بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب عشق و روابط موهوم | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب عشق و روابط موهوم اثر جان ولوود

بریده‌هایی از کتاب عشق و روابط موهوم

نویسنده:جان ولوود
انتشارات:چاپ و نشر نظر
امتیاز:
۴.۵از ۸ رأی
۴٫۵
(۸)
تا زمانی که تمام تمرکز ما فقط روی خلأهای عاطفی که در روابطمان با دیگران شکل گرفته است، باشد هیچ‌گاه قادر نخواهیم بود به ریشه‌های درون‌مان توجه کنیم و جراحت‌های وارده را التیام بخشیم
soltani
همین تمرکز بیش از حد ما برای کسب توجه دیگران مانع از آن می‌شود که در خودمان به دنبال آرامش بگردیم و در نتیجه وابسته می‌شویم و از لحاظ درونی اتصال‌مان را با خودمان از دست می‌دهیم.
soltani
تمام کسانی که به دنبال عشق در بیرون خود می‌گردند، تنها می‌شوند و در نهایت از عشق بهره‌ای نخواهند برد.
soltani
برای آنکه به شما عشق بورزند باید مهر بورزید.
soltani
باید این حقیقت را بپذیریم که آدم‌های دیگر نمی‌توانند بیشتر از حدی که ظرفیت‌شان به آنها اجازه می‌دهد ما را دوست داشته باشند و اگر این باب میل ما نیست، آنها مقصر نیستند.
soltani
این وضع نمی‌تواند تا ابد ادامه داشته باشد، این کاملاً قابل درک است، چراکه به راستی انسان‌ها همیشه نمی‌توانند به دیگران بدون هیچ قید و شرطی عشق بورزند و تحت هر شرایطی به دیگران و خودشان بدون هیچ توقعی آری بگویند.
soltani
صمیمیت زمانی اتفاق می‌افتد که ما هر دو بپذیریم، دیگری وجود دارد و باید تفاوت‌های دیگری را به رسمیت بشناسیم و او را آن‌طور که هست بپذیریم و او را به چشم غریبه‌ای خارج از خودمان نبینیم.
soltani
اسکار وایلد شاعر و نویسندهٔ معروف ایرلندی، با همان زیرکی و شوخ طبعی همیشگی در جایی گفته است: «خودتان باشید؛ دیگران از پیش جای خود را گرفته‌اند.»
sol
هیچ حربه‌ای برای درک حقیقت نیرومندتر از پذیرش و عشق به خویشتن نیست. سوامی پراجنانپد شما هیچ‌گاه عظمت عشق را درک نمی‌کنید تا عشق به خویشتن را یاد نگیرید. آرنود دژاردن
sol

حجم

۱۸۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱۸۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۷,۰۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۷
۸
صفحه بعد