بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بخواهید تا به شما داده شود (خلاصه کتاب) | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب بخواهید تا به شما داده شود (خلاصه کتاب) اثر استر هیکس

بریده‌هایی از کتاب بخواهید تا به شما داده شود (خلاصه کتاب)

۳٫۸
(۶۶)
انسان‌های کمی در این دنیا هستند که دقیقا می‌دانند چه رویاهایی دارند و در حال حاضر برای رسیدن به آن رویا در حال انجام چه کاری هستند. این افراد معنا و مفهوم زندگی را به خوبی درک کرده‌اند. آن‌ها از اینکه هنوز آرزوهایی دارند و برای آن تلاش می‌کنند، خوشحال هستند. در مقابل، افرادی هستند که به خاطر نرسیدن به رویاهای خود در ناراحتی به سر می‌برند. این افراد دوست دارند پول زیادی داشته باشند، اما همیشه به خاطر کم بودن پول ناراحتند، دوست دارند کار کنند، اما از شرایط کاری خود لذتی نمی‌برند. همه چیز در دنیای این افراد دور از دسترس است.
کاربر ۵۱۶۹۵۵۶
۲۲ روش برای بهبود نقطه جاذبه شما – بخش اول روش‌هایی که به شما کمک می‌کنند به چیزهایی که در ذهن دارید رنگی از واقعیت ببخشید: روش اول: به موجودی سپاسگزار تبدیل شوید
کاربر ۱۴۳۴۴۲۰
همیشه ۱۰۰ دلار در کیف خود داشته باشید. همیشه از اینکه ۱۰۰ دلار در کیف پول خود دارید احساس رضایت داشته باشید و همیشه این موضوع را به خود یادآوری کنید که کیف پولتان همیشه مقدار معینی پول دارد. همچنین در طول روز بررسی کنید که با این ۱۰۰ دلار چه چیزهایی را می‌توانید بخرید. این پول را فوری خرج نکنید و بگذارید مدتی در کیف پولتان باقی بماند. وجود این پول و یادآوری آن می‌شود میزان ارتعاش مثبت حاصل از پول را به سمت خود جذب کنید. با این کار شما به خودتان ثابت می‌کنید که از قدرت خرید برخوردار هستید و می‌توانید بیشتر از ۱۰۰ دلار در کیف پول خود داشته باشید.
کاربر ۱۴۳۴۴۲۰
یکی از راه‌های رسیدن به سعادت در زندگی این است که نسبت به چیزهایی که می‌خواهیم و نمی‌خواهیم آگاهی داشته باشیم.
ASMA
شما توانایی این را دارید که زندگی خود را تغییر دهید و از نو بسازید. این توانایی از ازل به شما داده شده است. با این نیروی عظیم الهی می‌توانید به آرزوهای خود جامه عمل بپوشانید و روش‌هایی به ذهنتان خطور خواهند کرد که می‌توانند مسیر زندگی‌تان را تغییر دهند.
پیرو ۱۲

حجم

۴۸٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۴۸٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد