بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب میدگارد ۵ | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب میدگارد ۵ اثر احمدرضا صالحی‌سیف‌آبادی

بریده‌هایی از کتاب میدگارد ۵

انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۴.۸از ۱۳۶ رأی
۴٫۸
(۱۳۶)
آریا کیتمس را مخاطب قرار داد و گفت: - صبح بخیر شاهزاده! منو می‌شناسی؟! کیتمس با آرامش پاسخ داد: - پیر و کور هستم ولی خرفت نه...
ghazanfari
- دوسش دارم.. بیشتر از اونچه که خودم باور کنم..؛ اونقدر زیاد که منو می‌ترسونه! سپس آهی کشید و ادامه داد: - آه...، اما قلب اون پسر از قبل صاحب داره..؛ خیلی قبل‌تر از من و تو و تمام اون کسایی که دور و برش هستن و من می‌دونم همین حسو نسبت بهش دارن... آریا هم مثل همه ما جماعتِ احمق، دلش با کسیه که ندارتش.. سکویا آخرین جمله‌اش را قبل از آن که از هوش برود، این گونه بیان کرد: "انگار عشق همیشه با نداشتن برابره... تو حق داری که بترسی..."
heydar
"هر چیزی که تو این دنیا برات اتفاق می‌افته، بر اساس ظرفیت‌ها و شایستگی‌های خودت مقرر شده، یا بر اثر عدم شایستگی دیگران به تو رسیده. اما در نهایت تمام بحث زندگی و رخدادهای اون بر سر شایستگیه. حتی مرگ..."
heydar
مردم آتاخر...، امروز رو به خاطر بسپارید...، یادمون باشه همسایه ما، بیشتر از خودِ ما به فکر ما نیست! یادمون باشه اجنبی برای رضای خدا به من و شما رایگان کمک نمی‌کنه! یادمون باشه که ساده نباشیم و یادمون باشه که بعد از این اجازه ندیم کسی جز ما، برای ما تصمیم بگیره..! بعد از این اجازه ندیم، کسی میراث ما و پدران ما رو نابود و این سرزمینو غارت کنه!
heydar
آدم‌ها وقتی در معرض سرمای شدید قرار می‌گیرن خود به خود به خواب ابدی فرو میرن. از نگاه علم ناقص امروزی انسان‌ها، این حالت برگشتی نداره و چون تنفس در این موقعیت کاملاً متوقف میشه، از دید اونها تفاوت چندانی با سایر مرگ‌ها نداره.
کاربر ۳۳۷۰۵۱۰
"انگار عشق همیشه با نداشتن برابره...
عــــــمــــــو 🦣
"انگار عشق همیشه با نداشتن برابره...
عــــــمــــــو 🦣
نفس عمیقی کشید و خودش را رها کرد، اما این تسلیم شدن ابداً از سر ضعف و درد نبود. حتی حاصل خستگی یک جنگ سخت با یک ارتش کامل از جن‌های جنگلی نبود که او را از پای انداخته بود بلکه حاصل ناامیدی بود. همان ناامیدی‌ای که قادر است قدرتمندترین‌ها را به ضعیف‌ترین‌ها تبدیل کند و در غایت ضعف بشکند.
کاربر ۳۳۷۰۵۱۰
و متأسفانه جهل، تنها دردیه که بین آدم‌ها هیچ درمانی نداره... اما یه روز وقتی
fa,3in
کیتمس فریاد زد: " مردم آتاخر...، امروز رو به خاطر بسپارید...، یادمون باشه همسایه ما، بیشتر از خودِ ما به فکر ما نیست! یادمون باشه اجنبی برای رضای خدا به من و شما رایگان کمک نمی‌کنه! یادمون باشه که ساده نباشیم و یادمون باشه که بعد از این اجازه ندیم کسی جز ما، برای ما تصمیم بگیره..! بعد از این اجازه ندیم، کسی میراث ما و پدران ما رو نابود و این سرزمینو غارت کنه! آتاخر در تمام تاریخ، خاک ثروتمندی بوده! یادمون باشه هیچوقت اجازه ندیم کسی ثروت آبا و اجدادی ما رو با حیله و نیرنگ از چنگ ما دربیاره و با وعده‌های دروغین ما رو مجبور به زندگی در فقر بکنه!
کیانی

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۱۰ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۱۰ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
۳۵,۰۰۰
۵۰%
تومان