بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زن و پول | طاقچه
کتاب زن و پول اثر سوز اورمان

بریده‌هایی از کتاب زن و پول

نویسنده:سوز اورمان
انتشارات:نشر البرز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۸ رأی
۳٫۴
(۸)
وقتی خودتان نمی‌خواهید اعتبار دستاوردها و قدرتتان را بپذیرید، به‌نوعی به خویشتن توهین می‌کنید.
نسرین نیکبخت
به یاد داشته باش همیشه کاری را که درست است بر کاری که آسان است ترجیح دهی و هرگز به خودت چوب حراج نزنی زیرا لیاقت تو بیشتر از چیزی‌ست که فکر می‌کنی.
rez1
وقتی آن‌قدر برای خودتان ارزش قائل باشید که یک موقعیت بد و مخرب را ترک کنید، قدرتمند هستید و این قدرت در شما انگیزهٔ یافتن شغلی بهتر را ایجاد خواهد کرد.
نسرین نیکبخت
آنچه هستید نقطهٔ آغاز همه‌چیز است. اگر می‌خواهید قدرت کنترل سرنوشت خویش را در دست بگیرید، هیچ نقطهٔ آغاز دیگری وجود ندارد.
rez1
عشق ورزیدن به کسی که به او متعهد هستید معنایش این نیست که همیشه باید به او پول بدهید؛ معنایش به‌سادگی این است که باید به آنها یاری رسانید و این یاری‌رسان بودن یکی از ویژگی‌های مهم زنان ثروتمند است زیرا همه می‌دانیم نه گفتن از روی عشق به خویشتن بهتر از بلکه گفتن از روی ضعف است.
نسرین نیکبخت
نداشتن یک رابطه خیلی بهتر از داشتن رابطه‌ای ناکام است.
𝕱𝖗𝖔𝖉𝖔
بزرگ‌ترین تعهد شما نسبت به خودتان است. اینجاست که این کتاب به شما کمک می‌کند. به زنی که در آینه ایستاده نگاه کنید، نامش را بگویید و قسم بخورید که با تمام وجود از او مراقبت می‌کنید. او بیش از هر چیز به تعهد شما نیاز دارد.
نسرین نیکبخت
ما بیشتر از آنکه به کمک به خودمان متعهد باشیم، به کمک به دیگران تعهد نشان می‌دهیم.
نسرین نیکبخت
اگر امروز به پول خود همان احترامی را که شایسته‌اش هست نشان دهی و آن را در تمام رفتارهای خود تجلی بخشی، سپس یک روز وقتی دیگر توان مراقبت از پولت را نداری، پولت از تو مراقبت خواهد کرد.
اناستازیا
به یاد داشته باش همیشه کاری را که درست است بر کاری که آسان است ترجیح دهی و هرگز به خودت چوب حراج نزنی زیرا لیاقت تو بیشتر از چیزی‌ست که فکر می‌کنی. در پایان از تو می‌خواهم با هرکس که روبه‌رو می‌شوی، به چشمانش نگاه کنی و قدرت و نیروی تمامی زنان دنیای پشت‌سرت، درونت و آینده‌ات را در نگاهت تجلی دهی و نامت را رسا به زبان بیاوری.
نسرین نیکبخت

حجم

۲۰۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۲۰۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد