بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بخواهید تا به شما داده شود (خلاصه کتاب) | طاقچه
کتاب بخواهید تا به شما داده شود (خلاصه کتاب) اثر استر هیکس

بریده‌هایی از کتاب بخواهید تا به شما داده شود (خلاصه کتاب)

۳٫۸
(۶۶)
فکر می‌کنند آن چه که در دایره باورهای خودشان قرار دارد درست است و دیگران همیشه در اشتباه به سر می‌برند. یعنی باورهای دیگران را برای خودشان، نوعی تهدید می‌دانند.
حمید
متاسفانه بیشتر مردم باور دارند که تغییر افکار و باورها غیرممکن است. از طرفی دیگر فکر می‌کنند که هر چیزی که در دنیای بیرون رخ دهد، هیچ تاثیری روی باورهای آن‌ها ندارد. از این رو همیشه همه چیز را به خوب و بد تقسیم‌بندی می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود که مردم به دنبال تغییر دیگران باشند. فکر می‌کنند آن چه که در دایره باورهای خودشان قرار دارد درست است و دیگران همیشه در اشتباه به سر می‌برند. یعنی باورهای دیگران را برای خودشان، نوعی تهدید می‌دانند.
حمید
اگر از درون احساس خوشبختی کنید، آن وقت دنیای بیرون شما هم فقط چیزهایی را سر راهتان قرار می‌دهد که از وجودش احساس سعادت کنید. باید به تدریج به وجود مقدس درونی خود پی‌ببرید. هر چیزی که در زندگی دارید و هر روز سر راه شما قرار می‌گیرد را کنار هم بچینید.
کاربر ۵۱۶۹۵۵۶
اگر از درون احساس خوشبختی کنید، آن وقت دنیای بیرون شما هم فقط چیزهایی را سر راهتان قرار می‌دهد
Hamidreza Ramzani
تحقق آرزوها چگونه رخ می‌دهد؟ تخیل، نقش بسیار مهمی در تحقق آرزوها دارد. شما می‌توانید بی‌نهایت آرزو داشته باشید و در مورد آن رویاپردازی کنید. هرگز خودتان و آرزوهایتان را محدود نکنید. تا می‌توانید از تخیل استفاده کنید و آرزوهای خود را گسترش دهید. با این کار یک آرزو به حقیقتی غیرقابل انکار تبدیل می‌شود و تحقق آن در واقعیت بسیار آسانتر خواهد بود. با اندیشیدن و تخیل کردن در مورد آرزوها، آن‌ها را غیرممکن یا دور دست نمی‌بینید. هیچ آرزویی دست نیافتنی نیست، این خود ما هستیم که آن را بعید و غیرقابل دسترسی تصور می‌کنیم. در کنار تخیل باید روی احساس‌های خود به تسلط برسید. ارتعاش ارسالی شما باید با آرزوی شما هماهنگ باشد. به این ترتیب از مسیری که در آن قرار می‌گیرید، نهایت لذت را خواهید برد. چون همه چیز در کنترل شماست و هیچ نیرویی از بیرون نمی‌تواند در احساسات شما خللی وارد کند.
zahra.lavasani
دست از سر دیگران و زندگی آن‌ها بردارید. بهتر است زمانی که به سبک و سنگین کردن کیفیت زندگی دیگران هدر می‌دهید را کمی به خودتان و جایگاهی که در آن قرار دارید، بیاندیشید
seemorgh
اصل زندگی به در جریان بودن آن بستگی دارد. زندگی به سمت تکامل حرکت می‌کند و منتظر من و شما نمی‌ماند. به همین دلیل اگر می‌خواهید که از این غافله عقب نمانید، باید در اندیشه‌های خود تغییر ایجاد کنید. راه‌های جدیدی بروید و دنیاهای ناشناخته‌ای را کشف کنید
zahra.lavasani
تنها هدف این نیست که در این زندگی پیشرفت کنید. چه بسا انسان‌هایی هستند که با کار و تلاش در همه زمینه‌ها پیشرفت خوبی داشتند، اما هرگز خوشحال نبودند و به سعادت نرسیده‌اند. وقتی با درون خود و روحیات خود هماهنگ باشید و در جهت رضایت درونی کاری انجام دهید، هم پیشرفت می‌کنید و هم از زندگی خود احساس رضایت خاطر خواهید کرد.
seemorgh
. اگر می‌بینید که در جایی مانده‌اید و با وجود زحمتی که می‌کشید، تغییری در وضعیت شما رخ نمی‌دهد، بدانید که باید در وقایع زندگی خود دست ببرید. افرادی را کنار بگذارید، در موقعیت‌های بهتر، انسان‌هایی را ببینید که با هدف شما هماهنگ هستند و به جای اینکه سد راهتان شوند، شما را به سمت جلو هُل می‌دهند.
seemorgh
همه ما از حواس پنجگانه خود آگاه هستیم. باید بدانید به غیر از این‌ها حس دیگری به نام احساس وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا دنیای اطراف خود و انسان‌ها را بیشتر بشناسید و درک کنید.
کاربر ۵۵۶۴۶۷۵

حجم

۴۸٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۴۸٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد