بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بخواهید تا به شما داده شود (خلاصه کتاب) | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب بخواهید تا به شما داده شود (خلاصه کتاب) اثر استر هیکس

بریده‌هایی از کتاب بخواهید تا به شما داده شود (خلاصه کتاب)

۳٫۸
(۶۶)
هدف اصلی زندگی این است که شما به خودتان اثبات کنید که چه کسی هستید و قرار است در این زندگی به چه جایگاهی برسید. اگر بتوانید به این پرسش پاسخ دهید، می‌دانید که دقیقا باید چه کاری انجام دهید و بیهوده انرژی خود را صرف کارهای سطحی و بی‌نتیجه نخواهید کرد.
ASMA
هر چیزی که در این دنیا وجود دارد، برای استفاده مخلوقات خداوند است. به همین دلیل نباید فکر کنید که برخی چیزها تنها متعلق به برخی از افراد است و شما هرگز به آن نخواهید رسید
seemorgh
اگر از ته دل، از اعماق قلب خود و با تمام وجودتان چیزی را طلب کنید، تمام فعل و انفعالات این کره خاکی دست به دست هم می‌دهند که خواسته شما را برآورده کنند. پس بخواهید تا به شما داده شود.
کاربر ۶۹۲۵۱۵۳
اگر شما توانایی آرزو کردن دارید، یعنی قدرت آن به شما داده شده است و کائنات هم می‌توانند آرزوهای شما را برآورده کنند. باید درخواست کنید تا به شما داده شود
کاربر ۶۹۲۵۱۵۳
همه چیز به خواستن‌های شما باز می‌گردد. اگر از ته دل، از اعماق قلب خود و با تمام وجودتان چیزی را طلب کنید، تمام فعل و انفعالات این کره خاکی دست به دست هم می‌دهند که خواسته شما را برآورده کنند. پس بخواهید تا به شما داده شود.
کاربر ۵۱۶۹۵۵۶
روش ششم: مراقبه این روش برای کسانی مناسب است که به دنبال راه‌های سریعی برای بهبود بخشیدن به ارتعاشات خود می‌گردند و می‌خواهند سطح ارتعاشات مثبت خود را بهبود ببخشند. ارتعاشات ذهنی شما هیچ وقت ثابت نیستند و عوامل زیادی در این عدم‌ثبات نقش دارند. باید سعی کنید که سطح ارتعاشات ذهنی خود را مثبت و بالا نگه دارید و از هر چیزی که امواج ارسالی از سمت شما را پایین نگه می‌دارد، دوری کنید. چون این امواج سطح پایین بین شما و آرزوهایتان فاصله می‌اندازند.
shadi
کمی به اطراف خود نکات کنید و آن چیزی که برایتان خوشایند است را زیر ذره‌بین توجه خود قرار دهید. با توجه روی مواردی که خوشایند است، احساسات خوب و شاد در شما افزایش می‌یابد. حالا به خاطر حال خوبی که به شما دست داد، قدردانی خود را آغاز کنید.
کاربر ۱۴۳۴۴۲۰
موضوع مهم این است که حتی اگر اوضاع آنطوری که می‌خواهید نیست، آگاهانه به دنبال احساسی بروید که باعث شود اوضاع شما بهبود پیدا کند. به عنوان مثال اگر افسرده هستید، شاید پیدا کردن یک حس خوب مثل شادمانی برایتان سخت باشد. از طرفی دیگر افسردگی باعث می‌شود که شما به کل دست از این زندگی بکشید. اما می‌توانید آن حس منفی را با یک حس منفی دیگر جایگزین کنید. مثلا به جای افسردگی، به دنبال عصبانیت باشید.
کاربر ۱۴۳۴۴۲۰
هدف اصلی زندگی این است که شما به خودتان اثبات کنید که چه کسی هستید و قرار است در این زندگی به چه جایگاهی برسید.
ASMA
انسان این قدرت را دارد که در هر شرایط زمانی و مکانی بتواند روی خلاقیت‌های ویژه خود نظارت کافی داشته باشد و آن‌ها را توسعه دهد. حقیقت این است که برای مدت کوتاه و تعیین شده‌ای در این دنیا و در کالبد انسانی حضور دارید. شما با حضور در این جسم حیرت‌انگیز می‌توانید آن اشتیاق اساسی برای خلق چیزهای تازه را داشته باشید. وجود مادی شما نمی‌تواند چنین چیزی را برای شما فراهم کند.
کاربر ۵۱۶۹۵۵۶

حجم

۴۸٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۴۸٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان