بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خرده عادت ها | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب خرده عادت ها اثر استفان گایز

بریده‌هایی از کتاب خرده عادت ها

نویسنده:استفان گایز
امتیاز:
۴.۴از ۱۳۸ رأی
۴٫۴
(۱۳۸)
تکرار، زبان ذهن (ناخودآگاه) است.
بامن‌بخوان
«مبارزان برنده، ابتدا به پیروزی می‌رسند و سپس وارد میدان نبرد می‌شوند، درحالی‌که مبارزان مغلوب، ابتدا وارد میدان نبرد می‌شوند و سپس در پی پیروزی می‌گردند.»
بسیاری از مردم، بردهٔ بدن خود هستند و به هر احساس و نالهٔ آن واکنش نشان می‌دهند. آنها معتقدند که اگر کاری را در زمان در نظر گرفته شده انجام ندادند، دیگرهیچ‌وقت نمی‌توانند آن کار را انجام دهند.
بامن‌بخوان
«انجام کارها به طور مداوم است که به زندگی‌مان شکل می‌بخشد و نه به‌طور هرازگاه» راهکار خرده‌عادت‌ها شما را مجبور می‌کند که هرروز یک تا چهار کار راهبردی «به طرز احمقانه‌ای کوچک» را انجام دهید. این کارها به‌قدری کوچک‌اند که غیرممکن است نتوانید انجامشان داده یا اینکه بنا به موقعیت‌های خاصی نادیده بگیریدشان. آنها دو منظوره‌اند- تحریکتان می‌کنند که کار بیشتری انجام دهید و اینکه بتوانید آنها را تبدیل به (خرده) عادت کنید.
hojjat
«یک سفر هزار مایلی، با اولین قدمی که برمی‌دارید آغاز می‌شود.» لائو تزو
مرتضی چرخ‌زرین
مردمانی که گمان می‌کنند مشکل از خودشان است که نمی‌توانند تغییری پایدار در خود ایجاد کنند. اما حقیقت آن‌قدرها هم وحشتناک نیست- مشکل از آنها نیست، از روش‌هایی است که به کار می‌گیرند.
Gisoo
اگر ذهنتان را روی فنر تغییرات بزرگ قرار دهید، فوراً به روزمرگی‌هایش بازخواهد گشت اما اگر تغییرات را به‌آرامی و در دوزهای کوچک معرفی کنید، ذهنتان برای کشف بیشترِ آن کنجکاو (و نه وحشت‌زده) خواهد شد.
Hamed Khajeh
خرده‌عادت‌ها سیستمی است که باعث می‌شود همواره حس کنید برنده‌اید، زیرا افرادی که حس برنده بودن دارند، مانند برنده‌ها هم عمل می‌کنند.
بامن‌بخوان
خرده‌عادت چیست؟ خرده‌عادت، رفتار مثبت فوق‌العاده کوچکی است که هرروز خود را ملزم به انجامش می‌کنید؛ خرده‌عادت به قدری کوچک است که هرگز در انجامش، احساس ناتوانی نخواهید کرد و همین ویژگی، سنگینی بار یک مسئولیت سنگین را از دوش شما برمی‌دارد و این راهکار را به راهکاری قدرتمند و برتر در ساخت عادت تبدیل می‌کند.
ندا مسعودی
لحظاتی در زندگی هست که هیچ انگیزه‌ای برای باانگیزه‌شدن ندارید.

حجم

۱۳۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۱۳۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان