بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بی باک شدن در عشق، کار و زندگی | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب بی باک شدن در عشق، کار و زندگی اثر آریانا هافینگتون

بریده‌هایی از کتاب بی باک شدن در عشق، کار و زندگی

۳٫۸
(۵)
در هر صورت دیگران همه چیز را مطابق دیدگاه خود فیلتر می‌کنند و در نهایت آن چیزی را می‌بینند که مطابق افکار خودشان است.
khanom mohandes
بهای فردی آن هر چه که باشد، ما باید در مورد آنچه که برایمان اهمیت دارد، صحبت کنیم. اکنون جهان، بیش از هر زمان دیگری به رهبری زنان نیاز دارد. ممکن است ما در این مسیر دوستان خود را از دست بدهیم، اما همچنان نمی‌توانیم ساکت بمانیم.
khanom mohandes
ما تقریباً بیست دقیقه در راهرو ایستاده بودیم و صحبت می‌کردیم و من سعی می‌کردم به او توضیح دهم وقتی در مورد سیاست می‌نویسی، نمی‌توانی مطالبی را که مربوط به دوستانت می‌شوند را سانسور کنی، سوزان هم بر این مطلب اصرار داشت که وفاداری به دوستان نسبت به سیاست در اولویت قرار دارد و اگر نمی‌توانی راجع به آنان مطالب برازنده‌ای بنویسی...
khanom mohandes
او معتقد بود هیچ شغلی وجود ندارد که دون شأن افراد باشد و نیز جایگاه افراد با کاری سنجیده نمی‌شود که برای کسب درآمد انجام می‌دهند، بلکه جایگاه آنها با خصوصیات و شرافتی تعیین می‌شود که فرد در شغلش نشان می‌دهد.
khanom mohandes
زمانی که در جایگاه یک نقش اصلی باشیم به ندرت پیش می‌آید که در بیان نظرات خود سردرگم شویم، یعنی مهم‌ترین جایگاهی که فرد با موقعیت ممتاز در آن قرار دارد، اما گاهی اوقات ما بدون داشتن هیچ موقعیت و قدرتی نیز می‌توانیم به وضوح حرف خود را به زبان آوریم. این الگوی جایگزین حقیقی برای رهبری است، فرد در این رهبری به جای اتکا به قدرت خارجی، به نیروی درونی خویش متکی است.
khanom mohandes
النور در تنظیم اعلامیه حقوق بشر نقش به سزایی داشت. او نه تنها برای حقوق مدنی و سیاسی، بلکه برای سلامت، مسکن و تحصیل نیز استانداردهایی جهانی تعیین کرد.
khanom mohandes
احساس همدردی، یکی از نیازهای ضروری برای رهبری است، چه رهبری در گروه‌های کوچک باشد یا بزرگ
khanom mohandes
رسیدن به بی‌باکی برای بیان دیدگاه‌هایمان، کاری نیست که یکباره صورت گیرد. چنین هم نیست که سفری آرام باشد و در طول مسیر هیچگونه دست‌انداز بلندی وجود نداشته باشد، اما می‌توانم بگویم که: شما هرگز به آن دست نمی‌یابید، مگر در صورتی که قدم اول را بردارید.
khanom mohandes
بنابراین روحتان به شما می‌گوید که اگر من را نادیده بگیری و با عشق و توجهی کامل به سوی من بازنگردی، نابود خواهی شد
khanom mohandes
وقتی این حقیقت را درک کنیم که ما علاوه بر جسم مادی دارای بُعد معنوی نیز هستیم، در این صورت می‌توانیم بین نگرانی‌های زودگذر روزانه وآنچه تغییرناپذیر و جاودانی است تمایز قائل شویم.
khanom mohandes

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه