویسنده های عصر حاضر رو نخونید. چطور میشه در قرن نوزدهم نوابغی مثل خواهران برونته، جین استین، بالزاک و... ظهور کنند و حالا در این عصر که تکنولوژی و علم و آسایش اینقدر زیادتر شده چنین انشاهای کودکانه ای کتاب بشن و طرفدار هم پیدا کنن.
SKY
پس باید فقط به کتابهای قبلها اکتفا کنیم و نویسنده های الان رو هیچ به حساب بیاریم؟ دیگه کتاب ننویسیم چون قبلی ها شاهکار بودن و نوشته های معاصر بی‌فایده‌ست؟... نه ممنون رفیق. با کمال احترام، نظرتون اصلا از نظر عقلی هم درست نیست.
حمیدرضا
ابتدا که شروع کردم با ذهنیت مثبتی درباره این کتاب و موضوعیتش فکر میکردم، تصور داشتم هر چقدر پیش برم به جاهای بهتری میرسم و فقط باید صبر داشته باشم ، تعریف زیادی از بقیه شنیده بودم. اما به آخر کتاب رسیدم و متاسفانه درس زیادی ازش نگرفتم ، ایده جالبی داره ، میتونی ساعت ها به این فکر کنی که در شرایط مشابه با دنیایی که روایت میشه چه تصمیماتی میشه گرفت ، اما مطمئنم هممون پیش از این به این سوال بزرگ فکر کردیم. پس در نهایت میتونم بگم خیلی مفید نبود ، تا آخرین لحظه دنبال یه سوپرایز خاص نویسنده بودم اما کتاب تموم شد و هیچ...
zahra.hosseini
نمیدونم علت اینکه به کتابای ضعیف مثل این کتاب جایزه میدن و پرفروش‌ میشه ، چیه؟ چون همجنسگرا بودن؟ حالم بد شد و توصیه نمیکنم.
rain_88
حوصله سر بر مزخرف
booklover
به نظر من کتاب نه از لحاظ محتوایی و نه داستانی چیز خاصی برا ارائه نداشت و خب پر بود از کلیشه !در کل اگه دنبال کتابی میگردید که نتونید زمین بذارید یا طرز فکرتون رو عوض کنه این کتاب توصیه نمیشه
کاربر ۴۸۴۳۹۱۳
اصلأ خوب نبود خیلی کش دادن اون قدر ک مطلب های مفید و باحالی ک میشد پیدا کرد توش خیلی کم بود

حجم

۲۹۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۲۹۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان