بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب عجیب ترین راز | طاقچه
کتاب عجیب ترین راز اثر ارل نایتینگل

بریده‌هایی از کتاب عجیب ترین راز

۳٫۲
(۱۹)
در تمام تاریخ، معلم‌ها و مرشدهای بزرگ فلاسفه و پیامبران در موارد زیادی باهم اختلاف‌نظر داشته‌اند. تنها در همین یک نکته همه آن‌ها به‌طور کامل و بی‌نظیری متفق‌القول و موافق بوده‌اند. کلید موفقیت و کلید شکست این است: «ما به آنچه می‌اندیشیم تبدیل می‌شویم.»
mostafa.salehi
«برای تبدیل شدن به شخصی که می‌خواهید باشید، تلاش کنید و تاوانش را بپردازید. این کار هر چه باشد از زندگی در ناکامی بهتر است.»
Anahid
تعریف موفقیت وقتی می‌گوییم ۵% موفق می‌شوند، باید تعریفی از موفقیت داشته باشیم. بهترین تعریفی که تا به حال توانسته‌ام پیدا کنم این است: «موفقیت تحقق تدریجی یک آرمان ارزشمند است.»
mostafa.salehi
_ «درخواست کنید، به شما داده می‌شود» _ «جستجو کنید، پیدا خواهید کرد» _ «در بزنید تا به روی شما باز شود»
papar
نگرانی بیش از حد در مورد چگونگی رسیدن به هدف نداشته باشید. پاسخ‌ها در زمان مناسب نمایان خواهد شد.
hmd@
اگر کسی در جهت رسیدن به یک هدف از پیش تعیین شده تلاش کند و بداند که به کجا می‌رود، او فردی موفق است. اگر مردم این کار را نکنند، فردی شکست‌خورده هستند.
آرین
هر یک از ما مجموع تفکرات خودمان هستیم. ما دقیقاً همان جایی هستیم که واقعاً می‌خواهیم یا احساس می‌کنیم شایستگی حضور در آنجا را داریم، خواه این موضوع را بپذیریم خواه نپذیریم. آینده هر یک از ما حاصل افکار حال ما می‌باشد، زیرا آنچه امروز و فردا به آن می‌اندیشید، ماه بعد و سال بعد زندگی شما را شکل می‌دهد و آینده شما را تعیین می‌کند. ذهن شما راهنمای شماست.
آرین
«بزرگ‌ترین کشف نسل من این است که انسان می‌تواند زندگی خود را با تغییر نگرش ذهنی تغییر دهد.»
شهرزاد میرزاعابدینی
مشکل این است که ما ارزش کمی برای چیزهایی که به طور رایگان به ما داده می‌شود قائلیم. چیزهایی برای ما ارزشمندند که بابت آن پول می‌پردازیم.
hashem
موفقیت نتیجه پولدار شدن نیست. پولدار شدن نتیجه موفقیت است و موفقیت تناسب مستقیم با خدمات ما دارد. بیشتر مردم این قانون را وارونه و معکوس می‌دانند. آنها بر این باورند که اگر پول زیادی به دست آوردند موفق هستند. حقیقت این است که شما تنها می‌توانید پس از موفقیت پولدار شوید.
papar

حجم

۲۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

حجم

۲۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد