بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب عجیب ترین راز | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب عجیب ترین راز اثر ارل نایتینگل

بریده‌هایی از کتاب عجیب ترین راز

۳٫۲
(۱۹)
«موفقیت تحقق تدریجی یک آرمان ارزشمند است.»
A oldman
بدون پرداخت هزینه یا بها نمی‌توانیم چیزی به دست آوریم.
آرین
بعضی اوقات بازگشت از طرف کسانی که به آنها خدمت می‌کنید حاصل نمی‌شود، و ممکن است از جایی دیگر به دست شما برسد، زیرا این قانون است. برای هر عملی، عکس‌العملی برابر و در خلاف جهت وجود دارد.
papar
هر روز صبح که از خواب بلند می‌شوید به اهداف خود در یک محیط شاد، آرام و مثبت فکر کنید و بلافاصله کاری را برای آن انجام دهید
آرین
به بیان ویلیام شکسپیر: «تردیدها خیانت‌کارند، آنها هراس از تلاش را در ما ایجاد می‌کنند و سبب می‌شوند از آنچه می‌توانستیم انجام دهیم، بازبمانیم.»
papar
دو نکته وجود دارد که ممکن است در مورد هرکس صدق کند: ۱) هرکدام از ما چیزی می‌خواهیم، و ۲) هریک از ما از چیزی می‌ترسیم.
آرین
در اینجا پنج نکتهٔ مهم در مورد رسیدن به یک زندگی درخور را مرور کنیم: یک: فکر کنید- شما به آن چیزی تبدیل خواهید شد که درباره آن فکر می‌کنید. دو: تصور کنید- کلمه تصویرسازی را به خاطر بسپارید و بگذارید ذهن شما شروع به بلندپروازی کند. سه: شجاع باشید- هر روز بر هدف خود تمرکز کنید. چهار: پس‌انداز- ده درصد از درآمد خود را پس‌انداز کنید. پنج: عمل- ایده‌ها بی‌ارزش هستند مگر اینکه ما به آنها عمل کنیم.
آرین
زمانی که مسیر شما آشکار است به موقع و قاطعانه عمل کنید.
آرین
هر یک از ما مجموع تفکرات خودمان هستیم. ما دقیقاً همان جایی هستیم که واقعاً می‌خواهیم یا احساس می‌کنیم شایستگی حضور در آنجا را داریم، خواه این موضوع را بپذیریم خواه نپذیریم. آینده هر یک از ما حاصل افکار حال ما می‌باشد، زیرا آنچه امروز و فردا به آن می‌اندیشید، ماه بعد و سال بعد زندگی شما را شکل می‌دهد و آینده شما را تعیین می‌کند. ذهن شما راهنمای شماست.
آرین
در مورد هدف خود به روشی آرام و مثبت فکر کنید. خود را طوری تصور کنید که انگار قبلاً به این هدف رسیده‌اید. خودتان را در انجام دادن کارهایی ببینید که هنگامی به هدف خود رسیدید، آن کارها را انجام می‌دهید.
آرین

حجم

۲۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

حجم

۲۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
۶,۹۵۰
۵۰%
تومان