بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هنر خوب زندگی کردن | صفحه ۳۱ | طاقچه
کتاب هنر خوب زندگی کردن اثر رولف دوبلی

بریده‌هایی از کتاب هنر خوب زندگی کردن

۳٫۸
(۲۱۴)
موفقیت واقعی، موفقیت درونی است. همین.
zahra
یک زندگی که در کل خوب بوده و چند روز آخرش با درد سپری شده بهتر از یک زندگی مزخرف اما همراه با یک مرگ بدون رنج است
MahShid Pourhosein
زندگی خوب را فقط جایی پیدا می‌کنید که بقیهٔ مردم در حال جنگ بر سر آن نباشند.
zahra
یک زندگی، حتا اگر پُر از لحظات شگفت‌آور اما فراموش‌شده باشد، هنوز هم زندگی شگفت‌آوری است.
MahShid Pourhosein
موفقیت واقعی، موفقیت درونی است. همین
کاربر ۲۱۵۵۰۷۱
توجه به قانون استرجن زندگی‌تان را بهتر می‌کند. این یک ابزار فوق‌العادهٔ ذهنی است چرا که به شما «اجازه می‌دهد» که از کنار بیشتر چیزهایی که می‌بینید، می‌شنوید یا می‌خوانید بدون عذاب‌وجدان عبور کنید. دنیا پُر است از واژه‌های پوچ، اما شما مجبور نیستید به همهٔ آن‌ها گوش کنید.
کاربر ۲۱۵۵۰۷۱
نود درصد تمام محصولات به‌دردنخورند. نود درصد همهٔ تبلیغات بی‌ارزش‌اند. نود درصد همهٔ ایمیل‌ها چرند هستند. نود درصد همهٔ توییت‌ها بی‌معنی‌اند. نود درصد همهٔ جلسات اتلاف وقت‌اند. نود درصد تمام حرف‌هایی که در این جلسات زده می‌شود باد هواست. نود درصد دعوت‌نامه‌ها تله‌هایی هستند که بهتر است از آن‌ها دوری شود. خلاصه بگویم نود درصد همهٔ محتواها و چیزهای روشنفکرانه که به این دنیا آورده شده مزخرف‌اند.
کاربر ۲۱۵۵۰۷۱
زندگی خوب را فقط جایی پیدا می‌کنید که بقیهٔ مردم در حال جنگ بر سر آن نباشند.
کاربر ۲۱۵۵۰۷۱
کلید زندگی خوب در این است: از «مردان بزرگ» بت نسازید و به این توهم که خودتان هم می‌توانید یکی از آن‌ها باشید پایان دهید.
کاربر ۲۱۵۵۰۷۱
مستقل فکر کنید، بیش‌ازاندازه به خط‌مشی یک حزب پای‌بند نباشید و مهم‌تر از همه فاصلهٔ ایمنی را با تعصبات حفظ کنید. هر چه سریع‌تر متوجه شوید که شناختی از جهان ندارید، جهان را بهتر خواهید شناخت.
کاربر ۲۱۵۵۰۷۱
به هر قیمتی شده از ایدئولوژی‌ها و تعصبات پرهیز کنید، مخصوصاً اگر برخی مفاهیم آن‌ها به نظرتان جالب می‌آید. ایدئولوژی‌ها حتماً به اشتباه ختم می‌شوند. آن‌ها جهان‌بینی شما را محدود و شما را وادار به اتخاذ تصمیماتی فضاحت‌بار می‌کنند. تابه‌حال نشنیده‌ام که حتا یک متعصب در مسیر زندگی خوب حرکت کند.
کاربر ۲۱۵۵۰۷۱
آن چیزهایی که نمی‌شود از شما گرفت، افکارتان هستند، ابزارهای ذهنی‌تان، و این‌که چه‌طور بدشانسی‌ها، شکست‌ها و ناکامی‌ها را تعبیر می‌کنید. می‌توانید به این فضا قلعهٔ ذهنی بگویید، آزادی‌ای که هیچ‌وقت از شما سلب نخواهد شد.
کاربر ۲۱۵۵۰۷۱
الاهه‌ای که چرخ تقدیر را می‌چرخاند و با این کارِ او، اوج‌ها و فرودهای زندگی تا ابد در حال تغییر بودند. کسانی که در این بازی شرکت می‌کردند و امیدوار بودند که موقع بالا رفتن سوار این چرخ بشوند، باید می‌پذیرفتند که بالاخره یک روز هم پایین خواهند آمد. پس خیلی در قید این نباشید که در حال صعود هستید یا نزول. همه‌چیز ممکن است زیرورو شود.
کاربر ۲۱۵۵۰۷۱
نمی‌توانید بقیه را تغییر بدهید، حتا شریک زندگی یا فرزندان‌تان را. انگیزهٔ تغییرات شخصی باید از درون انسان نشئت بگیرد. فشارهای خارجی یا استدلال‌های منطقی بی‌نتیجه خواهند بود.
MahShid Pourhosein
انسان باید تا جای ممکن خویشتن‌دار، شجاع، عادل و آینده‌نگر باشد.
امیرمحمد قرائی
«شبکه‌های اجتماعی، فرهنگی را به وجود آورده‌اند و در آن آدم‌ها به مدیران کوچکی برای برندهای خودشان تبدیل شده‌اند که با استفاده از فیس‌بوک، توییتر، پیام‌های متنی و اینستاگرام یک خودِ بیرونی از خودشان به نمایش می‌گذارند که به شکل دروغینی شاد و بیش‌ازاندازه سرزنده است.»
MahShid Pourhosein
باتمرکز کار کردن یکی از بهترین درمان‌ها برای فکروخیال است. کار متمرکز و به انجام رساندنش بهتر از مدیتیشن است. این بهترین حواس‌پرتی ممکن است.
کاربر ۲۱۵۵۰۷۱
اگر باورهای عمیق درونی‌تان را به شکل واضحی به نمایش نگذارید، به‌تدریج به یک عروسک خیمه‌شب‌بازی تبدیل می‌شوید. بقیه برای رسیدن به اهداف‌شان از شما سوءاستفاده خواهند کرد و دیر یا زود تسلیم خواهید شد. دیگر مبارزه نخواهید کرد. در برابر فشارهای روحی مقاومت نمی‌کنید. اراده‌تان خشک می‌شود. اگر از بیرون بشکنید، بالاخره از درون هم خواهید شکست.
کاربر ۲۱۵۵۰۷۱
مارتین لوترکینگ می‌گوید: «اگر کسی هنوز چیزی را پیدا نکرده که برای حفظ آن حاضر باشد جانش را بدهد، لایق ادامهٔ زندگی نیست.» بدون شک لایقِ زندگی خوب هم نیست
کاربر ۲۱۵۵۰۷۱
فقط عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی هستند که زندگی بدون بحرانی دارند.
کاربر ۲۱۵۵۰۷۱

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۹ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۹ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان