بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رئیس زندگی خودت باش! | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب رئیس زندگی خودت باش! اثر لی‌لی سینگ

بریده‌هایی از کتاب رئیس زندگی خودت باش!

۳٫۲
(۱۵۸)
اگر مغزمان را درک کنیم، می‌توانیم افکارمان را فتح کنیم. فتح افکار یعنی چه؟ اولاً یعنی باید لباس رزم فوق‌العاده‌ای بپوشید. همچنین باید بفهمید چرا فلان حس به سراغ‌تان آمده، چه چیزی باعث شده به فلان کار دست بزنید، چه چیزی منجر به آن واکنش‌های خاص شده و چه شرایطی شما را به سوی آن تصمیم ناخوشایند کشانده است. وقتی تمام زیر و بم ذهن‌تان را کشف کردید، اساساً کد تقلب بازی زندگی‌تان را در دست دارید. فقط باید از این داده‌ها استفاده کنید تا به یک سلاح ذهنی اضافه، حمایتی قوی‌تر و گذرگاه‌های جدید دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که گفتم بازی زندگی خودتان. چون ذهن هرکس متفاوت است. کدهای تلقبی که برای ذهن خودتان کشف کردید برای همهٔ انسان‌ها قابل استفاده نیست. می‌خواهم آرایش روان‌شناختی خاص خودتان را بررسی کنید.
TaNaz
رئیس زندگی اجازه نمی‌دهد چیزی مانع هدف‌گذاری‌های متعالی او شود. هنوز تلاش نکرده، تسلیم نشوید. تا خودم با جواب منفی رک و راستی روبه‌رو نشوم، قبول نمی‌کنم فلان کار غیرممکن است. راستش گاهی جواب منفی هم می‌گیرم، ولی باز باورم نمی‌شود فلان کار شدنی نیست. چرا؟ چون خیلی مصمم هستم و این ویژگی، نتایج خیلی خوبی برایم داشته است. مادامی که جذاب و مؤدب باشید، می‌توانید برای خواسته‌های‌تان بجنگید.
الهام
هرچه مردم بیش‌تر درباره‌ات بدانند، ضعیف‌تر می‌شوی
Jomezade
«هرچه می‌خواهی خارج از حاشیهٔ امن زندگی‌ات است.»
ヽ( ´¬`)ノپری
تقدیم به کسی که شش سال پیش بودم. به تو گفتم که باید ادامه بدهی! ممنون که گوش کردی! ــ مترجم
narges
من مثل یک معلم با بازخوردها رفتار می‌کنم: بالاترین و پایین‌ترین نمرات را کنار می‌گذارم و اجازه نمی‌دهم بر امتیاز کلی اثر بگذارند. بهترین و بدترین بازخوردها به یک اندازه خطرناکند. درواقع تعریف و تمجیدِ زیاد به جاه‌طلبی و تلاش فرد آسیب می‌زند
الهام
اگر نمی‌توانید آدم‌ها را کنترل کنید باید واکنش خودتان را نسبت به آن‌ها کنترل کنید.
پناه امن
دفعهٔ بعد که ایده‌ای در ذهن دارید، یادتان باشد این ایده، بچهٔ شماست و اگر به‌خوبی از آن مراقبت کنید، به رویداد، محصول یا کارزاری فوق‌العاده تبدیل می‌شود. این کودک می‌تواند دنیا را تغییر دهد، ولی اول باید قول دهید از آن محافظت می‌کنید. همیشه باید پذیرای بازخوردها باشید و به پیشنهادهایی که به کودک‌تان کمک می‌کنند، فکر کنید. ولی اگر صدایی از ته ذهن‌تان شروع به اعتراض کرد، سریع خفه‌اش کنید.
مهدی ابراهیمی
«هرچه مردم بیش‌تر درباره‌ات بدانند، ضعیف‌تر می‌شوی.»
سایه ی ماه🌘🙂
مردم همیشه می‌گن اگه باهوش‌ترین آدم یک جمع هستید، پس جمعیت اشتباهی رو انتخاب کردید.
mr.mohammadi

حجم

۱۷۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱۷۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان