بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قدرت تنفس | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب قدرت تنفس اثر سندی آبرامز

بریده‌هایی از کتاب قدرت تنفس

نویسنده:سندی آبرامز
ویراستار:فاطمه گلچین
امتیاز:
۳.۲از ۱۳ رأی
۳٫۲
(۱۳)
اگر افسرده هستید، در گذشته زندگی می‌کنید. اگر مضطرب هستید به آینده می‌اندیشید و اگر در آرامش هستید، در حال زندگی می‌کنید. (لائوتسو)
آتیلا
ترس، همان هیجان بدون تنفس است (رابرت هلر)
آتیلا
یک نفس و بازدم آگاهانه مدیتیشن است. (اکهارت تله)
حسن منصوری
«روزتان را با برداشتی که درو می‌کنید قضاوت نکنید، بلکه آن را با بذرهایی که کاشته‌اید بسنجید».
حسن منصوری
اگر خاطره‌ای در ذهن خود دارید که بارها تکرار می‌شود، آن را تنفس کنید تا ناپدید شود.
حسن منصوری
در هر جایگاهی که هستید، بهره‌بردن از قدرت تنفس، سطوح جدیدی از شفافیت، خلاقیت، مثبت‌اندیشی، بهره‌وری و فراوانی را پیش روی شما قرار می‌دهد و قدرت حفظ آرامش و هم‌بستگی را بیشتر می‌کند.
کتاب_محمد
سه نفس عمیق شما می‌تواند متحول‌کننده باشد و ترس را به هیجان، بی‌قراری را به آرامش و تردید را به یقین تبدیل کند.
کتاب_محمد
صبح ویژگی هیجان‌انگیزی دارد، یعنی شروعی تازه. اگر صبح‌ها مانند یک رئیس نفس می‌کشید، روز خود را از انرژی خاصی بهره‌مند می‌کنید که در اهداف شما آشکار می‌شود. می‌توانید دیروز را فراموش کنید. به فردا زیاد فکر نکنید و بر این فرصت جدید (روز تازه) تمرکز کنید. آمادۀ چالش باشید! هیچ زمان بهتری برای به‌دست‌آوردن آرامش وجود ندارد، برای چند دقیقه سکوت کنید و بهترین روش را برای آرامش خود برگزینید. با توجه به اولویت‌ها و اهدافتان تصمیم‌گیری کنید و زمانی که این کار را انجام دادید، تمرین‌های تنفس را به زندگی خود اضافه کنید. صبح را به‌عنوان اولین زمان برای این ادغام در نظر بگیرید و مطمئن باشید تأثیرات آن را در روز اول مشاهده خواهید کرد، به‌ویژه اگر سه بار در روز ۳DB را به عادت جدید خود انجام دهید
کاربر ۲۱۵۵۰۷۱
می‌کنند». در ادامه توصیه‌های پینک برای دربارۀ زمان‌بندی توانمندی مغز ارائه شده است. فاز صبح/ قله: کارهای تحلیلی را انجام دهید که به تمرکز، توجه و هوشیاری نیاز دارد. فاز اوایل عصر/ گودال: به‌نظر می‌رسد زمانی که در فاز «گودال» قرار دارید، حتی نزدیک به اوج عملکرد خود نیستید. پینک پیشنهاد می‌کند که این زمان از روز را به کارهای اداری مانند چک‌کردن ایمیل بپردازید. همچنین از دیدگاه او، انجام‌دادن کارهای تحلیلی دشوار در مرحلۀ گودال، «مانند دوچرخه‌سواری در جهت بادهای مخالف شدید و درنده» است. در این وضعیت خودآگاهی و تنفس، منبع قدرت بیشتر هستند. فاز اواخر عصر/ بازیابی: تا اواخر عصر خلق شما به‌طور طبیعی به حالت اولیۀ خود بازمی‌گردد، اما پینک می‌گوید: «کمتر هوشیار هستیم؛ بنابراین زمان بسیار خوبی برای ایده‌پردازی یا انجام‌دادن کارهای تکراری است».
mahboob eshghi
همان‌طور که تونی رابینز می‌گوید: «تا زمانی که اقدامی نکرده‌اید،
mahboob eshghi

حجم

۱۴۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱۴۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
۲۴,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد