بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب سکون سخن می گوید | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب سکون سخن می گوید اثر اکهارت  تله

بریده‌هایی از کتاب سکون سخن می گوید

۴٫۶
(۲۵)
اما چه ساده است به یاد آوردن حقیقت و در نتیجه بازگشت به خانه: من افکار، عواطف، دریافت‌های حسی و تجربه‌هایم نیستم. من محتوای زندگی‌ام نیستم؛ من زندگی هستم، فضایی هستم که همه چیز در آن روی می‌دهد! من آگاهی هستم، حال هستم؛ من هستم!
کاربر ۵۷۴۱۸۷۳
زنده بودن را در بدنت حس کن، این احساس تو را به حال متصل می‌کند.
کاربر ۵۷۴۱۸۷۳
جریان تفکر قدرت شدیدی دارد که می‌تواند به سادگی تو را با خود ببرد.
کاربر ۵۷۴۱۸۷۳
هنگامی که از طریق منیت زندگی می‌کنی، همواره لحظهٔ حال را به وسیله‌ای در راه رسیدن به هدف کاهش می‌دهی. برای آینده زندگی می‌کنی، اما هنگامی که به اهدافت می‌رسی، آن‌ها تو را راضی نمی‌کنند، دست کم نه برای مدتی طولانی. هنگامی که به روند انجام دادن کاری بیش‌تر توجه کنی تا به نتیجه‌ای که قصد داری در آینده از آن کار به دست آوری، الگوی شرطی‌سازی خودمحورانهٔ قدیمی را به هم ریخته‌ای. آن گاه عمل تو نه تنها بسیار مؤثرتر، بلکه بی‌نهایت رضایت‌بخش‌تر و پرنشاط‌تر خواهد شد.
هادی زیدآبادی
انرژی بدن درونی خود را احساس کن؛ بی‌درنگ صدای ذهن آرام می‌گیرد یا متوقف می‌شود. انرژی را در دست‌ها، پاها، شکم و سینه‌ات احساس کن. زندگی را که همان وجود توست احساس کن، زندگی‌ای که بدن را به حرکت درمی‌آورد. آن گاه به بیانی، بدن راهرویی می‌شود به سوی احساس عمیق زندگی که زیر افکار و عواطف پر افت و خیزت نهفته است.
حسن منصوری
زندگی بیش‌تر افراد توسط خواسته و ترس اداره می‌شود. خواسته، نیاز به افزودن چیزی به توست تا به طور کامل‌تری خودت باشی. تمامی ترس‌ها ترس از دست دادن چیزی و در نتیجه کم‌تر بودن و از بین رفتن است. این دو حرکت این واقعیت را می‌پوشانند که بودن، دادنی و گرفتنی نیست. بودن به طور کامل هم‌اکنون در درون توست، حال!
Nasim Shahini
تو آرامش را نه با تغییر دادن وضعیت زندگی‌ات که با پی بردن به آن که در عمیق‌ترین سطح چه کسی هستی، به دست خواهی آورد.
Nasim Shahini
هر صدای آزاردهنده‌ای می‌تواند به اندازهٔ سکوت مفید باشد. چگونه؟ مقاومت درونی را در برابر آن کنار بگذار، بگذار امور همان گونه که هستند، باشند. این پذیرش، تو را به آن قلمروی آرامش درون که سکون است خواهد برد.
قطره
به یک درخت، یک گل و یک گیاه نگاه کن. بگذار آگاهی تو بر آن بیارامد. بنگر چه ساکن هستند، چه عمیق در وجود ریشه دارند. بگذار تا طبیعت، سکون را به تو بیاموزد.
قطره
جریان تفکر قدرت شدیدی دارد که می‌تواند به سادگی تو را با خود ببرد. هر فکری وانمود می‌کند که بی‌اندازه مهم است و می‌خواهد توجه تو را به طور کامل ببلعد.
mary.sa

حجم

۴۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۴۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۴
۵
صفحه بعد