بریده‌های کتاب قدرت فیض
کتاب قدرت فیض اثر جوئل اوستین

کتاب قدرت فیض

نویسنده:جوئل اوستین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۱۹ رأی
۴٫۵
(۱۹)
خدا به نوح گفت که باید یک کشتی به طول ۴۵۰ متر بسازد. نوح سازنده کشتی نبود. ساختن چنین کشتی‌ای از نظر او غیرممکن بود، اما خداوند هرگز از شما انجام دادن کاری را که در توانتان نیست، نمی‌خواهد، مگر اینکه خود توانایی انجام آن را به شما اعطا کرده باشد.
Dexter
شما نمی‌دانید خدا در یک ساعت چه کارهایی می‌تواند انجام دهد. او می‌تواند بار سال‌ها دلشکستگی، سال‌ها نادیده گرفته شدن، سال‌ها دعای بی‌پاسخ، سال‌ها ایمان بدون داشتن نشانه‌ای امیدوارکننده، سال‌ها درد و رنج را از روی دوش شما بردارد. یک ساعت او نه‌تنها می‌تواند شما را به پیروزی برساند، نه‌تنها می‌تواند رؤیای شما را به سرانجام برساند، بلکه می‌تواند کاری کند که شما به فرد دیگری بدل شوید و زندگی تازه‌ای را تجربه کنید.
naime❄
وقتی زمان شما برای ترقی می‌رسد، هیچ فرد، بدشانسی، بدبیاری یا دشمنی‌ای نمی‌تواند جلوی شما را بگیرد. خدا اولین و آخرین رأی را می‌دهد. او حرف آخر را خواهد زد.
فریده
هنگامی که شما به خدا احترام می‌گذارید و او را در مقام نخست در زندگی خود نگه می‌دارید، فیض خداوند به‌سویتان جلب خواهد شد. در چنین شرایطی، برکتی به زندگی شما وارد می‌شود که وقتی دیگران پایین می‌روند، مدام شما را به سمت بالا می‌کشد.
مسعود صادقی
وقتی همیشه به یاد خداوند باشید، درهای بسته زندگی‌تان به صورتی مافوق تصور باز می‌شوند. موانعی که دائمی به نظر می‌رسند از برابرتان دور می‌شوند. افراد قدرتمندی که علیه شما هستند ناگهان زیردست شما خواهند بود.
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
من آموخته‌ام که هیچ‌چیز در این دنیا نمی‌تواند مردی که فیض خدا را در درون خود دارد، در قعر نگه دارد. هیچ‌چیز در این دنیا نمی‌تواند زنی که فیض خدا را در درون خود دارد در قعر نگه دارد. ممکن است این افراد با برخی از موانع روبه‌رو شوند و در موقعیت‌های ناعادلانه گرفتار آیند، اما این بدان معنا نیست که آن‌ها حمایت و فیض خداوند را با خود ندارند. چالش‌ها برای همه ما روی خواهند داد، اما آن‌هایی که به خدا ایمان دارند می‌توانند اطمینان داشته باشند که در این اتفاقات در قعر باقی نخواهند ماند، از چالش‌ها بیرون خواهند آمد و این بار در جایگاهی بالاتر از پیش خواهند ایستاد.
آهو
آیا می‌توانید نقطه اتکای خود را از خویشتن بردارید و بر خداوند قرار دهید؟
Dexter
اطمینان دارم زمانی که داوود فقط چوپان بود به خود می‌گفت، من به هیچ جایی نمی‌رسم. من هیچ وقت کار بزرگی نخواهم کرد
🇮🇷💪🏻🇮🇷REZA
استر به دنبال ملکه شدن نبود، اما این مقام به او داده شد. او از صف آخرین‌ها به صف مقدم رفت. بعدها، استر توانست از موقعیت خود برای نجات قوم یهود از توطئه برای نابودی استفاده کند. من معتقدم یکی از دلایلی که خداوند به استر چنین موقعیت برجسته‌ای داد این بود که او می‌دانست می‌تواند از استر برای تحقق هدف خود استفاده کند.
zahra neiazmand
در کتاب مقدس گفته شده است که فیض خدا ما را دربر می‌گیرد و مانند سپری از ما محافظت می‌کند. این‌گونه نیست که ما در اوقاتی فیض خدا را با خود داشته باشیم و در زمان‌های دیگر از این فیض در زندگی ما خبری نباشد. فیض خدا همیشه با ماست، اما مواقع مشخصی وجود دارد که خدا نعمت خود را به ما نشان می‌دهد.
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎

حجم

۲۶۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۲۶۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد