بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب عرصه عرضه عرضه | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب عرصه عرضه عرضه اثر حسین عرب اسدی

بریده‌هایی از کتاب عرصه عرضه عرضه

۴٫۸
(۲۱)
دَه آدم تشکیلاتی که با یک سازماندهی مشخص و متفق روی هدفی مشخص هستند، هرچند قهرمان جنگ‌آور نباشند، از عهده قهرمانان متعددی برمی‌آیند.
صآد
هنگامی که افراد برای انجام وظایفی ضروری در جهت تأمین هدف‌ها با یکدیگر روابط متقابل برقرار می‌کنند، سازمان به وجود می‌آید.
کاربر ۴۹۹۳۷۸۷
سازمان از افراد و رابطه‌ای که با یکدیگر دارند، تشکیل می‌شود؛
کاربر ۴۹۹۳۷۸۷
بخش عمده‌ای مجموعه‌های انسانی پیرامونی ما را در بر می‌گیرد- مفهوم سازمان است. بسیاری از ساختارهای انسانی که ما تشکیل می‌دهیم، سازمان‌هایی هستند که چون ساختار و انضباطی بر آن‌ها حاکم است، به غلط آن‌ها را تشکیلات می‌دانیم.
کاربر ۴۹۹۳۷۸۷
جا دارد به این موضوع بپردازیم که مفهوم عملیات یا اقدام در تشکیلات -که برای تحقق هدف و آرمان تشکیلات لازم است- را رکن مستقل به حساب نمی‌آوریم. نفس شکل‌گیری ارتباطات میان‌فردی و ایجاد نسبت بین آدم‌ها در تشکیلات، رشددهنده است و رشد افراد منوط به عملیات تشکیلات نیست. هرچند که افراد در تعامل با یکدیگر کارهایی را انجام داده و اقداماتی را صورت می‌دهند، اما برای رشدیافتن ایشان، عملیات متحد تشکیلاتی موضوعیت ندارد. عملیات برای تشکیلات یک عرصه خوب برای تمرین تعاملات و رشد و شکوفایی استعدادهای افراد است، اما خودش رکن محسوب نمی‌شود.
کاربر ۲۴۲۶۱۸۸
۱. ترسیم جامعه مطلوب؛ ۲. ترسیم تشکیلات مطلوب؛ ۳. ترسیم نقش و جایگاه تشکیلات مطلوب در جامعه مطلوب؛ ۴. ترسیم من مطلوب؛ ۵. ترسیم نقش من مطلوب در تشکیلات مطلوب؛ ۶. ترسیم نقش من مطلوب در جامعه مطلوب.
کاربر ۳۸۳۱۷۵۹

حجم

۳۲۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۳۲۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۳۴,۸۰۰
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد