بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قدرت فیض | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب قدرت فیض اثر جوئل اوستین

بریده‌هایی از کتاب قدرت فیض

نویسنده:جوئل اوستین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۱۹ رأی
۴٫۵
(۱۹)
آنچه می‌خواهم بگویم این است که شما حقیر و ناچیز نیستید. شما نعمت متوسط و لطفی عادی دریافت نکرده‌اید. شما فیضی بسیار دارید. جرئت باورهای بزرگ را داشته باشید. جسورانه دعا کنید و از خداوند بخواهید که برآورده‌شان کند. از خدا انتظار داشته باشید که کارهای فوق‌العاده انجام دهد. اگر این کار را انجام دهید، ایمان دارم و اعلام می‌کنم که هرگز ندیده‌اید، نشنیده‌اید و حتی تصور نکرده‌اید که چه چیزی در مسیرتان قرار خواهد گرفت. خدا قرار است در زندگی شما ظهور کند. برای دستیابی به موفقیت، برای پیشرفت، برای بهبود و برای مرحله‌ای جدید از سرنوشت خود آماده شوید.
قاصدک
آینده‌ای که خدا می‌تواند برای شما رقم بزند، چیزی است که شما نمی‌توانید به‌تنهایی به دست آورید. موقعیت‌هایی وجود دارد که او پیشاپیش می‌تواند برای شما آماده کند، اما خودتان نمی‌توانید به آن‌ها برسید. موانعی وجود خواهد داشت که بسیار بزرگ به نظر می‌رسند، رؤیاهایی که غیرممکن تصور می‌شوند، چیزهایی که رسیدن به آن‌ها بدون کمک محال خواهد بود.
papar
خدا فیض خود را در زندگی شما نشان می‌دهد تا مردم بدانند که شما متعلق به او هستید.
آهو
برای تحقق رؤیاهایتان خیلی دیر شده است، ممکن است هرگز بهبودی نیابید... اما کاری که خداوند می‌تواند برایتان در یک لحظه انجام دهد شما را پنجاه سال در جاده زندگی جلو خواهد برد. به یاد داشته باشید قدرت تأیید خدا در زندگی‌تان بی‌اندازه است.
shahabclick

حجم

۲۶۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۲۶۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد