بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زن و پول | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب زن و پول اثر سوز اورمان

بریده‌هایی از کتاب زن و پول

نویسنده:سوز اورمان
انتشارات:نشر البرز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۸ رأی
۳٫۴
(۸)
فرد چند سال پیش درگذشت. هرگز مردی را که مرا باور کرد و به کمک او توانستم حس شرمندگی‌ام را کنار بگذارم و داستان زندگی‌ام را از نو بنویسم، فراموش نخواهم کرد.
نسرین نیکبخت
ترجیح می‌دهی به‌جای اینکه ناکارآمدی‌هایت را نشان دهی، قیافهٔ آدم‌های شرمنده را بگیری و هیچ کاری نکنی غافل از اینکه کاری نکردن بدترین تصمیم است!
نسرین نیکبخت
شادمانی مخصوص چیزهایی‌ست که قابل خریدوفروش نیست: سلامتی، عشق، احترام و ... کاملاً با شما موافقم. تمامی اینها برای داشتن یک زندگی شاد ضروری هستند. و همگی به‌واسطهٔ آنچه هستید و نه آن چیزی که دارید، تعیین می‌شوند. اما شادمانی‌ای که من راجع به آن صحبت می‌کنم، به کیفیت زندگی تو بستگی دارد. اینکه بتوانی از زندگی‌ات لذت ببری و آن را به کامل‌ترین شکل زیست کنی.
نسرین نیکبخت
حقیقت ساده این است که هیچ‌چیز به‌اندازهٔ پول تأثیری مستقیم بر شادی من و تو ندارد.
نسرین نیکبخت
اگر امروز به پول خود همان احترامی را که شایسته‌اش هست نشان دهی و آن را در تمام رفتارهای خود تجلی بخشی، سپس یک روز وقتی دیگر توان مراقبت از پولت را نداری، پولت از تو مراقبت خواهد کرد. می‌بینی که احترام به رابطه‌ات با پول نه‌تنها کلید امنیت و استقلال بلکه کلید شادی نیز هست.
نسرین نیکبخت
این شغل چندکاره که نام آن را زندگی گذاشته‌ایم، به ما فرصت، انرژی و انگیزهٔ لازم را نمی‌دهد تا به کارهای اشتباهی که با پولمان انجام داده‌ایم فکر کنیم
نسرین نیکبخت

حجم

۲۰۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۲۰۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد